Seminarji

Obračunavanje plač in drugih prejemkov v javnem sektorju z vsemi novostmi po 1. 1. 2022

Majda Gominšek

Namen seminarja

V praksi se pogosto pojavljajo vprašanja v zvezi z obračunom plač in drugih prejemkov. Prav tako glede na spremenjeno zakonodajo in razmere v obdobju po in med epidemijo, prihaja do vprašanj in dilem, kako pravilno obračunati plače ter ostalih povračil povezanih z delom.

V ta namen smo za vas pripravili seminar, na katerem se boste seznanili z obračunom plač za negospodarstvo, ki ima svoje posebnosti ter zakone, na katere je potrebno paziti. Poleg pridobite tudi znanje o drugih prejemkih in povračilih iz delovnega razmerja, ki so se pričeli obračunavati po novem od vključno 1. junija 2021 dalje. Posvetili pa se bomo tudi zadnjim zakonskim spremembam.

Poudarek tokratne vsebine bo na posebnostih obračunov, ki jih prinašajo PKP ukrepi, od PKP 6 do PKP8 za javni sektor (dodatki in tudi obračuni v primeru višje sile, karantene, vlaganje rek obrazcev in refundacijskih zahtevkov)! Gre za posebnosti v obračunu plač za javni sektor v času epidemije, na tem področju pa je kar nekaj nejasnosti.

Sicer pa je leto 2021 prineslo novosti na področju minimalne plače, ki se s 1.1.2021 izračunava po formuli. Predavateljica bo predstavila različne zakonske spremembe ter vas opozorila, na kaj morate paziti pri povračilih in drugih prejemkih iz delovnega razmerja. Pogledali bomo kako je z letnim dopustom in regresom za letni dopust.

Dotaknili pa se bomo tudi izvršbe in pogledali spremembe ter dopolnitve Rek obrazcev in iRek obrazca po 1.6.2020 in še druge aktualne novosti na računovodskem področju.

Vabljeni!

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi online. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na online izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

1. Plače:

  • Zakonske podlage na delovno-pravnem področju;
  • Obračun plač: sestavni deli plač (določitev osnovne plače, dodatki, bonitete, delovna uspešnost, uvrstitev v plačne razrede, napredovanja);
  • Obračun prispevkov: od katere osnove moramo obračunavati in plačati prispevke za socialno varnost;
  • Posebnosti pri obračunu plač: starejši delavci, mladi, oprostitve plačila PIZ;
  • Vse o izvršbi - posebnosti: vrstni red sklepov, novi zneski pri izvršbi;
  • Osnove za nadomestila, stopnje za obračun nadomestil, preverili kaj je pomembno z vidika zahtevkov za refundacije.

2. Povračila in drugi prejemki iz delovnega razmerja:

  • Vrste povračil iz delovnega razmerja (malica, prevoz na delo, jubilejne nagrade, solidarnostne pomoči,...);
  • Kaj velja ZUJF ali kolektivne pogodbe;
  • Povračila na službeni poti;
  • Kako je s povračili, če je delavec zaposlen za krajši delovni čas;
  • Letni dopust in regres za letni dopust;
  • Poročanje na REK obrazcih.

Poudarek na posebnosti obračunov, ki jih prenašajo PKP ukrepi od  PKP 6  do PKP8 za javni sektor (dodatki in tudi obračuni v primeru višje sile, karantene, vlaganje rek obrazcev in refundacijskih zahtevkov)

3. Poleg navedenih vsebin bomo podali poudarek na  določitev prave osnove za nadomestilo plače v breme ZZZS iz leta 2020 ali iz leta 2021, torej kateri dodatki se NE vštevajo po PKP5 do PKP7.

4. Kateri ukrepi po PKP zakonih še veljajo v letu 2022.

5. Vprašanja in odgovori.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM) med 09.00 in 12.00 uro. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen računovodjem, finančnikom, kadrovikom, direktorjem in drugim zaposlenim, ki morajo poznati in se ukvarjajo z obračunom in izplačilom plač in so zaposleni v javnem sektorju.

Vabljeni!

Reference

»Zanimivo, poučno.«
(ZD Šmarje pri Jelšah)

»Zelo prijetno in zanimivo druženje.«
(SRC d.o.o.)

»Krasno, skorajda individualno izobraževanje. Vse pohvale.«
(L.Z. d.o.o.)

»Zelo dobra razlaga in primeri za lažje razumevanje.«
(ZD dr. A. Drolca Maribor)

»Podani so primeri iz prakse in dinamičen pristop.«
(UKC Maribor)

»Všeč mi je, da je manjša skupina in se bolj posvetimo problematiki.«
(UM UKM)

»Zanimivo, poučno in strokovno predavanje.«
(Socialni varstveni zavod Hrašovec)

»Top lokacija in hotel. Predavateljica odlična, kot vedno.«
(OŠ Loče)

Predavatelj/ica

Majda Gominšek

finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

20.6.2022

Ljubljana

Majda Gominšek

20.6.2022

ONLINE

Majda Gominšek

22.8.2022

Ljubljana

Majda Gominšek

22.8.2022

ONLINE

Majda Gominšek

20.9.2022

ONLINE

Majda Gominšek

20.9.2022

Ljubljana

Majda Gominšek

20.10.2022

ONLINE

Majda Gominšek

20.10.2022

Ljubljana

Majda Gominšek

21.11.2022

ONLINE

Majda Gominšek

21.11.2022

Ljubljana

Majda Gominšek

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.