Webinar

Nekriti fiksni stroški in izplačilo dela plače za poslovno uspešnost

mag. Nina Scortegagna Kavčnik, Jasmina Malnar Molek

Namen seminarja

PKP 6 je prinesel nov začasni ukrep pomoči na področju gospodarstva, pomoč v obliki delnega povračila nekritih fiksnih stroškov. Kako izračunati višino pomoči, kdo so upravičenci in kakšne so omejitve glede višine, so najpogostejša vprašanja podjetij.

Del plače za poslovno uspešnost zaposlenim je davčno ugodneje obravnavan, če so izpolnjeni zakonski pogoji. Turbolentno leto 2020 pa je z interventno zakonodajo zadeve obrnilo na glavo. Lahko v letu 2020 izplačamo del plače za poslovno uspešnost, ne da bi bilo potrebno vrniti prejeto državno pomoč?

Rok za vložitev vloge na Furs za fiksne stroške je 31. 12., poslovna uspešnost pa se bo izplačevala do konca leta, zato je sedaj skrajni čas, da se seznanite z ukrepom delnega povračila nekritih fiksnih stroškov!

Vabljeni!

Iz programa seminarja

1. Nekriti fiksni stroški:

  • Kdo je upravičen do prejema pomoči?
  • Kako izračunati višino pomoči?
  • Omejitve vezane na zaposlene in neto izgubo
  • Kako zahtevati pomoč?
  • Kdaj bo potrebno pomoč vrniti in kako to storimo?

2. Izplačilo dela plače za poslovno uspešnost:

  • Kakšne so omejitve v interventni zakonodaji in pri katerih institutih?
  • Pod kakšnimi pogoji lahko delodajalec izplača del place za poslovno uspešnost, ki je ugodneje davčno obravnavana?
  • Ali lahko podjetje, ki je dobilo državno pomoč, zaposlenim izplača del plače za poslovno uspešnost? Kaj pa poslovodstvu?
  • Se omejitev nanaša le na leto 2020?
  • Ali jo lahko izplača podjetje, ki mu je bil odobren odlog plačila obveznosti iz kreditne pogodbe po ZIUOPOK?

3. Vprašanja udeležencev.

Vaša predhodna vprašanja so zelo zaželjena in jih ob prijavi lahko pošljete na larisa.berginc@dashofer.si.

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljicama,
  • strokovne in konkretne nasvete,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Webinar bo potekal med 9.00 in 10.30 uro. Število mest je omejeno!

Za udeležbo preko on-line potrebujete le računalnik in dostop do interneta.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bosta predavateljici sproti podajali odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako, da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko aplikacije ZOOM omogoča interaktivno izvedbo (lahko se vidimo, slišimo ter tako izmenjujemo mnenja).

Predavatelj/ica

mag. Nina Scortegagna Kavčnik



je specializirana za področje delovnega prava. Je samozaposlena v svojem podjetju Pravno svetovanje, Nina Scortegagna Kavčnik s.p. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije, od leta 2007-2014 pa je bila zaposlena v notarski pisarni. Je predavateljica na…

Več delavnic tega predavatelja

Jasmina Malnar Molek



svetovalka v Svetovalnem centru Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije. Predavateljica ima več kot 28 let delovnih izkušenj s področja financ, računovodstva in davkov, ki jih je pridobila v družinskem podjetju in finančni organizaciji. Je članica Strateškega sveta za debirokratizacijo na davčnem področju in avtorica številnih člankov z…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

24.12.2020

ONLINE

mag. Nina Scortegagna Kavčnik, Jasmina Malnar Molek

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.