Seminarji

Zeleno javno naročanje po novem

Miriam Seliškar

Vlada Republike Slovenije je sprejela (šele!) drugo spremembo Uredbe o zelenem javnem naročanju, ki je začela veljati 7. 8. 2021.

Namen seminarja

Vlada Republike Slovenije je sprejela (šele!) drugo spremembo Uredbe o zelenem javnem naročanju, ki je začela veljati 7. 8. 2021.

Brez skrbi, vse postopki, ki so se začeli pred tem datumom, naročniki zaključijo skladno z do sedaj veljavnimi pravili! Pristojno ministrstvo je preoblikovalo zeleno javno naročanje z jasnim pogledom naprej – za doseganje stvarno zastavljenih ciljev čistejšega okolja ter zmanjševanje vplivov predmetov zelenega javnega naročanja na okolje in naravne vire.

Novost je uvrstitev storitev prevoza ter stavbnega pohištva in protihrupnih cestnih ograj med obvezne predmete, za katere mora naročnik upoštevati uredbo. Nekoliko je spremenjena 15. skupina (cestna vozila), ki se sedaj glasi: vozila za cestni prevoz in storitve prevoza. Ker je cestni promet tudi svetovno prepoznan kot eden največjih faktorjev onesnaževanja, je Priloga 2 v celoti namenjena opredelitvi ciljev in pogojev na področju javnega naročanja čistih in brez emisijskih vozil za cestni prevoz.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  1. Kratek pregled osnovnih pravil zelenega javnega naročanja.

  2. Predstavitev glavnih skupin predmetov javnega naročanja.

  3. Predstavitev novosti od 7. 8. 2021.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico, in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico in
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal online - preko ZOOM, med 10.00 in 12.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča in je dovolj prijav za takšno izvedbo.

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je primarno namenjen naročnikom oziroma vsem osebam, tako strokovnjakom, ki pripravljajo tehnični del dokumentacije v zvezi z javnim naročilom kot tudi strokovnjakom, ki pripravljajo pravni del le-te. Od leta 2018, ko je bila sprejeta uredba, smo tako naročniki kot ponudniki pridobili veliko izkušenj na tem področju, tako da sem prepričana, da bomo tudi zadnjo spremembo uspešno vključili v postopke javnega naročanja.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Miriam Seliškar

Miriam Seliškar, univ. dipl. prav., se je po diplomi na ljubljanski Pravni fakulteti leta 1992 zaposlila v državnem sektorju, kjer je opravljala kar nekaj vodstvenih funkcij. Leta 1996 je uspešno opravila tudi državni pravosodni izpit. Vseskozi je njeno delo spremljalo tudi javno naročanje, saj je bila poraba javnih sredstev vezana na pravilnost…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

6.9.2021

ONLINE

Miriam Seliškar

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.