Certificirani seminar

Šola računovodenja v javnem sektorju

Majda Gominšek

Namen seminarja

Veliko ljudi se šele seznanja z računovodenjem. V ta namen smo pripravili šolo računovodenja v javnem sektorju za začetnike in vse tiste, ki bi želeli svoje znanje osvežiti ali utrditi. V sklopu posameznih webinarjev se boste naučili tistih pomembnih osnov, ki vas spremljajo pri vašem vsakdanjem delu. Knjiženje v javnem sektorju se razlikuje od tistega v gospodarstvu, zato je še toliko bolj pomembno, da poznate razlike in posebnosti.

Tekom izobraževanja vas bo predavateljica seznanila tudi z novostmi na področju računovodenja v javnem  ter vplivi teh ukrepov na računovodenje v javnem sektorju. Trenutno se zaradi izrednih razmer veliko subjektov poslužuje dela na daljavo (dostop do ujp-a, e-davkov, serverjev v podjetjih) in prav zaradi teh okoliščin smo prešli na način izobraževanja v spletni obliki, kjer pa bodo udeleženci lahko na enostaven način imeli ves čas informacije na voljo.

Šola računovodenja bo potekala v sklopu treh modulov. Srečanja bodo potekala kot je navedeno pod potekom seminarja. Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom predavanj bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Delavnice oziroma tečaji bodo potekali v manjših skupinah, ki bodo zagotavljali individualen pristop predavateljce, ki je izkušeni strokovnjak in praktik. Cena poleg individualnega izobraževanja vključuje pripravo učnih gradiv in priložnost, da se posvetujete s predavateljico. Po zaključku izobraževanja boste vi sodelujoči (sodelujoči so vsi tisti, ki se prijavijo v prenos ali se šole udeležeijo s fizično udeležbo) prejeli potrdilo o pridobljenem znanju s področij računovodenja v javnem sektorju.

V treh dneh boste v okviru predavanj usvojili osnove in posebnosti računovodenja v javnem sektorju ki jih mora poznati vsak računovodja in knjigovodja v javnem sektorju.

Razpisni termini:

  • 24., 27. in 29. september 2021 (preko ZOOM in/ali z udeležbo),

  • 16., 17. in 18. november 2021 (preko ZOOM in/ali z udeležbo),

Čim prejšnja rezervacija mesta na izobraževanju je zelo zaželjena, saj je število mest omejeno!

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

I. modul - 24. 9. 2021:

  • Izkazovanje opredmetenih in neopredmetenih osnovnih sredstev, s poudarkom na posebnostih - zakonski predpisi in praktične knjižbe.

II. modul - 27. 9. 2021:

  • Knjiženje stroškov: po vrstah, predvsem obračun stroškov dela ter drugih prejemkov.
  • Ugotovitev rezultata poslovanja, davčni obračun za javne zavode glede na Pravilnik o pridobitni in nepridobitni dejavnosti (prvi del).

III. modul - 29. 9. 2021:

  • Ugotovitev rezultata poslovanja, davčni obračun za javne zavode glede na Pravilnik o pridobitni in nepridobitni dejavnosti (drugi del).
  • Letno poročilo in pojasnila k računovodskim izkazom in odgovori na vprašanja iz vseh srečanj.

Moduli se medsebojno dopolnjujejo, zato obstaja možnost, da se program posameznega modula razloži že tekom prejšnjega srečanja.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • pdf gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o pridobljenem znanju s področij računovodenja v javnem sektorju.

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o pridobljenem znanju s področij računovodenja v javnem sektorju.

Pomembno: Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno webinarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 10.00 in 12.00 uro. Tekom predavanja naredimo 20 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Šola računovodenja je namenjena vsem, ki se prvič srečujejo s knjiženjem/računovodstvom v javnem sektorju (javni zavodi, javni skladi, agencije, računovodski servisi) in vsem tistim, ki želijo osvežili ali poglobiti znanje na področju računovodenja v javnem sektorju.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Majda Gominšek

finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

24.9. – 29.9.2021

ONLINE

Majda Gominšek

16.11. – 18.11.2021

ONLINE

Majda Gominšek

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.