F Revizija Incoterms 2020 in njihov praktični vpliv pri poslovanju | Seminarji, webinarji, izobraževanja in konference Verlag Dashöfer

Seminarji

Revizija Incoterms 2020 in njihov praktični vpliv pri poslovanju

mag. Marko Djinović, dr. Andrej Friedl

Namen seminarja

Na seminarju bo predstavljena zadnja revizija trgovinskih klavzul Incoterms 2020 s poudarkom na praktičnem vplivu spremenjenih klavzul pri poslovanju podjetij, njihovi pravilni uporabi (interaktivna delavnica s primeri) in usmeritvami za izognitev pastem pri pripravi pogodb.

Usposabljanje bosta v tandemu izvajala dr. Andrej Friedl in mag. Marko Djinović. Predavatelja sta mednarodno priznana in vodilna slovenska strokovnjaka za klavzule Incoterms. Izvedla sta že preko 100 strokovnih in-company usposabljanj na temo klavzul Incoterms v slovenskih in tujih podjetjih vseh velikosti.

Udeleženci bodo na usposabljanju posamezne klavzule Incoterms 2020 poglobljeno in praktično spoznali z vidika njihove vloge in pravilne uporabe v prodajni pogodbi ter njihove povezanosti z drugimi pogodbami (prevozna, zavarovalna pogodba), ki so skupaj potrebne za uspešno izvedbo posla, brez nepotrebnih pravnih in komercialnih zapletov.

Iz programa seminarja

Revizija Incoterms 2020: Katere novosti prinaša?

1. del: Klavzule Incoterms 2020 v praksi

  • Kaj urejajo klavzule Incoterms 2020 in česa ne?
  • Nabavni in prodajni vidiki uporabe klavzul Incoterms 2020
  • Kako izbrati ustrezno klavzulo Incoterms 2020?
  • Skrite pasti pri uporabi Incoterms 2020 v praksi
  • Incoterms 2020 in prevozna pogodba
  • Incoterms 2020 in pravilni transportni dokumenti v pomorskem prevozu
  • Incoterms 2020 in transportno zavarovanje

2. del: Pregled izbranih primerov uporabe posameznih klavzul Incoterms 2020 iz prakse (interaktivna delavnica)

I.Klavzule Incoterms 2020 za kakršnokoli obliko oz. oblike prevoza:

  • klavzuli EXW/FCA
  • klavzuli CPT/CIP
  • klavzule DAT/DAP/DDP

II. Klavzule Incoterms 2020 za morske in notranje plovne poti:

  • klavzuli CFR/CIF
  • klavzuli FAS/FOB

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljema,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal online (preko ZOOM), med 09.00 in 13.00 uro. Tekom predavanja naredimo 20 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen udeležencem s področij: komerciala, prodajniki in nabavniki, vodje prodaje in  nabave, trženje, finance in vsi, ki so v podjetju udeleženi v fazi priprave prodajnih pogodb. 

Predavatelj/ica

mag. Marko Djinović

univ. dipl. prav., je ekspertni svetovalec nacionalnega odbora Mednarodne trgovinske zbornice za Slovenijo (ICC Slovenija), generalni sekretar Stalne arbitraže pri GZS, član komisije ICC za mednarodno trgovinsko pravo in prakso. Bil je član delovne skupine za pripravo uradne slovensko-angleške izdaje pravil ICC Incoterms 2010. Ukvarja se s…

Več delavnic tega predavatelja

dr. Andrej Friedl

univ. dipl. prav., je generalni sekretar Nacionalnega odbora Mednarodne trgovinske zbornice za Slovenijo (ICC Slovenia) in svetovalec generalnega direktorja GZS. Vodil je delovno skupino za pripravo uradne slovensko-angleške izdaje Incoterms 2010, trenutno pa je vodja delovne skupine za pripravo ICC Vodnika po pravilih Incoterms 2010. Sodeluje pri…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

8.6.2022

ONLINE

mag. Marko Djinović, dr. Andrej Friedl

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.