Seminarji

Obveznosti izvajalcev (gradbeni, obrtni in inštalaterji) pri novogradnji, rekonstrukciji in adaptaciji

Aleksandra Velkovrh

Obveznosti in pravice izvajalcev, ki sodelujejo pri gradnji ali obnovi (vzdrževalnih delih) objektov. 1. junija 2020 je preteklo prehodno obdobje!

Namen seminarja

Obveznosti in pravice izvajalcev, ki sodelujejo pri gradnji ali obnovi (vzdrževalnih delih) objektov.

POZOR: 1. junija 2020 je preteklo prehodno obdobje!

Izvajalci bodo prejeli seznam svojih obveznosti, pravice nadzornikov in naročnikov, katere dokumente so dolžni pripraviti. Predavateljica bo opozorila izvajalce tudi na obveznosti, katere jim niso predpisane, jih pa običajno nanje prenesejo naročniki s pogodbo.

Udeleženci bodo prejeli tudi pirmer izdelave dokazila o zanesljivosti.

Tekom on-line predavanja bo prikazan strjen pregled obveznosti izvajalcev - gradbincev, obrtnikov in inštalaterjev.

Webinar bo potekal v on-line obliki v živo. Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi online. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na online izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

Izvajalec:

  • Pogoji za izvajalca, vodjo del, vodjo gradnje – prehodni rok 1. 6. 2020 se je končal, kako naprej;
  • imenik IZS; OZS in GZS – razlike med vpisi;
  • naloge izvajalca, vodje del in vodje gradnje;
  • zakonske obveznosti in razlika med zakonskimi in pogodbenimi obveznostmi.

Ob vsebinah veljavnega Gradbenega zakona bodo predstavljene tudi predvidene novosti kot so:

  • poseganje v konstrukcijo kot vzdrževanje,
  • postavitev začasnih objektov tudi za skladiščenje,
  • zaostritve pri odstranjevanju obstoječih objektov,
  • ravnanje z objekti poškodovanimi v nesreči,
  • gradnja po dokončnosti gradbenega dovoljenja, razlika od pravnomočnosti gradbenega dovoljenja,
  • priprava na elektronsko poslovanje s 1. 1. 2021,
  • novosti za strateške investicije,
  • obveznosti investitorja, izvajalca in vodje del,
  • obveznosti nadzornika in projektanta, določanje vodje projekta,
  • pregled projektne dokumentacije PZI izdelane po sodobnih dognanjih,
  • spremembe v postopku gradbenega dovoljenja glede pravice graditi, upoštevanja mnenj, tudi mnenj občin, plačila komunalnega prispevka in integralnega postopka,
  • spremembe pri zakoličenju objekta,
  • spremembe pri prijavi začetka gradnje
  • ureditev gradbišča,
  • pridobitev uporabnega dovoljenja, z izjemami za enostanovanjske hiše in objekte zgrajene pred letom 1998,
  • posebne prepovedi za upravljalce, notarje in osebe javnega in zasebnega prava
  • spremembe pri legalizacijah, legalizacije tudi za dele objekta
  • fikcija uporabnega dovoljenja.

Priznanje kreditnih točk s strani IZS

Po dogovoru z IZS bodo pooblaščeni in nadzorni inženirji za udeležbo na seminarju pridobili 1 kreditno točko iz izbirnih vsebin v skladu s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev (Uradni list RS, št. 37/18).

Po opravljenem dogodku moramo organizatorji na IZS dostaviti zbirni seznam – listo prisotnosti pasivnih udeležencev, katera mora vsebovati imena in priimke pooblaščenih in nadzornih inženirjev, njihove identifikacijske številke IZS ter lastnoročne podpise oz. poslati potrdilo, da so se navedeni člani na seznamu udeležili spletnega izobraževanja in tako poslušali celotno spletno izobraževanje. Dokumentacijo je potrebno dostaviti po e-pošti v roku 14 dni od izvedbe dogodka, zato vas prosimo, da vašo identifikacijsko številko javite že ob prijavi. Sicer pa ob zahvali, ki jo pošljemo zaključenem seminarju.

Ob izvedbi seminarja bomo vsem udeležencem izdali potrdilo o udeležbi z vsebino o pisnem priznanju kreditnih točk s strani Inženirske zbornice Slovenije. Vlogo za priznanje kreditnih točk v vašem imenu bo vložena z naše strani.

Kreditne točke bodo pripisane avtomatsko in udeleženci sami ne rabijo ničesar javljati na IZS.

Cena z udeležbo vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • PDF potrdilo o udeležbi s priznanjem kreditnih točk s strani IZS. 

Cena online izvedbe vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete,
  • PDF potrdilo o udeležbi s priznanjem kreditnih točk s strani IZS. 

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 12.30 in 15.00 uro. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Webinar je namenjen izvajalcem, nadzornikom in tudi naročnikom (investitorjem).

Predavatelj/ica

Aleksandra Velkovrh

je poleg gradbene izobrazbe končala še podiplomski specialistični študij na Fakulteti za upravo s področja gradbenega inšpiciranja z aktualno problematiko uvajanja ZGO-1. Leta 2004 si je z nazivom Specialist javne uprave pridobila znanje glede vodenja ter opravljanja najbolj zahtevnih nalog v državni upravi. Je avtorica številnih strokovnih člankov…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

13.10.2022

Ljubljana

Aleksandra Velkovrh

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.