Seminarji

Obračunavanje plač in drugih prejemkov v javnem sektorju z zadnjimi zakonodajnimi spremembami

Majda Gominšek

Namen seminarja

V praksi se pogosto pojavljajo vprašanja v zvezi z obračunom plač in drugih prejemkov. Prav tako glede na spremenjeno zakonodajo in razmere v obdobju po in med epidemijo, prihaja do vprašanj in dilem, kako pravilno obračunati plače ter ostalih povračil povezanih z delom.

V ta namen smo za vas pripravili seminar, na katerem se boste seznanili z obračunom plač za negospodarstvo, ki ima svoje posebnosti ter zakone, na katere je potrebno paziti. Poleg boste pridobili tudi znanje o drugih prejemkih in povračilih iz delovnega razmerja, ki so se pričeli obračunavati po novem od vključno 1. julja 2022 dalje. Posvetili pa se bomo tudi zadnjim zakonskim spremembam.

Sicer pa je leto 2021 prineslo novosti na področju minimalne plače, ki se s 1. 1 .2021 izračunava po formuli. Predavateljica bo predstavila različne zakonske spremembe ter vas opozorila, na kaj morate paziti pri povračilih in drugih prejemkih iz delovnega razmerja. Pogledali bomo kako je z letnim dopustom in regresom za letni dopust.

Dotaknili pa se bomo tudi izvršbe in pogledali spremembe ter dopolnitve Rek obrazcev in iRek obrazca po 1.6.2020 in še druge aktualne novosti na računovodskem področju.

13. oktobra 2022 je bil podpisan dogovor o ukrepih na področju plač in drugih stroškov dela v javnem sektorju za leti 2022 in 2023. V okviru seminarja bomo predstavili vse aktualne novosti. Preverili pa bomo tudi zadnje novosti glede interventne zakonodaje (višja sila – delavec ne more priti na delo).

Vabljeni!

Iz programa seminarja

1. Plače:

  • Zakonske podlage na delovno-pravnem področju;
  • Obračun plač: sestavni deli plač (določitev osnovne plače, dodatki, bonitete, delovna uspešnost, uvrstitev v plačne razrede, napredovanja);
  • Obračun prispevkov: od katere osnove moramo obračunavati in plačati prispevke za socialno varnost;
  • Posebnosti pri obračunu plač: starejši delavci, mladi, oprostitve plačila PIZ;
  • Vse o izvršbi - posebnosti: vrstni red sklepov, novi zneski pri izvršbi;
  • Osnove za nadomestila, stopnje za obračun nadomestil, preverili kaj je pomembno z vidika zahtevkov za refundacije.

2. Povračila in drugi prejemki iz delovnega razmerja:

  • Vrste povračil iz delovnega razmerja (malica, prevoz na delo, jubilejne nagrade, solidarnostne pomoči,...);
  • Kaj velja ZUJF ali kolektivne pogodbe;
  • Povračila na službeni poti;
  • Kako je s povračili, če je delavec zaposlen za krajši delovni čas;
  • Letni dopust in regres za letni dopust;
  • Poročanje na REK obrazcih.

3. Poleg navedenih vsebin bomo podali poudarek na določitev prave osnove za nadomestilo plače v breme ZZZS iz leta 2020 ali iz leta 2021, torej kateri dodatki se NE vštevajo po PKP5 do PKP7.

4. Aktualno  - vse zadnje novosti glede interventne zakonodaje (višja sila – delavec ne more priti na delo).

5. Vprašanja in odgovori.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM) med 09.00 in 12.00. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

    Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

    Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

    Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

    1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

    2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

    3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

    Komu je namenjen

    Seminar je namenjen računovodjem, finančnikom, kadrovikom, direktorjem in drugim zaposlenim, ki morajo poznati in se ukvarjajo z obračunom in izplačilom plač in so zaposleni v javnem sektorju.

    Vabljeni!

    Reference

    »Udeležila sem se spletnega seminarja, ki je poteka brez problema. Predavateljica je jasno podala vsebino, dobila sem odgovore na dileme. Še se bom udeležila predavanj.«

    »Zanimivo, poučno.«
    (ZD Šmarje pri Jelšah)

    »Zelo prijetno in zanimivo druženje.«
    (SRC d.o.o.)

    »Krasno, skorajda individualno izobraževanje. Vse pohvale.«
    (L.Z. d.o.o.)

    »Zelo dobra razlaga in primeri za lažje razumevanje.«
    (ZD dr. A. Drolca Maribor)

    »Podani so primeri iz prakse in dinamičen pristop.«
    (UKC Maribor)

    »Všeč mi je, da je manjša skupina in se bolj posvetimo problematiki.«
    (UM UKM)

    »Zanimivo, poučno in strokovno predavanje.«
    (Socialni varstveni zavod Hrašovec)

    »Top lokacija in hotel. Predavateljica odlična, kot vedno.«
    (OŠ Loče)

    Predavatelj/ica

    Majda Gominšek

    finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni…

    Več delavnic tega predavatelja

    Termin in kraj dogodka

    25.10.2023

    Ljubljana

    Majda Gominšek

    25.10.2023

    ONLINE

    Majda Gominšek

    23.11.2023

    Ljubljana

    Majda Gominšek

    23.11.2023

    ONLINE

    Majda Gominšek

    25.1.2024

    Ljubljana

    Majda Gominšek

    25.1.2024

    ONLINE

    Majda Gominšek

    Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

    Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

    !ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.