Seminarji

Letni popis sredstev in obveznosti - inventura

Fenja Borštnar dipl. ekon.

Namen seminarja

Zakon o gospodarskih družbah in Zakon o računovodstvu določata, da se mora stanje sredstev in obveznosti do virov sredstev po poslovnih knjigah najmanj enkrat letno uskladiti z dejanskim stanjem, ki je ugotovljeno pri popisu, če ni za posamezno vrsto sredstev določen daljši rok. Prav tako Pravila skrbnega računovodenja določajo, da je popis (inventura) sredstev in dolgov ukrep za preverjanje zanesljivosti obračunskih podatkov. S tem organizacija uskladi podatke, da ustrezajo dejanskemu stanju.

Zato morajo organizacije posebno pozornost posvetiti letnemu popisu oziroma inventuri.

O tem bo govora na našem seminarju, katerega namen je:

  • seznaniti udeležence kako organizirati in izvesti popis;
  • podati udeležencem sklepe, ki jih potrebujejo za popis in zaključek popisa;
  • prikazati knjiženje popisnih razlik in uskladitve knjigovodskega in dejanskega stanja;
  • seznaniti udeležence kako sta povezana popis in DDV;
  • prikaz praktičnih primerov.

Tekom predavanja bo predavateljica odgovorili na vsa vprašanja in dileme.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, z udeležbo v dvorani kot tudi izvedbo preko on-line prenosa. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na seminarju. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  1. Uvod.
  2. Zakonodaja.
  3. Priprava na popis (predmet popisa, čas, komisije,...).
  4. Izvedba popisa (popis sredstev in obveznosti do virov sredstev).
  5. Zaključek popisa (poročilo o opravljenem popisu).
  6. Uskladitev knjigovodskega stanja.
  7. Odgovori na konkretna vprašanja udeležencev

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izključujejo se le krajša in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Komu je namenjen

Seminar je namenjen vsem, ki imajo pri svojem delu opravka s popisom sredstev in obveznosti.

Potek seminarja

Webinar in seminar bosta potekala vzpredno, med 9.00 in 12.00 uro. Tekom predavanja naredimo 15 min pavzo. Število mest je omejeno!

Za udeležbo preko on-line potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 3 dni po izvedbi webinarja.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Predavatelj/ica

Fenja Borštnar dipl. ekon.



Fenja Borštnar, diplomirana ekonomistka in strokovnjakinja s področja računovodstva. Z računovodstvom se ukvarja že več kot 20 let, od tega 15 let samostojno kot vodja lastnega računovodskega servisa. Redna zunanja sodelavka na Javnem zavodu Cene Štupar. Občasno predava in vodi delavnice tudi na Obrtni zbornici Slovenije, Zvezi svobodnih…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

20.10.2021

V živo prek spleta

Fenja Borštnar dipl. ekon.

3.12.2021

V živo prek spleta

Fenja Borštnar dipl. ekon.

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.