Seminarji

Knjigovodsko spremljanje proizvodnje

mag. Tomaž Glažar

Namen seminarja

Vrednost informacij se meri po pravočasnosti in primernosti. Hitre spremembe na trgu od računovodij zahtevajo, da v kratkem času zagotovijo ustrezne informacije o proizvodnji. Pri tem pogosto nimajo na razpolago ustreznih podatkov. Seminar je namenjen tistim, ki se želijo izogniti pastem neprimernega zbiranja in urejanja knjigovodskih podatkov v proizvodnji in, ki želijo zaključiti obračun proizvodnje v roku 3 dni, brez prekomernega dela.

Namen seminarja je usposobiti računovodje in knjigovodje, da bodo znali organizirati zbiranje, urejanje in obračunavanje podatkov na tak način, da bodo pravilne informacije o proizvodnji vedno na razpolago uporabnikom.

Vabimo vas na izjemno praktičen in strokoven seminar, ki smo ga v preteklih letih (pod naslovom Računovodsko spremljanje proizvodnje) izvedli kar 14-krat, večkrat pa je bil tudi razprodan.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi online. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na online izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

1. Kaj mora računovodja vedeti o proizvodnji?

2. Tipi proizvodnje.

3. Knjigovodstvo proizvodnje v poslovnem sistemu.

4. Knjigovodske listine v proizvodnji.

5. Načini vrednotenja zalog v proizvodnji.

6. Modeli vrednotenja zalog v proizvodnji.

7. Obračun proizvodnje.

8. Praktični prikaz evidentiranja podatkov in obračuna proizvodnje!

9. Zaključek seminarja, odprta vprašanja udeležencev.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljem,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljem,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 13.00 uro. Tekom predavanja naredimo 15-minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Na seminar vabimo računovodje in knjigovodje, revizorje, vodje kontrolinga, vodje financ in ponudnike informacijskih rešitev v proizvodnih podjetjih.

Reference

»Zelo dobro predavanje, predstavljeno preprosto in razumljivo, gradivo odlično. Predavatelj je predstavil temo zelo dostopno uporabniku. Hvala.«(Inel d.o.o., Mateja Nagode Hudales)

»Dobra predstavitev tematike. Manjša skupina omogoča lažjo debato o temah pri posameznem problemu. «
(Gorenje Keramika, Olga Sušec)

»Eden najboljših seminarjev in predavateljev.«

»Zelo dobro teoretično povzeta tematika. Dobra obrazložitev s strani predavatelja s praktičnimi primeri.«
(Sonja Zelnik, S.V. DOMISA d.o.o.)

»Zelo strokoven predavatelj, osebni stik zaradi manjšega št. udeležencev. Dobro razmerje med teorijo in prakso. Odlično!«
(Pia Pavlin, Treves d.o.o.)

»Predavanje mi je bilo zelo zanimivo in poučno, prav tako pogostitev, vse lepo urejeno.«
(Celjske Lekarne)

»Poudarila bi dobro organizacijo seminarja in izčrpno gradivo.«
(KP-PLAST d.o.o.)

»Zanimivo in poučno. Vleiko novih podatkov in znanja.«
(UNIFOREST d.o.o., Katja Derča)

Predavatelj/ica

mag. Tomaž Glažar



Mag. Tomaž Glažar, univ.dipl.ekon., svetovalec na področju načrtovanje računovodskega spremljanja zalog in proizvodnje, predavatelj na Visoki šoli za računovodstvo in finance, avtor Praktičnega vodiča po računovodstvu za področje zalog in proizvodnje od začetka izhajanja v Sloveniji, avtor strokovnih besedil na področju načrtovanja in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

6.10.2022

Ljubljana

mag. Tomaž Glažar

6.10.2022

ONLINE

mag. Tomaž Glažar

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.