Seminarji

Evidence s področja dela in socialne varnosti in posledice novosti v praksi

Tanja Bohl

Namen seminarja

Na podlagi določb Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (Uradni list RS, št. 20/2023 z dne 5.5.2023, v nadaljevanju: ZEPDSV-A) ima delodajalec dolžnost voditi določene evidence. Po podatkih Inšpektorata RS za delo je nepravilno vodenje evidenc ena izmed najpogostejših kršitev, ki jih pri nadzoru ugotavljajo delovni inšpektorji, zato je poznavanje tega področja zelo pomembno. Hkrati je izredno pomembno tudi poznavanje pravilne hrambe dokumentacije in upoštevanje varstva osebnih podatkov, ki v luči novejših tehnologij delodajalcem predstavlja poseben izziv. V okviru spletnega seminarja bodo predstavljene evidence s področja dela, ki jih morajo voditi delodajalci in pravne podlage hrambe dokumentacije s posebnim poudarkom na varstvu osebnih podatkov.

  • 20. 5. 2023 je pričela veljati novela Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (Uradni list RS, št. 50/23, v nadaljevanju: ZEPDSV-A), ki posega, spreminja in dopolnjuje področje vodenja evidenc o izrabi delovnega časa.
  • Od 20.11.2023 so podjetja morala novelo ZEPDSV pričeti uporabljati v praksi.

Med tem časom se je v praksi pojavijo ogromno vprašanj in dilem na strani delodajalcev, zato smo pripravili praktični webinar v sklopu katerega bomo odgovorili na vse dileme, ki se pojavljajo v praksi.

V okviru seminarja bomo predstavili tudi vse novosti in spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-A).

Iz programa seminarja

  • Splošno o pravnih podlagah za vodenje evidenc in hrambo dokumentacije.
  • Evidence, ki jih določa ZEPDSV.
  • Evidenca o zaposlenih delavcih.
  • Evidenca o izrabi delovnega čas.
  • Evidenca o stroških dela.
  • Evidenca o oblikah reševanja kolektivnih delovnih sporov pri delodajalcih.
  • Pomen »listine trajne vrednosti« v praksi.
  • Sodna praksa in stališča informacijskega pooblaščenca.
  • Vsebina personalne mape.

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal online (preko ZOOM) med 10.00 in 12.00. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Ste kadrovik oziroma oseba, ki znotraj vaše organizacije/podjetja vodi ter odgovarja za področje evidenc s področja dela? Ste seznanjeni s pravnimi podlagami ter katere evidence morajo po zakonu voditi delodajalci pri hrambe dokumentacije kot tudi poznati skladnost z varstvom osebnih podatkov?

Predavatelj/ica

Tanja Bohl

je leta 2001 zaključila študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Po opravljenem državnem pravniškem izpitu leta 2003 se je zaposlila v Odvetniški pisarni Miro Senica in odvetniki, kariero pa nadaljevala kot odvetnica in kasnejša partnerica v Odvetniški pisarni Ulčar & partnerji. Od maja 2013 je aktivna v lastni odvetniški pisarni, in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

26.1.2024

ONLINE

Tanja Bohl

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.