Seminarji

Delo od doma - delovni čas ter varnost in zdravje pri delu

mag. Nina Scortegagna Kavčnik, mag. Katarina Železnik Logar

Namen seminarja

Seminar je posvečen delovnopravnemu vidiku in vidiku varnosti in zdravja pri delu dela od doma.

Kakšne so možnosti zaposlenih in delodajalcev pri delu od doma (home office), kako določiti delovni čas ter kaj to pomeni z vidika varnosti in zdravja pri delu?

Tekom predavanja bomo predstavili prednosti in slabosti "dela od doma", tako z vidika delodajalca kot zaposlenega. Ogledali si bomo zdravstveni in varnostni vidik dela od doma in odgovorili na aktualna vprašanja:

  • Ali je nujna izdelava ocene tveganja ali zadošča izjava zaposlenega?
  • Ali obstajajo alternative?
  • Kaj v primeru poškodbe pri delu?

Pogovarjali se bomo, v kakšnem obsegu in pod kakšnimi pogoji je mogoče urediti fleksibilni delovni čas:

  • Kakšne evidence je delodajalec dolžan voditi?
  • Kako zaposleni poročajo?

Opozorili bomo na možnost inšpekcijskega nadzora in preverili ključne točke, na katere mora biti delodajalec pripravljen v primeru obiska inšpektorja. Govorili pa bomo tudi o problematičnih področjih obstoječe zakonodaje in možnih rešitvah ter odgovarjali na vaša vprašanja, ki se dotikajo tematike seminarja.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi online. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

Delovno-pravni vidik opravljanja dela od doma:

  • Kdaj lahko delavcu enostransko odredi delo od doma?
  • Kdaj je za delo od doma potrebna sklenitev nove pogodbe o zaposlitvi?
  • Kakšne evidence je delodajalec dolžan voditi v času dela od doma?
  • Kako delodajalec lahko nadzoruje delavca?
  • Kaj je treba sporočati inšpektoratu za delo?

Opravljanje dela od doma z vidika varnosti in zdravja pri delu:

  • Prednosti in slabosti opravljanja dela od doma.
  • Zagotavljanje varnosti delavcev.
  • Ukrepi za preprečevanje in obvladovanje okužb v delovnem okolju.
  • Revizija ocene tveganja, vključitev izvajanja hitrih testov, seznanitev zaposlenih.
  • Ukrepi in preverjanje ustreznosti delovnih pogojev z vidika varnosti in zdravja pri delu.
  • Navodila glede ureditve delovnega mesta pri delu z računalnikom.

Vaša predhodna vprašanja so zelo zaželjena in jih ob prijavi lahko pošljete na larisa.berginc@dashofer.si.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljicama,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljicama,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM) med 10.00 in 12.15 uro. Tekom predavanja naredimo odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen vsem, ki so odgovorni za ureditev delovnopravnih razmerij v podjetju. Vabimo kadrovike, poslovne sekretarje, računovodskim delavce, direktorje in vse ostale, ki izvajajo delovnopravne postopke.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

mag. Nina Scortegagna Kavčnik



je specializirana za področje delovnega prava. Je samozaposlena v svojem podjetju Pravno svetovanje, Nina Scortegagna Kavčnik s.p. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije, od leta 2007-2014 pa je bila zaposlena v notarski pisarni. Je predavateljica na…

Več delavnic tega predavatelja

mag. Katarina Železnik Logar

Mag. Katarina Železnik Logar, zaposlena na Inštitutu za varstvo pri delu in varstvo okolja Maribor kot vodja podružnice Ljubljana. Opravljen ima strokovni izpit iz varnosti in zdravja pri delu in preko 15 let predava ter izvaja strokovne naloge na področju varnosti in zdravja pri delu, svetuje delodajalcem in samozaposlenim s področja varnosti pri…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

21.3.2022

ONLINE

mag. Nina Scortegagna Kavčnik, mag. Katarina Železnik Logar

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.