F Informacije in napotki po novi Uredbi o embalaži in odpadni embalaži – navodila za vodenje evidenc in prvo poročanje do 30. 10. 2021 | Seminarji, webinarji, izobraževanja in konference Verlag Dashöfer

Seminarji

Informacije in napotki po novi Uredbi o embalaži in odpadni embalaži – navodila za vodenje evidenc in prvo poročanje do 30. 10. 2021

Polonca Poljanec Perič

Namen seminarja

8. 4. 2021 je bila sprejeta nova Uredba o embalaži in odpadni embalaži, ki je začela veljati že 24. 4. 2021. Uredba je prinesla ukinjen količinski prag dajanja embalaže na trg za nastanek obveznosti plačila stroškov ravnanja z odpadno embalažo, ki je bil pred Uredbo 15 ton letno - po novem pa so zavezanci za plačilo embalažnine vsa podjetja in vsi samostojni podjetniki, ki na slovenski trg uvažajo ali dajejo embalirano blago tudi do 15 ton.

Glede na to, da je še vedno veliko vprašanj in v upanju, da se boste prepričali, če mora vaše podjetje izpolnjevati katero od obveznosti iz te Uredbe, smo se odločili za kratek spletni seminar, v katerem bomo nazorno pregledali kdo so proizvajalci, kakšne so njihove obveznosti in kaj vse spada pod »dajanje embalaže na trg«. Vključili bomo tudi označevanje embalaže, ki začne veljati s 1.1.2022.

Roki in obveznosti, ki jih je sicer Uredba prinesla, so:

  • V 30-ih dneh po uveljavitvi nove Uredbe se je bilo treba vpisati v evidenco proizvajalcev – oseb, ki dajejo embalirano blago ali embalažo na trg.

  • S 1. 7. 2021 je bilo potrebno vzpostaviti novo evidenco o dajanju embalaže na trg RS.

  • Na podlagi pravilno vodene evidence pa boste do 30. 10. 2021 morali že prvič kvartalno poročati o embalaži dani na trg RS. Na seminarju boste dobili informacije kako, kam in kdo poroča. 

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Vsi prisotni na seminarji prejmejo tudi potrdilo o udeležbi, ki izkazuje pridobljene informacije s področja embalaže in odpadne embalaže.

Iz programa seminarja

  • Razlike med staro in novo uredbo.
  • Proizvajalci embalaže.
  • Pridobitelj embaliranega blaga za lasno uporabo.
  • Dajanje embalaže na trg (nazorni primeri).
  • Skupno ali samostojno izpolnjevanje obveznosti PRO.
  • Vpis v evidenco proizvajalcev.
  • Vzpostavitev in vodenje evidence dajanja embalaže na trg.
  • Poročanje o embalaži dani na trg.
  • Označevanje embalaže.
  • Ravnanje z odpadno embalažo.
  • Okoljska dajatev o obremenjevanju okolja zaradi dajanja embalaže na trg.
  • Globe za neizpolnjevanje obveznosti.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico, in
  • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 10.00 in 12.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste povabljeni na ponovitev predavanja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen vsem proizvajalcem oz. osebam, ki:

  • embalirajo, pakirajo ali polnijo blago v embalažo (blagovna znamka),
  • uvažajo embalirano blago in dajejo na trg v RS,
  • uvažajo servisno embalažo (embalaža za polnjenje na prodajnem mestu),
  • proizvajajo servisno embalažo,
  • kupujejo embalirano blago preko spleta
  • in tudi vse, ki želijo pridobiti vse informacije o novostih, ki bo potrebno vključiti v poslovanje.

Namen seminarja je praktičen in strokovni pregled kdo so proizvajalci, kakšne so njihove obveznosti in kaj vse spada pod »dajanje embalaže na trg«. Prav tako bomo vse udeležene seznanili s prvim kvartalnim poročanjem o embalaži dani na trg RS. Na seminarju boste dobili informacije kako, kam in kdo poroča.

Vabljeni!

Reference

»Od spremembe Uredbe o embalaži in odpadni embalaži sem bil prisoten na številnih seminarjih in lahko rečem, da je bil ta seminar daleč najboljši od vseh. Pohvala gre izvajalcu in predavateljici seminarja.«
(gospod Ulrik O., Polycom Škofja Loka d.o.o.)

Predavatelj/ica

Polonca Poljanec Perič

univerzitetna diplomirana inženirka kemije, se s področjem varstva okolja ukvarja že vrsto let. Najprej 17 let kot inšpektorica za okolje na Inšpektoratu RS za okolje in prostor in nato v svojem podjetju Environ, kjer svoje znanje, ki ga je pridobila preko inšpekcijskih nadzorov nad spoštovanjem zakonov ter drugih okoljevarstvenih, naravovarstvenih…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

22.10.2021

ONLINE

Polonca Poljanec Perič

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.