F Priprava splošnih aktov pri delodajalcih v javnem sektorju | Seminarji, webinarji, izobraževanja in konference Verlag Dashöfer

Seminarji

Priprava splošnih aktov pri delodajalcih v javnem sektorju

Breda Koren

Namen seminarja

Splošne akte sprejema delodajalec v zvezi z uresničevanjem svojih delodajalskih pristojnosti in jih morajo zaposleni upoštevati tako kot druge veljavne predpise. Splošni akt delodajalca tako predstavlja akt, s katerim se posega v pravice zaradi česar mora biti ustrezen in zakonit, v nasprotnem  primeru lahko nastanejo škodljive posledice. 

Namen predavanja je prepoznati moč splošnih aktov delodajalca in obveznosti, ki jih ima delodajalec po predpisih. Tekom izvedbe boste spoznali ali utrdili primerno in pravilno pripravo splošnih aktov ter pasti, ki spremljajo pripravo in sprejetje splošnih aktov.

Poseben poudarek bo namenjen aktualnim pravnim izzivom glede urejanja notranjih pravil v zvezi s preprečevanja širjenja virusa Sars-Cov-2, tako z vidika varnosti in zdravja pri delu, kot z vidika varstva osebnih podatkov.

Udeleženci bodo pridobili vse potrebne informacije kaj se ureja (obvezni in neobvezni akti) in na kakšen način ravnati s splošnimi akti delodajalca. Po zaključku seminarja bodo udeleženci opremljeni tudi z znanjem/napotki, kako prepoznati, kateri akti so obvezni, kateri za njihovo organizacijo smiselni in kateri ne.

V okviru našega praktičnega seminarja vam bomo odgovorili na najpogostejša vprašanja s področja priprave notranjih pravilnikov v javnih zavodih.

  • Kako učinkovito in kakovostno pripraviti / spremeniti splošne akte delodajalca?

  • Katere splošne akte je treba pripraviti (ki jih zahteva zakonodaja) in kateri akti so priporočljivi?

  • Kako urediti razmerja do delavca z vidika varnosti in zdravja pri delu in z vidika varstva osebnih podatkov v luči aktualnih zdravstvenih razmer?
  • Ali imate ustrezno pripravljene vse akte, ki jih zahtevajo predpisi?
  • Kako jih pripravimo, na kaj moramo biti pozorni pri e-sprejemanju in veljavnosti?

  • Kako uporabiti pravila nomotehnike?

  • ...

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  1. Pregled obveznih splošnih aktov delodajalca (ki jih določajo predpisi).
  2. Pregled priporočljivih splošnih aktov delodajalca.
  3. Napotki za prepoznavanje potrebe po urejanju s splošnimi akti delodajalca.
  4. Načini priprave splošnih aktov delodajalca (koga in kako vključiti v pripravo).
  5. Tehnika pisanja splošnih aktov delodajalca.
  6. Postopek sprejetja splošnih aktov delodajalca.
  7. Obveznosti, ki jih delodajalec pri pripravi splošnih aktov delodajalca ne sem spregledati.
  8. Primeri splošnih aktov delodajalca.

Vaša predhodna vprašanja so zelo zaželjena in jih ob prijavi lahko pošljete na larisa.berginc@dashofer.si.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico, in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico in
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 12.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Komu je namenjen

Na seminar vabimo vodje splošnih in kadrovskih služb, kadrovike, predstojnike in vse, ki vas zanima, kako učinkovito in pravilno pripraviti splošni akt delodajalca.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Breda Koren

univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom, je sekretarka v Sektorju za negospodarske dejavnosti v Službi Vlade Republike Slovenije, kjer pregleduje predpise s področja delovnega prava, trga dela in socialnih zadev z vidika skladnosti z ustavo in pravnim redom Republike Slovenije in Evropske unije. Pred tem je bila…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

23.11.2021

Ljubljana

Breda Koren

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.