Namen seminarja
Gospodarstvo se hitro spreminja, kar zahteva, da se morajo poslovodje in podjetniki nenehno prilagajati posledicam teh sprememb, vzponom in padcem. Na eni strani zaradi zunanjih dejavnikov, ki so v prvi meri nezmožnost prilagajanja na novo nastale spremembe na trgu, konkurenčni boj ali ostale družbene, politične in tehnološke spremembe, ki lahko zelo otežijo poslovanje in finančni obstoj organizacije. Z druge strani je vzroke za težave treba iskati znotraj same organizacije, kot so: poslovna vizija, neusklajenost poslovnih funkcij, stil vodenja, sklepanje poslov s partnerji, ki so slabi plačniki ipd. Posledica tega je prekomerno zadolževanje in nezmožnost plačila obveznosti, ki terjajo izbiro in začetek enega izmed insolvenčnih postopkov (prisilna poravnava, stečaj, likvidacija).
V primeru, ko organizacija izbere določen insolvenčni postopek ga je potrebno pravno, računovodsko in davčno ustrezno evidentirati, voditi in poročati, tako notranjim in zunanjim uporabnikom.
V insolvenčni postopek lahko gredo tudi naši poslovni partnerji in pomembne so potrebne pravočasne aktivnosti, kot so: prijava na sodišče, finančni, računovodski in davčnih vidik.
Namen našega kratkega seminarja je, da vam predstavimo vlogo in aktivnosti, ki jih moramo izvajati in spremljati z računovodskega in davčnega vidika glede posameznega insolvenčnega postopka.
Iz programa seminarja
- Vzroki finančnih težav pri poslovanju.
- Ukrepi reševanja finančnih težav.
- Postopki in namen finančne reorganizacije.
- Odgovornost poslovodstva in lastnikov do upnikov.
- Vloga in odgovornost finančnega managementa.
- Izbira posameznega insolvenčnega postopka (prisilna poravnava, poenostavljena prisilna poravnava, stečaj, osebni stečaj, likvidacija).
- Računovodska in poslovna poročila.
- Prijava terjatev na sodišču s strani upnikov glede na posamezen insolvenčni postopek.
- Knjiženje terjatev in obveznosti pri upniku ali dolžniku.
- Računovodski in davčni vidik oslabitev in odpisov terjatev in obveznosti.
- Plačilo s strani dolžnika in evidentiranje v poslovnih knjigah in davčnem obračunu.
- Odgovori na vprašanja ter strokovna diskusija.
Cena z udeležbo v dvorani vključuje:
- gradivo,
- jutranjo kavico,
- pogostitev med odmori,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Cena za udeležbo preko online vključuje:
- PDF gradivo,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.
Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj.
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.
Potek seminarja
Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 13.00 uro. Tekom izvedbe naredimo 15-minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Komu je namenjen
- poslovodjem,
- samostojnim podjetnikom,
- računovodjem,
- finančnikom,
- finančnim analitikom,
- vsem, ki njih tematika zanima.
Predavatelj/ica
dr. Lidija Robnik
dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon., je samostojna podjetnica in se ukvarja s svetovanjem in izobraževanjem s področja financ, davkov, računovodstva in podjetništva. Sodeluje z različnimi organizacijami, podjetniki in zbornicami in predava v okviru strokovnih seminarjev, delavnic, konferenc. Pripravlja strokovne vsebine za več priročnikov in…
Več delavnic tega predavateljaTermin in kraj dogodka
20.11.2023
Ljubljana
dr. Lidija Robnik
260 Eur
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti