Konferenca

11. spomladansko srečanje zaposlenih v javnem sektorju

Breda Koren, Fenja Borštnar, Andreja Samec Koderman, Biserka Šubelj, Mojca Fon Jager

Srečanje je namenjeno vsem zaposlenim v javnem sektorju, ki si želijo druženja s stanovskimi kolegi, pozitivne komunikacije in se seznaniti z novostmi, ki zadevajo njihovo delo. Razreševali bomo aktualna vprašanja in dileme s področja delovnih razmerij in aktualno z delovno pravnega kot z računovodskega vidika. Srečanje pripravljamo v prijetnem ambientu hotela Radisson Blu Plaza v Ljubljani in v online obliki, kjer bomo pregledali kar nekaj uporabnih vsebin, tako da nikar ne zamudite te priložnosti in se nam pridružite.

Vljudno vabljeni.

18.4.2024

9:00-14:30

ONLINE

Za vse dodatne informacije nas pokličite na telefonsko številko (0)1/434 55 29 ali nam pišite na elektronski naslov tatjana.kert@dashofer.si. Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas in za vas bomo pripravili individualno ponudbo strokovnega izobraževanja, ki ustreza vašim potrebam. Veselimo se sodelovanja z vami!

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

Iz programa seminarja

    

Aktualne dileme in vprašanja z delovnopravnega področja

(Predavateljica: Breda Koren)

  • LETNI DOPUST - Novosti ZDR-1D in novejša sodna praksa na področju:
    • odmere letnega dopusta,
    • izrabe letnega dopusta,
    • nadomestila za neizrabljen letni dopust. 
  • Nadomestilo plače v luči sprememb ZDR-1D.
  • Prenos plačnih razredov pri spremembi delodajalca – dileme in novejša sodna praksa.
  • Redna delovna uspešnost – poudarki iz prakse.

 

Dileme pri izračunu plače, nadomestilih in dodatkih

(Predavateljica: Fenja Borštnar)

  • Obračun plače, nadomestilo plače (dopust, praznik, bolniška odsotnost) in različni dodatki, ki pripadajo zaposlenim.

Prikaz izračuna podjemne pogodbe po novem

(Predavateljica: Fenja Borštnar)

Z mesecem februarjem 2024 se je spremenila osnova za obračun prispevkov od dohodkov, doseženih na podlagi drugega pogodbenega razmerja (podjemne pogodbe, avtorske pogodbe, občasno in začasno delo upokojencev, itd....)

  • Kako se podjemne pogodbe obračunajo po novem?

 

Pravilna določitev osnovne plače in upoštevanje napredovanj, določitev ocene, preverjanje pogojev za napredovanje, na podlagi veljavne plačne zakonodaje 

(Predavateljica: mag. Mojca Fon Jager)

  • Predstavljeni bodo pojmi napredovalno in ocenjevalno obdobje, do 15.3. vsakoletno ocenjevanje in seznanitev z oceno, do 15.11. postopek preverjanja izpolnjevanja pogojev za napredovanje.
  • Določitev plače ob prehodu na drugo delovno mesto v okviru javnega sektorja, na delovna mesta enake zahtevnosti, na bolj zahtevna delovna mesta, prehod na manj zahtevno delovno mesto in morebiten prenos napredovanj, na podlagi Zakona o sistemu plač v javnem sektorju in Uredbe o napredovanju uslužbencev v plačnem razredu.

E-arhiviranje računovodsko davčne dokumentacije v javnem sektorju

(Predavateljica: Biserka Šubelj)

  • Kakšna je ustrezna oblika E- arhiviranja računovodsko davčne dokumentacije?
  • Kdaj se šteje da je Knjigovodska listina elektronska?
  • Kakšne so zahteve glede arhiviranja elektronskih knjigovodskih listin?
  • Ali je podpis na elektronski knjigovodski listini obvezen in če je ali mora biti elektronski?
  • Kaj se v pravilniku o računovodenju spremeni zaradi E-poslovanja in E knjigovodskih listin?

 

Kako si zastaviti učinkovit onboarding v javnem sektorju?

(Predavateljica: Andreja Samec Koderman)

Učinkovit celostni onboarding, kot proces uvajanja in prilagajanja novih zaposlenih v organizacijo, pomembno pomaga novim zaposlenim hitreje razumeti svoje delo, naloge in procese, kar vodi do hitrejše produktivnosti. S tem se zmanjša čas, ki je potreben, da novi zaposleni postanejo popolnoma funkcionalni.

  • Ali imate zastavljen koncept?
  • Kaj vse bi naj koncept onboardinga vseboval?
  • Prednosti dobro zastavljenega konceptualnega onboardinga za prihajajočega delavca in za delodajalca.
  • Primeri iz prakse.

   

Vabljeni! Vaše dileme in vprašanja iz obravnavane tematike lahko posredujete tudi vnaprej in obravnavali jih bomo na srečanju: >>> konference@dashofer.si

  


DARILO - 2x video

V UL 13/24 je bil objavljen nov Aneks h kolektivni pogodbi za dejavnost vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji, zato bomo na seminarju pregledali novosti glede plačil delavcem za spremstvo ali vzgojno izobraževalno delo, ki traja strnjeno dva ali več dni (tabori, bivanja v naravi, šola v naravi, strokovne ekskurzije, Erasmus izmenjave,….).

Pregled delovanja Chat GPT in Velikih jezikovnih modelov (Large Language Model). Razumeli boste kako deluje Chat GPT in kakšne so njegove omejitve. 


Dogodek bo potekal v hibridni obliki, zato lahko izbirate med udeležbo v dvorani (Ljubljana, v prijetnem ambientu hotela Radisson Blu Plaza) ali neposrednim spremljanjem na daljavo preko online povezave v Zoomu. V primeru nezadostnega števila prijav za udeležbo  v dvorani, bo izvedba le online.

Kotizacija za udeležbo v dvorani znaša 240 EUR + DDV. Kotizacija za online udeležbo znaša 210 EUR + DDV

Ne zamudite, UGODNOSTI še za prijave do 10. 4. 2024 (10% POPUSTA za prvo osebo, 50% popusta za drugo osebo, tretja brezplačno ONLINE - iz iste organizacije):

Udeležba v dvorani:

  • 240 EUR + DDV  216 EUR + DDV,
  • druga oseba iz iste organizacije: 240 EUR + DDV  120 EUR + DDV
  • tretja oseba brezplačno ONLINE.   

Udeležba ONLINE:

  • 210 EUR + DDV  189 EUR + DDV,
  • druga oseba iz iste organizacije: 210EUR + DDV  105 EUR + DDV.   

Po opravljeni prijavi boste na email naslov prejeli potrdilo o uspešni prijavi. Ustrezen popust v skladu z datumom prijave bo upoštevan v procesu obdelave naročila ter izstavitvi računa in ob prijavi še ni viden. 


Kaj pridobite z udeležbo na konferenci:

  • e-gradivo v obliki PPT prosojnic (pdf),
  • strokovno mnenje na individualno postavljeno vprašanje ali vašo izpostavljeno dilemo (vprašanja zbiramo na email naslovu konference@dashofer.si),
  • napitki in kosilo,
  • potrdilo o udeležbi.

Za vse dodatne informacije nas pokličite na telefonsko številko 01/434 55 29 ali nam pišite na elektronski naslov konference@dashofer.si


Namen seminarja

V mesecu aprilu bomo na tradicionalnem 11. spomladanskem srečanju zaposlenih v javnem sektorju predstavili aktualna vprašanja in dileme s področja delovnih razmerij tako z delovno pravnega kot z računovodskega vidika. V enem dnevu bomo pregledali vse aktualne teme, tako da nikar ne zamudite te priložnosti. Pridružite se nam 18. 4. 2024.  Vaše dileme in vprašanja iz obravnavane tematike, lahko posredujete tudi vnaprej ali jih zastavite na srečanju, tako kot ste že navajeni in jih bomo na srečanju obravnavali. 

Komu je namenjen

Srečanje je namenjeno vsem zaposlenim v javnem sektorju, ki si želijo druženja s stanovskimi kolegi ob razreševanju aktualnih vprašanj in vsem, ki si želijo pozitivne komunikacije in organizacijske klime. Dotaknili se bomo aktualnih tem, ki zadevajo vaše delo.

Potek seminarja

9:30-10:30 Aktualne dileme in vprašanja z delovnopravnega področja (Predavateljica: Breda Koren

10:30-10:45 Kratek odmor

10:45-11:30 Dileme pri izračunu plače, nadomestilih in dodatkih; Prikaz izračuna podjemne pogodbe po novem (Predavateljica: Fenja Borštnar

11:30-12:00 Pravilna določitev osnovne plače in upoštevanje napredovanj, določitev ocene, preverjanje pogojev za napredovanje, na podlagi veljavne plačne zakonodaje (Predavateljica: mag. Mojca Fon Jager)

12:00-12:45 Odmor in kosilo

12:45-13:30 E-arhiviranje računovodsko davčne dokumentacije v javnem sektorju (Predavateljica: Biserka Šubelj)

13:30-14:15 Kako si zastaviti učinkovit onboarding v javnem sektorju? (Predavateljica: Andreja Samec Koderman)

Predavatelji

Breda Koren

univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom, je sekretarka v Sektorju za negospodarske dejavnosti v Službi Vlade Republike Slovenije, kjer pregleduje predpise s področja delovnega prava, trga dela in socialnih zadev z vidika skladnosti z ustavo in pravnim redom Republike Slovenije in Evropske unije. Pred tem je bila…

Več delavnic tega predavatelja

Fenja Borštnar

diplomirana ekonomistka in strokovnjakinja s področja računovodstva. Z računovodstvom se ukvarja že več kot 20 let, od tega 15 let samostojno kot vodja lastnega računovodskega servisa. Redna zunanja sodelavka na Javnem zavodu Cene Štupar. Občasno predava in vodi delavnice tudi na Obrtni zbornici Slovenije, Zvezi svobodnih sindikatov in različnih…

Več delavnic tega predavatelja

Andreja Samec Koderman

Andreja deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.  

Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi…

Več delavnic tega predavatelja

Biserka Šubelj

Biserka Šubelj, univ. dipl. ekonomist, davčna svetovalka z licenco pri ZDSS in višje šolska predavateljica za davke in računovodstvo. Z računovodstvom se ukvarja že od leta 1998, z davki pa se je začela podrobneje ukvarjati od leta 2003. Je avtorica številnih priročnikov, člankov in e-seminarjev na temo davki, računovodstvo in podjetništvo. Ima…

Več delavnic tega predavatelja

Mojca Fon Jager





Mag. Mojca Fon Jager, je univerzitetna diplomirana sociologinja in magistra znanosti s področja kadrovskega menedžmenta in je tudi usposobljena predavateljica komunikacijske metode SDI. Od začetka, do uveljavitve je sodelovala pri pripravi in pogajanjih o novem plačnem sistemu v javnem sektorju, njeno ožje delovno področje je bilo nagrajevanje…

Več delavnic tega predavatelja

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/semk007/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termin in kraj dogodka

18.4.2024

ONLINE

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.