Šola obračuna prejemkov zaposlenih

Namen seminarja

Šola obračuna prejemkov zaposlenih je namenjena začetnikom, ki bi želeli pridobiti znanje s področja obračunavanja plač in vseh drugih prejemkov iz delovnega in drugega pogodbenega razmerja kot tudi vsem tistim, ki bi želeli znanje na tem področju obnoviti.

Stroški plač in drugih prejemkov iz delovnega razmerja imajo velik vpliv na davčno priznane ali nepriznane odhodke, denarni tok in rezultat vsake organizacije (družbe, podjetnike, zavode…). Področje plač je živo področje, ki je vedno izpostavljeno izzivom in vsi tisti, ki ste se z obračunom šele začeli ukvarjati ali imate na tem področju že znanje kot tudi izkušnje, je dobro da so vaše rešitve pred izzivi! 

Štiri-dnevno izobraževanje bo udeležencem ponudilo:

  • vsebinske,
  • prikazne ter
  • osnovne obračunske podlage prejemkov zaposlenih.

Tematika bo podkrepljena s knjiženjem v glavno knjigo in knjigovodskimi listinami, ki so osnova za obračun prejemkov zaposlenih. Z udeležbo boste pridobili določena poglobljena znanja, gradivo in vaše osebne zapiske, ki vam bodo pomagali pri delu in reševanju nastalih situacij v vašem poslovnem okolju.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj us1treza).

  • Šola bo potekala 20.,21., 25. in 26. januarja 2021 (v živo, preko ZOOM)
  • Delavnice oziroma srečanja bodo potekale v manjših skupinah, ki bodo zagotavljale individualen pristop predavateljce.

Komu je namenjen

Izobraževanje je namenjeno samostojnim podjetnikom, direktorjem malih gospodarskih družb, zaposlenim v računovodskih servisih in vodjem računovodskih servisov, računovodjem, knjigovodjem in vodjem računovodstva, zaposlenim na delovnem mestu obračun plač, zaposlenim v računovodstvu ter vsem, ki bi jih obravnavana tematika male šole kakorkoli zanimala.

Iz programa seminarja

1. MODUL - Obračun plač in bolniška odsotnost.

  • Obvestilo zaposlenemu o prijavi v zavarovanje.
  • Obračun plače (osnovna plača, nadomestila, bonitete ipd.), prispevki in akontacija dohodnine za rezidente in nerezidente RS.
  • Pogodba z več delodajalci (prispevki, dohodnina, olajšave).
  • Vrste bonitet zaposlenih (osebni avtomobili, vinjete, formalno in neformalno izobraževanje, nastanitve, zavarovanja, darila, obleka in obutev, poslovni in neposlovni stroški ipd.
  • Bonitete zaposlenih oz. davčno (ne)priznani stroški delodajalca.
  • Bolniška odsotnost (do 30 ali nad 30 delovnih dni).
  • Povračila stroškov v zvezi z delom (prevoz, regres za prehrano ipd.).
  • Določitev osnove za obračun prispevkov samostojnega podjetnika.
  • Delo od doma.
  • Čakanje na delo.
  • Knjiženje državne pomoči – odlog ali odpis prispevkov za PIZ in ZZ.
  • Primeri obračuna in knjiženj plače, nadomestil, bolniške odsotnost, bonitet.

2. MODUL – Regres za letni dopust

  • Regres za letni dopust – kdo in kdaj je do njega upravičen.
  • Neizkoriščen dopust in njegov prenos ter posebnosti.
  • Neplačan dopust.
  • Regres v primeru zamenjave delodajalca.
  • Višina regresa za letno dopust in njegova obdavčitev.
  • Sorazmerni del izplačila regresa za letni dopust.
  • Primeri obračunov in knjiženja regresa za letni dopust.

3. MODUL – Stroški službenih poti in pogodbe civilnega prava

  • Pomen izdaje in obvezne vsebine potnega naloga.
  • Vrste obračunov in izplačil stroškov službenih poti (doma, tujina).
  • Pomen vrste stroškov službenih potovanja na poslovanje (davčno priznani in nepriznani stroški).
  • Ali se lahko potni stroški izplačujejo v gotovini ali brezgotovinsko?
  • Predstavitev največjih dilem in napak v praksi.
  • Vrste pogodb civilnega prava (avtorska, podjemna, sejnine, prokuristi, poslovodenje, cenilci, izvedenci).
  • Primeri obračunov in knjiženj stroškov potnih nalogov in pogodb civilnega prava.

4. MODUL - Drugi prejemki iz delovnega razmerja in zunanje storitve

  • Višina in obdavčitev obračuna nagrade za delovno uspešnost.
  • Božičnica ali 13. plača.
  • Odpravnine v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi (operativni razlog).
  • Odpravnine v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi (nesposobnost).
  • Odpravnine v primeru pogodbe o zaposlitvi za določen čas.
  • Odpravnine v primeru upokojitve.
  • Kratkotrajno delo.
  • Malo delo.
  • Primeri obračunov in knjiženj drugih prejemkov iz delovnega razmerja in zunanjih storitev.

Po zaključku šole bodo vsi udeleženi v spletno ali fizično izvedbo izobraževanja prejeli s strani založbe Verlag Dashöfer potrdilo o vseživljenskem učenju oziroma certifikat, ki potrjujem pridobljeno znanje s strani  vseh prejemkov zaposlenih v gospodarstvu.

    Pomembno: Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno webinarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

    • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje dva dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
    • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

    Če bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

    DatumMestoCena  
    20.1. – 26.1.2021V živo prek spleta490 EUR + DDVPRIJAVA

    Predavatelj/i

    univ. dipl. ekon., dolgoletna direktorica s področja financ in računovodstva, samostojna podjetnica, ki se ukvarja z izobraževanjem in svetovanjem s področja računovodstva, davkov in financ. Je izvajalka mnogih znanstvenih ter strokovnih seminarjev in delavnic, pripravlja tudi najrazličnejše strokovne in znanstvene članke ter je urednica raznih

    Potek seminarja

    Šola bo vse štiri dni potekala glede na spodnji razpored, ne glede na tip izvedbe:

    09.00 - 10.30 Predavanje I. del 
    10.30 - 10.15 Odmor
    10.15 - 12.00 Predavanje II. del

    Število mest je omejeno!

    Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 3 dni po izvedbi webinarja.

    Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

    Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
    Prosimo, registrirajte se.

    Drugi seminarji tega predavatelja:

    Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih
    -->