Seminarji

Razporeditev delovnega časa delavcev - praktična delavnica

Namen seminarja

Razporeditev delovnega časa, ki ne podpira dejanske organizacije dela lahko delodajalcu prinese številne negativne posledice. Med drugim tudi nepravilen obračun plač zaposlenih, kopičenje nadur, izplačevanje nadur zaposlenim v obliki stimulacije, povečanje administrativnega dela, nepravilno vodenje evidence o delovnem času ali celo vodenje dveh evidenc – ene dejanske in druge, ki jo delodajalci predložijo v primeru inšpekcijskega pregleda itd. Vse našteto pa povečuje možnost, da bodo delavci v postopkih pred delovnopravnimi sodišči uspešni, s čimer se lahko omaje tudi ugled in zaupanje v delodajalca. Zakaj bi tvegali, da nastopijo takšne težave, ko pa se lahko temu z boljšim poznavanjem zakonitih možnosti enostavno izognemo?

Večinoma delodajalci ne poznajo prednosti, ki jih omogočata začasna prerazporeditev ali neenakomerna razporeditev delovnega časa. Zaradi tega bomo na seminarju posebno pozornost namenili prav tema dvema možnostma. Ne glede na to, da polni delovni čas običajno traja 40 ur na teden in 8 ur na dan, delodajalci večkrat ne vedo, da ni nujno, da se vsaka ura, ki presega ta čas, šteje kot nadura delavca. Poudarili bomo prednosti in slabosti posamezne razporeditve delovnega časa ter se osredotočili na iskanje najoptimalnejših zakonitih rešitev v odvisnosti od dejavnosti in organizacije delovnega procesa delodajalca.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  • Kako lahko razporedimo delovni čas zaposlenih?

  • Ali je lahko delovni čas delavcev v različnih oddelkih drugače razporejen?

  • Prednosti in slabosti enakomerne razporeditve delovnega časa.

  • Kdaj lahko delavec opravlja nadurno delo in kateri pogoji morajo biti za to izpolnjeni?

  • Ali lahko delavec odkloni opravljanje nadurnega dela?

  • Posebnosti neenakomerne in začasne prerazporeditve delovnega časa.

  • Kako planirati delovni čas pri neenakomerni razporeditvi delovnega časa in koliko ur na teden lahko dela delavec?

  • Kako določiti povprečno delovno obveznost delavca v referenčnem obdobju?

  • Kaj se zgodi z viški ur po koncu referenčnega obdobja?

  • Ali mora biti tudi neenakomerna razporeditev delovnega časa planirana?

  • Minimalni dnevni in tedenski počitki v odvisnosti od razporeditve delovnega časa.

  • Kdaj je potrebno sprejeti letni razpored delovnega časa?

  • Kakšna je razlika med nadurnim delom in viški ur, ki nastanejo v referenčnem obdobju?

  • Kdaj mora delodajalec viške ur delavcem izplačati in v kakšni višini?

  • Kaj se zgodi, če v referenčnem obdobju ne pride do izravnave ur? Se lahko viški ur izbrišejo, se morajo izplačati, se lahko morda prenesejo v naslednje referenčno obdobje?

Seminar bo podkrepljen s številnimi dobrimi in slabimi primeri iz prakse!

Zaželjena je aktivna udeležba s primeri iz prakse, zato vaša vprašanja ali dileme predhodno pošljite na mail naslov larisa.berginc@dashofer.si ali jih vključite v prijavo – pod OPOMBE. Vsa prejeta vprašanja bodo posredovana predavateljici, odgovore pa boste prejeli na seminarju.

Vsebino izobraževanja lahko pripravimo tudi za interno izvedbo, na vašem sedežu, preko on-line ali vam ponudimo prostore, ki so na voljo našim izvedbam, zato se z veseljem odzovemo vašemu povpraševanju, ki ga lahko pošljete na larisa.berginc@dashofer.si

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Komu je namenjen

Izobraževanje je namenjena vodstvenemu kadru podjetij, kadrovikom, pravnikom ter vsem, ki pri tej tematiki sodelujete/soodločate pri svojem delu. Dobrodošli tudi ostali, ki jih tema zanima.

Vabljeni!

Potek seminarja

Seminar bo potekal preko ZOOM-a, med 9.00 in 12.00 uro. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • Zaradi epidemije v državi trenutno ne izvajamo predavanja z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Predavatelj/ica

Termin in kraj dogodka

27.7.2021

V živo prek spleta

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.