Seminarji

Računovodski in davčni vidik insolvenčnih postopkov

doc. dr. Lidija Robnik

Namen seminarja

Gospodarstvo se hitro spreminja, kar zahteva, da se morajo poslovodje in podjetniki nenehno prilagajati posledicam teh sprememb, vzponom in padcem. Na eni strani zaradi zunanjih dejavnikov, ki so v prvi meri nezmožnost prilagajanja na novo nastale spremembe na trgu, konkurenčni boj ali ostale družbene, politične in tehnološke spremembe, ki  lahko zelo otežijo poslovanje in finančni obstoj organizacije. Z druge strani je vzroke za težave treba iskati znotraj same organizacije, kot so: poslovna vizija, neusklajenost poslovnih funkcij, stil vodenja, sklepanje poslov s partnerji, ki so slabi plačniki ipd. Posledica tega je prekomerno zadolževanje in nezmožnost plačila obveznosti, ki terjajo izbiro in začetek enega izmed insolvenčnih postopkov (prisilna poravnava, stečaj, likvidacija).

V primeru, ko organizacija izbere določen insolvenčni postopek ga je potrebno pravno, računovodsko in davčno ustrezno evidentirati, voditi in poročati, tako notranjim in zunanjim uporabnikom.

V insolvenčni postopek lahko gredo tudi naši poslovni partnerji in pomembne so potrebne pravočasne aktivnosti, kot so: prijava na sodišče, finančni, računovodski in davčnih vidik.

Namen našega kratkega seminarja je, da vam predstavimo vlogo in aktivnosti, ki jih moramo izvajati in spremljati z računovodskega in davčnega vidika glede posameznega insolvenčnega postopka.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi online. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na online izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  1. Vzroki finančnih težav pri poslovanju.
  2. Ukrepi reševanja finančnih težav.
  3. Postopki in namen finančne reorganizacije.
  4. Odgovornost poslovodstva in lastnikov do upnikov.
  5. Vloga in odgovornost finančnega managementa.
  6. Izbira posameznega insolvenčnega postopka (prisilna poravnava, poenostavljena prisilna poravnava, stečaj, osebni stečaj, likvidacija).
  7. Računovodska in poslovna poročila.
  8. Prijava terjatev na sodišču s strani upnikov glede na posamezen insolvenčni postopek.
  9. Knjiženje terjatev in obveznosti pri upniku ali dolžniku.
  10. Računovodski in davčni vidik oslabitev in odpisov terjatev in obveznosti.
  11. Plačilo s strani dolžnika in evidentiranje v poslovnih knjigah in davčnem obračunu.
  12. Odgovori na vprašanja ter strokovna diskusija.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 13.00 uro. Tekom izvedbe naredimo 15-minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

  • poslovodjem,
  • samostojnim podjetnikom,
  • računovodjem,
  • finančnikom,
  • finančnim analitikom,
  • vsem, ki njih tematika zanima.

Predavatelj/ica

doc. dr. Lidija Robnik

univ. dipl. ekon., je samostojna podjetnica in se ukvarja z svetovanjem in izobraževanjem s področja financ, davkov, računovodstvo in podjetništva. Predava na višjih, visokih šolah ter fakultetah ter sodeluje z organizacijami, podjetniki in zbornicami. Je izvajalka strokovnih seminarjev in delavnic ter pripravlja strokovne in znanstvene članke. Je…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

23.9.2022

ONLINE

doc. dr. Lidija Robnik

23.9.2022

Ljubljana

doc. dr. Lidija Robnik

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.