Polletno poročanje in novosti pri obračunu plač v javnem sektorju po 1.7.2020

Namen seminarja

Tudi v letu 2020 bomo morali v skladu z Zakonom o izvrševanju proračuna 202021 posredni proračunski uporabniki sestaviti polletno poročilo in ga posredovati svojim ustanoviteljem.

Na seminarju bomo tako spoznali:

  • Roke za poročanje?
  • Zakaj moramo narediti polletno poročilo?
  • Ali je potrebno narediti sanacijski načrt, če posredni proračunski uporabnik ugotovi presežek odhodkov nad prihodki v polletnem poročilu?
  • Kam pošljemo polletno poročilo?
  • Na kaj vse moramo biti pozorni pri obrazložitvi polletnega poročanja.
  • In še druge aktualne zadeve v zvezi s pripravo poročila.

Ne bomo pa izpustili tudi novosti pri obračunu plač po 1.7.2020 (znova uvedba redne delovne uspešnosti v višini 2 do 5%, zneske povračil in še druge aktualne novosti).

Komu je namenjen

Seminar je namenjen računovodjem, knjigovodjem, vodstvu javnih zavodov ter vsem, ki morate biti pri svojem delu seznanjeni z novostimi na računovodskem področju. Na seminar pa vabimo tudi vse, ki vas tematika zanima.

Iz programa seminarja

1. Polletno poročanje in program sanacije - ZIPRS1819:

- Knjiženje državnih pomoči, ki jih nakažejo občine in neposredni proračunski uporabniki javnim zavodom, glede na 3 pojasnila državnih organov:

  • pojasnilo  Pojasnilo 1 k Slovenskemu računovodskemu standardu 15, Uradni list RS, št. 63/2020 z dne 6. 5. 2020,
  • pojasnilo Direktorata za javno računovodstvo 450-130/2020/1,
  • pojasnilo MF številka 410-89/2020/1,

- Analitični konti za knjiženje prihodkov, pridobljenih iz naslova ukrepov v času epidemije.

- Primeri knjiženj za od občine oziroma neposrednega proračunskega uporabnika nakazane zneske javnemu zavodu:

  • Sredstva za izplačilo dodatka za delo v rizičnih razmerah C223 (11.točka 39. člena KPJS) in novega dodatka za nevarnost in posebne obremenitve v času epidemije po 71. členu ZIUZEOP.
  • Sredstva za kritje izpada plačil staršev vrtcem, šolskim kuhinjam za izpad prihodkov (94. člen ZIUZEOP) – primer: v šolski kuhinji imamo zaposlene, ki so od 16.3.2020 na čakanju na domu in so financirani iz sredstev, ki jih obračunamo staršem na položnici. Glede na to, da položnic za to obdobje nismo izstavili, in nas zanima, kdo nam bo poravnal omenjene stroške dela? Če je resorno ministrstvo ugotovilo upravičenost po 94. členu ZIUZEOP, in dodelilo sredstva zavodu samo ali posredno preko občine, kako to poknjižiti?
  • Bolniška nadomestila, ki jih krije ZZZS, plača pa jih po interventnem zakonu država.
  • JZ, ki se ukvarja s turizmom, kulturo in informiranjem v naši občini. JZ se financira iz javnih sredstev v višini 64 %. Zaradi posledic epidemije JZ določenim zaposlenim ne more zagotavljati dela, zato so bili le-ti z odredbo napoteni na začasno čakanje na delo doma.

- Nadomestilo plače v višini 80% jim je bilo izplačano za mesec marec (od 13.3. do 31.3.2020).

- Knjiženje vračila refundacije s strani ZZZS.

2. Druge aktualne novosti na računovodskem in davčnem področju:

- Določitev odstotka letnih sredstev za osnovne plače.

- Določitev mase letnih sredstev za osnovne plače.

- Ločeno oblikovanje in izkazovanje skupnega obsega sredstev za redno delovno uspešnost.

- Delitev sredstev za plačilo redne delovne uspešnosti.

- Določitev najvišjega možnega izplačila redne delovne uspešnosti javnemu uslužbencu.

- Osnova za obračun redne delovne uspešnosti.

- Kriteriji in merila za ugotavljanje redne delovne uspešnosti.

- Postopek ugotavljanja doseganja kriterijev.

- Vpliv poslovnega rezultata uporabnika proračuna na izplačilo redne delovne uspešnosti.

- Določitev in izplačilo redne delovne uspešnosti ravnateljem, direktorjem in tajnikom (javnim uslužbencem plačne skupine B).

Cena vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri pri udeležbi na nekaterih seminarjih/webinarjih v okviru Centra za izobraževanje (izključujejo se le nekateri webinarji in več-dnevne šole). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

DatumMestoCena  
8.7.2020Potrjena izvedbaZa ta termin žal ni več prostih mest.

Povprašajte po novem terminu seminarja
145 EUR + DDVZa ta termin žal ni več prostih mest.

Povprašajte po novem terminu seminarja
Za ta termin žal ni več prostih mest.

Povprašajte po novem terminu seminarja

Predavatelj/i

Majda Gominšek

finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni

Potek seminarja

Seminar bo potekal v fizični obliki v primeru zanimanja za udeležbo v fizični skupini, v hotelu. Glede na stanje v državi, se izvedbe prilagajajo povpraševanju, zato smo v ta namen pripravili tudi izvedbo preko on-line prenosa (v primeru odpovedi rednih datumov izvedbe v fizični obliki).

Potek predavanja v fizični izvedbi:

08.45 - 09.00 Dobrodošlica ob jutranji kavi

09.00 - 11.00 Predavanje I. del

11.00 - 11.20 Odmor za pogostitev in priložnost za druženje

11.20 - 12.30 Predavanje II. del in diskusija

V primeru izvedbe webinarja, bo le ta potekal v on-line obliki v živo. Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.
Reference:

»Današnji seminar je bil zanimiv, ker je potekal bolj pogovor kot predavanje.«
KŠTM SEVNICA)

»Zaradi majhne skupine je bilo zelo vredu. Individualno izobraževanje. Super.«
(Zavod za šport Slovenske Konjice)

»Tema seminarja je bila strokovno podana. Organizacija je bila odlična.«
(Vrtec Ptuj)

»Super lokacija, zelo strokovna predavateljica. Prehitro je minilo.«
(Osnovna šola Loče)

»Zelo sem zadovoljna z velikostjo skupine (manjše št. udeležencev), saj je tako več možnosti za posvetovanje in konkretna vprašanja.«
(Šolski center Celje)

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih
-->