Seminarji

(Pogodbeno) pravo za podjetnike

Dida Volk univ. dipl. prav.

Namen seminarja

Poznavanje prava je pomembno za vsakega posameznika, tako v vsakdanjem življenju, še bolj pa v poslovnem svetu, kjer se od vsakogar pričakuje višja (strokovna) skrbnost: dobrega podjetnika, poslovodje, torej skrbnost dobrega strokovnjaka. Nemalokrat se zgodi, da se posli obravnavajo na sodišču, kjer pa se sporna vprašanja večinoma ponavljajo, zato se je izoblikovala že številna sodna praksa, ki nam predstavlja tudi vodilo k pravilnemu ravnanju.  Predstavitev pomembnih (pravnih) vprašanj, ki spremljajo mnoge posle, zato temelji na tistih področjih, ki se največkrat ponavljajo v (sodni) praksi in je razdeljena na dva samostojna dela:

  1. del: SKLEPANJE POGODB
  2. del: TERJATVE – ZAVAROVANJE, UPRAVLJANJE IN IZTERJAVA

Izobraževanju se lahko pridružite:

  • 28. in 29. novembra 2022, med 9.00 in 11.00, ONLINE ali v živo,
  • 24. in 25. januarja 2023, med 10.00 in 12.00, ONLINE ali v živo,
  • 14. in 15. marca 2023, med 9.00 in 11.00, ONLINE ali v živo,
  • 29. in 30. maja 2023, med 9.00 in 11.00, ONLINE ali v živo,
  • 10. in 11. julija 2023, med 9.00 in 11.00, ONLINE ali v živo,
  • 18. in 19. septembra 2023, med 9.00 in 11.00, ONLINE ali v živo,
  • 28. in 29. novembra 2023, med 9.00 in 11.00, ONLINE ali v živo.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva.

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

1. DEL 

SKLEPANJE POGODB – s prikazom primerov iz aktualne sodne prakse

Pri sklepanju vsake pogodbe je treba poznati osnovne predpostavke za sklenitev pogodbe. Pred sklenitvijo pogodbe se stranki ponavadi pogajata in si pošiljata ponudbe. Zelo pomembno je poznati učinke poslane ponudbe in postopek s sprejemom ponudbe in vsemi posledicami. V primeru, da pogodbenik želi prekiniti oziroma razdreti pogodbo, mora poznati situacije, v katerih lahko to stori in tudi postopek. Vsekakor pa je pomembno, da vsak pozna pravice in obveznosti iz sklenjene pogodbe, ter tudi postopek v primerih, ko pride do težav ali nepravilnosti pri izvajanju pogodbe. S poudarkom na morebitnem sodnem postopku bosta predstavljeni tudi obe najbolj pogosti pogodbi: prodajna pogodba in pogodba o delu (podjemna pogodba), kot osnovna storitvena pogodba.

Aktualna vprašanja pogodbenega prava:

  • Na kaj moram biti pozoren pri pogodbeniku v fazi sklepanja pogodbe?
  • Kako ravnam v  primeru, da je nastopil razlog za razdrtje pogodbe?
  • Kako ravnati v fazi pogajanj in pošiljanja ter sprejema ponudbe?
  • Kdaj sestavim pisno prodajno pogodbo in kakšen je pomen posameznih pogodbenih določil glede na zakonsko ureditev?
  • Kako dokazujem posamezne dogovore (o kupnini, zapadlosti, odgovornosti za napake…) v primeru ustne pogodbe?
  • Kako pravilno reagirati (kot kupec) v primeru stvarnih napak na blagu?
  • Kakšne ugodnosti mi (kot kupcu) prinaša garancija v primerjavi z jamčevanjem (prodajalca) za stvarne napake?
  • Ali mi dogovor o prodaji s pridržkom lastninske pravice sploh nudi kakšno zavarovanje in v katerih primerih ga sploh uporabim?
  • Ali je pri pogodbi o delu (podjemni pogodbi) pomembna natančna določitev posla in kako je z določitvijo plačila?
  • Kakšen je pravilen postopek grajanja napak opravljenega dela in kakšne zahtevke ima naročnik?
  • Kakšne so značilnosti podizvajalske pogodbe v povezavi z gradbeno pogodbo?

 Program: 

  1. Predpostavke za veljavno sklenitev pogodbe (pravna in poslovna sposobnost, soglasje volj in napake volje, predmet in podlaga pogodbe, pisna pogodba, neveljavnost in izpodbojnost pogodbe…)
  2. Pogajanja in ponudba (pomen pogajanj, ponudba in sprejem ponudbe, postopek s ponudbo…)
  3. Prodajna pogodba (osnovne značilnosti, obveznosti prodajalca - odgovornost za stvarne napake, garancija za brezhibno delovanje prodane stvari in pogodbena garancije, obveznosti kupca – plačilo, prodaje s posebnimi dogovori…)
  4. Pogodba o delu - podjemna pogodba (osnovne značilnosti, določitev posla, odgovornost podjemnika za napake opravljenega dela, postopek z grajanjem napak, podizvajalska pogodba…)

 



2. DEL
 

TERJATVE – ZAVAROVANJE, UPRAVLJANJE IN IZTERJAVA – s prikazom primerov iz aktualne sodne prakse

Zavarovanje (bodočih) terjatev, ki nastanejo med pogodbeniki predstavlja pomembno vprašanje pri sklepanju pogodb. Predstavljena bodo nekatera zavarovanja, ki se pogosto uporabljajo v poslovni praksi ter možnosti izterjave zavarovane terjatve, kot tudi položaj upnika z zavarovano terjatvijo v primeru začetega insolvenčnega postopka. Pravilno in učinkovito upravljanje z nastalimi terjatvami ter prenos in trgovanje s terjatvami je pomembno za dobro in ekonomično poslovanje vsakega gospodarskega subjekta. Prav tako je pomembno poznati sodne postopke za učinkovito izterjavo terjatev.

 Aktualna vprašanja v zvezi s terjatvami:

  • Kaj mi prinaša bančna garancija? Kakšen pa je moj položaj, kot naročnika garancije?
  • Ali s poroštvom kaj pridobim? Kako uveljavljam terjatev zoper poroka?
  • Ali mi menica sploh nudi kakšno zavarovanje in kakšen je postopek unovčenja menice?
  • Kakšen položaj pa mi nudi zastavna pravica? Ali se varnost zavarovanja razlikuje glede na predmet zastave?
  • Kakšne možnosti poravnanja terjatev imam?
  • Kakšna so pravila »zapiranja terjatev« in kako pravilno obračunam natekle zamudne obresti?
  • Kdaj lahko terjatev pobotam?
  • Kdaj lahko terjatev odstopim drugemu upniku?
  • Katera je najboljša možnost sodne izterjave terjatev?

Program: 

  1. Zavarovanje plačil (bančna garancija, poroštvo, menica, zastavna pravica, izvršnica)
  2. Uveljavljanje (zavarovanih) terjatev v sodnih postopkih ( v pravdnem ali izvršilnem postopku, položaj upnika z zavarovano terjatvijo v primeru začetega stečajnega postopka ali postopka prisilne poravnave)
  3. Promet s terjatvami (načini plačila terjatev, obresti, pravila vračunavanja izpolnitve - »zapiranja terjatev«, pobot terjatev in pravila pobota v primeru začetega stečajnega postopka, nakazilo (asignacija), pogodba o odstopu terjatve (cesija), odstop terjatve zaradi pobota – posledice v primeru stečajnega postopka)
  4. Izterjava terjatev v sodnem postopku (predlog za izvršbo na podlagi verodostojne listine, postopek na Centralnem oddelku za verodostojno listino…)

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Lahko se prijavite tudi na samo en del (prvi ali drugi). Cena v tem primeru znaša 178 € + DDV. V opombe napišite v kolikor želite pristopiti samo k enem delu. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 11.00 uro. Razen v terminu 24. in 25. januarja 2023 bo izvedba med 10.00 in 12.00. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Na izobraževanje vabimo pravnike, kadrovike, komercialiste, poslovne sekretarje, računovodske delavce, direktorje zaposlene v gospodarstvu kot tudi v javnih zavodih ter vse ostale, ki izvajajo postopke priprave, odpovedi pogodb v organizaciji oziroma se na kakršen koli način srečujejo s tem področjem.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Dida Volk univ. dipl. prav.

je sodnica na gospodarskem oddelku Okrožnega sodišča v Ljubljani. Je strokovnjakinja za izvršilno pravo. Predava in objavlja članke o temah s področja izvršilnega prava, pogodbenega prava, insolvenčnega prava, prava nepremičnin in zavarovanja terjatev.

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

28.11. – 29.11.2022

Ljubljana

Dida Volk univ. dipl. prav.

28.11. – 29.11.2022

ONLINE

Dida Volk univ. dipl. prav.

24.1. – 25.1.2023

Ljubljana

Dida Volk univ. dipl. prav.

24.1. – 25.1.2023

ONLINE

Dida Volk univ. dipl. prav.

14.3. – 15.3.2023

ONLINE

Dida Volk univ. dipl. prav.

14.3. – 15.3.2023

Ljubljana

Dida Volk univ. dipl. prav.

29.5. – 30.5.2023

ONLINE

Dida Volk univ. dipl. prav.

29.5. – 30.5.2023

Ljubljana

Dida Volk univ. dipl. prav.

10.7. – 11.7.2023

ONLINE

Dida Volk univ. dipl. prav.

10.7. – 11.7.2023

Ljubljana

Dida Volk univ. dipl. prav.

18.9. – 19.9.2023

ONLINE

Dida Volk univ. dipl. prav.

18.9. – 19.9.2023

Ljubljana

Dida Volk univ. dipl. prav.

28.11. – 29.11.2023

Ljubljana

Dida Volk univ. dipl. prav.

28.11. – 29.11.2023

ONLINE

Dida Volk univ. dipl. prav.

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.