Seminarji

Obračun plač in vseh drugih prejemkov iz delovnega razmerja

dr. Lidija Robnik

Vabimo vas na praktično predavanje s področja obračunavanja plač in vseh drugih prejemkov iz delovnega in pogodbenega razmerja s pravnega, računovodskega in davčnega vidika.

Namen seminarja

Zaradi mnogih vprašanj in dilem računovodskih delavcev, ki se ukvarjajo z obračuni in knjiženji osebnih prejemkov, smo se odločili, da naredimo delavnico na temo, kako obračunati in knjižiti najrazličnejše osebne prejemke, ki jih prejemajo zaposleni. Če se tudi vi srečujete z določenimi dilemami ali ste morda celo začetnik v računovodstvu, vas vabimo, da se nam pridružite na našem kratkem seminarju, na katerem vam bomo predstavili, kako obračunati in knjižiti najrazličnejše obračune osebnih prejemkov. Prav tako vam bomo predstavili vso potrebno zakonodajo, ki jo morate upoštevati pri obračunu osebnih prejemkov.

Na seminarju vam bomo predstavili praktične izračune vseh prejemkov fizičnih oseb, njihovo knjiženje in poročanje na REK obrazcih. Predstavili vam bomo tudi obračun prispevkov za pokojninsko in socialno zavarovanje samostojnih podjetnikov in lastnikov enoosebnih družb.

Seznanili vas bomo tudi o tem, kaj stroški obračunov osebnih prejemkov pomenijo za delodajalce, tako z računovodskega kot z davčnega vidika. Predstavili vam bomo tudi vsebino in vrsto bonitet in drugih prejemkov iz delovnega razmerja ter njihov vpliv na poslovanje delodajalcev in obdavčitev zaposlenih.

Vabljeni!

Iz programa seminarja

1. MODUL - Obračun plač in bolniška odsotnost (9.00 - 11.00)

  • Objava delovnega mesta, pogodba o zaposlitvi (vsebina), prijava v socialno in pokojninsko zavarovanje (obrazec M-1).
  • Obvestilo zaposlenemu o prijavi v zavarovanje.
  • Obračun plače (osnovna plača, nadomestila, bonitete ipd.), prispevki in akontacija dohodnine za rezidente in nerezidente RS.
  • Pogodba z več delodajalci (prispevki, dohodnina, olajšave).
  • Vrste bonitet zaposlenih (osebni avtomobili, vinjete, formalno in neformalno izobraževanje, nastanitve, zavarovanja, darila, obleka in obutev, poslovni in neposlovni stroški ipd.
  • Bonitete zaposlenih oz. davčno (ne)priznani stroški delodajalca.
  • Bolniška odsotnost - ZDR-1C in Zakon o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju določata skrajšanje obdobja izplačevanja nadomestila v breme delodajalca, s. p.(kmetje, družbeniki idr.) iz 30 na 20 delovnih dni!
  • Odjava zaposlenega iz delovnega razmerja (M-2).
  • Povračila stroškov v zvezi z delom (prevoz, regres za prehrano ipd.).
  • Določitev osnove za obračun prispevkov samostojnega podjetnika.
  • Delo z doma.
  • Primeri obračuna in knjiženj plače, nadomestil, bolniške odsotnost, bonitet.
  • Izplačilo nagrade za uspešnost poslovanja.
  • Regres za letni dopust,
  • Invalidi in državna pomoč.

2. MODUL - Drugi prejemki iz delovnega razmerja (11.15 - 13.00)

  • Višina in obdavčitev obračuna nagrade za delovno uspešnost.
  • Odpravnine v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi (operativni razlog).
  • Odpravnine v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi (nesposobnost).
  • Odpravnine v primeru pogodbe o zaposlitvi za določen čas.
  • Odpravnine v primeru upokojitve.
  • Solidarnostna pomoč, ločeno življenje, jubilejne nagrade, terenski dodatek.
  • Neplačan dopust – kdaj, zakaj ter plačilo prispevkov.
  • Primeri obračunov in knjiženj drugih prejemkov iz delovnega razmerja.
  • Kratkotrajno delo.
  • Malo delo.
  • Primeri obračunov in knjiženj stroškov potnih nalogov.

Vaša predhodna vprašanja so zelo zaželjena in jih ob prijavi lahko pošljete na larisa.berginc@dashofer.si.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb). 

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashöfer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 13.00. Tekom predavanja naredimo 20-30 min odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na izvedbi ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

    Komu je namenjen

    • samostojnim podjetnikom,
    • direktorjem malih gospodarskih družb,
    • računovodjem,
    • vodjem računovodskih servisov,
    • knjigovodjem,
    • vsem, ki jih navedena vsebina zanima.

    Reference

    Seminar je bil super. Tako, da nimam prav nobenih pripomb! Tudi na vsa vprašanja je predavateljica odgovorila, tako da imam vse informacije. (Tina Maček,Mides inženiring d.o.o.)

    Hvala za včerajšnji dogodek, z moje strani bi pohvalila predavateljico in vaše razumevanje ter usmerjanje, kje v Ljubljani parkirat. 😊 Zelo dobrodošle informacije!! (Monika Čakš Lorger, LINDE VILIČAR d.o.o.)

    Izobraževanje je bilo izvedeno zelo strokovno in razumljivo vsem. Primerno je bilo tako za popolne začetnike kot tudi za že izkušene delavce na področju obračuna plač. Vsekakor se še udeležim kakšnega vašega predavanja. Hvala! (Barbara B., ECE d.o.o.)

    Predavanje strokovno in razumljiva razlaga, popestreno iz primerov v praksi. Hvala predavateljici. (Anita R., ECE d.o.o.)

    Zahvaljujem se za udeležbo na seminarju ˝Obračun plač in vseh drugih prejemkov iz delovnega  razmerja ˝, kjer sem spoznala nove stvari. Seminar je bil zelo poučen, katere informacije bom lahko uporabljala pri svojem delu.

    S predstavitvijo vaše predavateljice sem bila zelo zadovoljna, saj je bilo vse predstavljeno na razumljiv način. Priporočam tudi drugim, ki delajo v javnem sektorju. (Marija V., Osnovna šola Maksa Durjave Maribor)

    Seminarja sem se udeležila preko spleta. Predavateljica je spretno vključila tako udeležence v dvorani, kot online slušatelje. Zelo nazorno in razumljivo je podajala informacije in samo snov seminarja podprla tudi s praktičnimi primeri. Izredno koristna se mi je zdela predvsem obrazložitev in razčlenitev postopka obračuna plače in prejemkov ter ročni obračun plače (kar ponavadi opravi računovodski program). Vzdušje je bilo sproščeno in prijetno. Organizacija seminarja je potekala brezhibno, udeleženci smo že predhodno prejeli tudi obravnavano pdf gradivo. Predavanje bi ocenila za zelo kvalitetno in z gotovostjo se bom udeležila še kakega seminarja te predavateljice. (Barbara H.)

    Predavatelj/ica

    dr. Lidija Robnik

    dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon., je samostojna podjetnica in se ukvarja s svetovanjem in izobraževanjem s področja financ, davkov, računovodstva in podjetništva. Sodeluje z različnimi organizacijami, podjetniki in zbornicami in predava v okviru strokovnih seminarjev, delavnic, konferenc. Pripravlja strokovne vsebine za več priročnikov in…

    Več delavnic tega predavatelja

    Termin in kraj dogodka

    22.1.2025

    ONLINE

    dr. Lidija Robnik

    22.1.2025

    Ljubljana

    dr. Lidija Robnik

    Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

    Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

    !ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.