Obračun plač in vseh drugih prejemkov iz delovnega in drugega pogodbenega razmerja

Namen seminarja

Na seminarju vam bomo predstavili praktične izračune vseh prejemkov fizičnih oseb, njihovo knjiženje in poročanje na REK obrazcih. Predstavili vam bomo tudi obračun prispevkov za pokojninsko in socialno zavarovanje samostojnih podjetnikov in lastnikov enoosebnih družb.

Seznanili vas bomo z novostmi obdavčitve fizičnih oseb in s spremembami, ki jih je prineslo leto 2020 na področju razbremenitve regresa in višine bruto minimalne plače.

Tekom predavanja boste prejeli tudi informacije glede knjiženja državnih pomoči glede stroškov dela (nadomestilo čakanja, bolniške, skrajšan polni delovni čas) - Poleg vsebin, ki jih obravnavamo tekom predavanja, bodo udeleženci seznanjeni in opozorjeni z vplivom aktualne zakonodaje - kako je po PKP 8 in vplivom PKP 7 na trenutno poslovanje.

Vabljeni!

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Komu je namenjen

• samostojnim podjetnikom,
• direktorjem malih gospodarskih družb,
• računovodjem,
• vodjem računovodskih servisov,
• knjigovodjem,
• vsem, ki jih navedena vsebina zanima.

Iz programa seminarja

1. MODUL - Obračun plač in bolniška odsotnost (9.00 - 11.00)

  • Objava delovnega mesta, pogodba o zaposlitvi (vsebina), prijava v socialno in pokojninsko zavarovanje (obrazec M-1).
  • Obvestilo zaposlenemu o prijavi v zavarovanje.
  • Obračun plače (osnovna plača, nadomestila, bonitete ipd.), prispevki in akontacija dohodnine za rezidente in nerezidente RS.
  • Pogodba z več delodajalci (prispevki, dohodnina, olajšave).
  • Vrste bonitet zaposlenih (osebni avtomobili, vinjete, formalno in neformalno izobraževanje, nastanitve, zavarovanja, darila, obleka in obutev, poslovni in neposlovni stroški ipd.
  • Bonitete zaposlenih oz. davčno (ne)priznani stroški delodajalca.
  • Bolniška odsotnost (do 30 ali nad 30 delovnih dni).
  • Odjava zaposlenega iz delovnega razmerja (M-2).
  • Povračila stroškov v zvezi z delom (prevoz, regres za prehrano ipd.).
  • Določitev osnove za obračun prispevkov samostojnega podjetnika.
  • Delo z doma.
  • Primeri obračuna in knjiženj plače, nadomestil, bolniške odsotnost, bonitet.
  • Izplačilo nagrade za uspešnost poslovanja.
  • Regres za letni dopust,
  • Invalidi in državna pomoč.

2. MODUL - Drugi prejemki iz delovnega razmerja (11.30 - 13.30)

  • Višina in obdavčitev obračuna nagrade za delovno uspešnost.
  • Odpravnine v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi (operativni razlog).
  • Odpravnine v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi (nesposobnost).
  • Odpravnine v primeru pogodbe o zaposlitvi za določen čas.
  • Odpravnine v primeru upokojitve.
  • Solidarnostna pomoč, ločeno življenje, jubilejne nagrade, terenski dodatek.
  • Neplačan dopust – kdaj, zakaj ter plačilo prispevkov.
  • Primeri obračunov in knjiženj drugih prejemkov iz delovnega razmerja.
  • Kratkotrajno delo.
  • Malo delo.
  • Primeri obračunov in knjiženj stroškov potnih nalogov.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

DatumMestoCena  
19.4.2021Ljubljana220 EUR + DDVPRIJAVA
19.4.2021V živo prek spleta190 EUR + DDVPRIJAVA

Predavatelj/i

univ. dipl. ekon., dolgoletna direktorica s področja financ in računovodstva, samostojna podjetnica, ki se ukvarja z izobraževanjem in svetovanjem s področja računovodstva, davkov in financ. Je izvajalka mnogih znanstvenih ter strokovnih seminarjev in delavnic, pripravlja tudi najrazličnejše strokovne in znanstvene članke ter je urednica raznih

Potek seminarja

Webinar in seminar bosta potekala vzpredno, med 9.00 in 13.30 uro. Tekom predavanja naredimo 30 minutni odmor. Število mest je omejeno!

  • V času epidemije ne izvajamo predavanj z udeležbo.

Za spremljanje seminarja preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja, ki vam na voljo 3 dni po izvedbi.

    Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

    Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
    Prosimo, registrirajte se.
    Reference:

    ˝Zelo zadovoljna, prikazani dobri primeri.˝ (RTC KRVAVEC D.O.O.)

    ˝Presegli ste moja pričakovanja, s konkretnim izobraževanjem in predavateljico sem prijetno presenečena in zelo zadovoljna.˝ (Oryx d.o.o.)

    ˝Zelo dobro praktično naravnano predavanje.˝ (Jerneja Jerman, Nucleus Plus d.o.o.)

    ˝Jasno, nadzorno, strokovno.˝ (KATRINKA, Katarina Golob s.p.)

    ˝Prijetno, nazorno podana vsebina.˝ (AMICUS d.o.o.)

    ˝Manjša skupina je super, saj je več diskusije med mano in predavateljem. Izveš vse informacije, ki jih potrebuješ.˝ (Skupina Kovinar, d.d., Kočevje)

    ˝Zelo obširno in zanimivo predavanje. Všče mi je bilo aktivno sodelovanje in izmenjava informacij vseh udeležencev.˝ (EKWB d.o.o.)

    ˝Uporaben seminar, dosti praktičnih primerov.˝

    ˝Strokovno, razumljivo in natančno predavanje ge. Robnik. Vedno se rada udeležim njenih predavanj.˝ (SVZ Hrastovec)

    ˝Odlična izvedba seminarja. Majhna skupina, zato je boljša komunikacija in obravnava individulanih problemov.˝ (SM Mehan d.o.o.)

    ˝Sproščeno in zabavno.˝ (Agencija Znajdi se d.o.o., Ines Jordanov)

    ˝Nazorno podano, podkrepljeno s primeri. Prijetna predavateljica. Odlično!˝ (Jotas d.o.o., Tadeja Sadar)

    ˝Odlično izvedena delavnica, z odlično predavateljico. Zelo zanimivo.˝ (Halcom d.d., Eveline Židov)

    Drugi seminarji tega predavatelja:

    Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih
    -->