Seminarji

Novosti pri povračilih stroškov zaposlenim in napotenim v gospodarstvu

Fenja Borštnar

Namen seminarja

15. 7. 2021 je bila v Uradnem listu objavljena Uredba o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja (Uradni list RS, št. 140/06, 76/08, 63/17, 71/18 in 104/21), ki velja od 1. 9. 2021 dalje. Tako se bo za gospodarstvo septembrska plača obračunala glede na spremenjeno zakonodajo. Na seminarju si bomo pogledali dosedanje prakse in kaj je zakonodajalec na novo določil, kateri stroški pripadajo zaposlenim in kateri napotenim delavcem (Državni zbor je potrdil novelo zakona o čezmejnem izvajanju storitev in z njo se med drugim v slovensko zakonodajo prenaša načelo uporabe enakih pravil glede plačila za opravljeno delo napotenih delavcev, kot to velja za lokalne delavce). Zato bomo na seminarju pogledali kako se ti vsi ti stroški obračunavajo v praksi.

Odgovorili bomo na naslednja vprašanja:

  • Kdaj je službena pot in kdaj je delavec napoten?
  • Kakšna je višina povračil stroškov v zvezi z delom zaposlenim?
  • Koliko in kateri stroški povračil pripadajo napotenim delavcem?
  • Kako se obravnava uporaba službenih vozil za zasebne namene?

Zakonodaja določa stroške, ki pripadajo delavcem zaradi zaposlitve. Pogledali bomo, kdaj pripadajo povračila stroškov in v kakšni višini jih izplačujemo delavcem.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

VSEBINA:

  • Kdaj pripadajo povračila stroškov.
  • Kaj je službena pot.
  • Spremna dokumentacija in najpogostejše napake.
  • Zakonske podlage za povračila stroškov.
  • Obračun in povračila stroškov za Slovenijo, tujino in napotitve.
  • Uporaba službenih vozil za službene in zasebne namene.
  • Odgovori na konkretna vprašanja.
  • Prikazi na praktičnih primerih.

CILJ SEMINARJA:

  • seznaniti udeležence kako pravilno obračunati in izplačati potne stroške in druga povračila v zvezi z delom,
  • seznaniti udeležence z zakonskimi podlagam,
  • prikaz praktičnih primerov, s pomočjo katerih se udeleženci naučijo pravilnega dela,
  • odgovori na vprašanja udeležencev,
  • preko razgovorov udeleženci spoznajo tudi probleme in izkušnje drugih.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predateljico in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predateljico in
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 12.00 uro. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen vsem, ki imajo pri svojem delu opravka z obračunavanjem in izplačevanjem potnih stroškov, ter drugih povračil v zvezi z delom in jih zanimajo novosti nove Uredbe, ki se bo pričela uporabljati s 1. 9. 2021. Predavanje je primerno za zaposlene v Sloveniji, napotenim delavcem in sočasno zaposlenim.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Fenja Borštnar

diplomirana ekonomistka in strokovnjakinja s področja računovodstva. Z računovodstvom se ukvarja že več kot 20 let, od tega 15 let samostojno kot vodja lastnega računovodskega servisa. Redna zunanja sodelavka na Javnem zavodu Cene Štupar. Občasno predava in vodi delavnice tudi na Obrtni zbornici Slovenije, Zvezi svobodnih sindikatov in različnih…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

5.10.2021

ONLINE

Fenja Borštnar

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.