Seminarji

Napredovanja v plačne razrede 2021

Breda Koren

Namen seminarja

V letu 2021 je zaradi spremembe Uredbe o napredovanju javnih uslužbencev v plačne razrede postopek napredovanja javnih uslužbencev treba izpeljati dvakrat. V letošnjem letu napredujejo javni uslužbenci, ki izpolnjujejo pogoje, kot jih določata Zakon o sistemu plač v javnem sektorju in Uredba o napredovanju javnih uslužbencev v plačne razrede ter jim je napredovalno obdobje začelo teči po 1. aprilu 2018.

Glede na Uredbo bo kmalu ponovno potrebno preveriti izpolnjevanje pogojev za napredovanje za delavce javnih zavodov.

V sklopu našega praktičnega seminarja, ki bo ponovno potekal online preko ZOOM, bodo slušatelji seznanjeni s celotnim potekom ocenjevanja in napredovanja javnih uslužbencev, s poudarkom na obveznostih, ki jih mora delodajalec izvesti še v letu 2021.

Odgovorili bomo na dileme v zvezi s Spremembo Uredbe o napredovanju javnih uslužbencev v plačne razrede (Uredba o spremembah Uredbe o napredovanju javnih uslužbencev v plačne razrede (Uradni list RS, št. 121/21), ki spreminja dosedanji utečen postopek ocenjevanja in preverjanja izpolnjevanja pogojev za napredovanje, saj sistematično in časovno loči postopek ocenjevanja in postopek preverjanja izpolnjevanja pogojev za napredovanje. Odgovorili bomo tudi na vprašanja, ki se morebiti še porajajo v zvezi s postopkom napredovanja po uveljavitvi Uredbe o ocenjevanju javnih uslužbencev za leto 2020 zaradi posledic COVID-19, ki je začela veljati 26. 3. 2021 (po zaključku rednega ocenjevanja in preverjanja izpolnjevanja pogojev za napredovanje).

Udeležite se našega seminarja pod strokovnim vodstvom izkušene predavateljice, da postopek napredovanja ne postane problem!

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  • Pregled in razčiščevanje dilem v zvezi s postopkom napredovanja po uveljavitvi Uredbe o ocenjevanju javnih uslužbencev za leto 2020 zaradi posledic COVID-19 (Ur. l. št.43/21), ki je stopila v veljavo 26. 3. 2021.

  • Uredba o napredovanju javnih uslužbencev v plačne razrede (pasti ocenjevanj izpolnjevanja pogojev za napredovanje, priporočljiva ravnanja pri ocenjevanju, ...).

  • Obveznosti delodajalca zaradi novosti, ki jih treba opraviti še v letu 2021, s poudarki iz prakse.

  • Odgovori na vprašanja udeležencev.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico, in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico in
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal preko ZOOM med 10.00 in 12.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Webinar je namenjen vsem, ki so odgovorni za pravilen postopek napredovanja javnih uslužbencev kot tudi vsem tistim odgovornim za to področje. Na on-line seminar vabimo direktorje zavodov, računovodje, kadrovike, knjigovodje ter vse, ki potrebujejo informacije iz predavanje tematike.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Breda Koren

univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom, je sekretarka v Sektorju za negospodarske dejavnosti v Službi Vlade Republike Slovenije, kjer pregleduje predpise s področja delovnega prava, trga dela in socialnih zadev z vidika skladnosti z ustavo in pravnim redom Republike Slovenije in Evropske unije. Pred tem je bila…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

7.12.2021

ONLINE

Breda Koren

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.