Seminarji

Korporativna integriteta - najpomembnejše stvari zbrane na enem mestu

Boštjan Trstenjak

Namen seminarja

Recesija, inflacija, pomanjkanje življenjskih dobrin, visoke cene energentov in vrsta podražitev. Kaj to nestabilno in negotovo okolje prinaša gospodarstvu? Tveganja. Ali si podjetja in organizacije v takšnih časih lahko dodatno privoščijo še odklonska vedenja zaposlenih, finančno škodo in izgubo ugleda. Biti zaskrbljen žal ni dovolj.

Namen našega seminarja je prepoznati tveganja, ki jih prinaša poslovanje. Kdaj, kako in zakaj je pomembno pravočasno odzvati na opozorilne znake/simptome, ki kažejo na morebitna tveganja ali pa jih vsaj napovedujejo. Udeleženci bodo spoznali različna orodja in sisteme za preprečevanje in obvladovanje tveganj. Predstavljeni bodo praktični primeri, načini obvladovanja in postopkovno reševanje primerov.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva.

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  • kaj so tveganja;
  • kako pristopiti k obravnavi tveganj;
  • kje in kdaj so podjetja najbolj ranljiva;
  • kaj so prednostne naloge poslovodstva;
  • kakšne so lahko posledice za podjetja;
  • poslovna integriteta;
  • tveganja prevar in drugih neželenih ravnanja;
  • kdo je odgovoren za nastanek prevare;
  • kako pravilno postopati ob odkriti prevari;
  • kje so meje dopustnega in zakonitega;
  • ali so napake dovoljene in kdaj je lahko napaka prevara ali obratno;
  • na kakšen način in s katerimi orodji ter metodami se učinkovito zoperstaviti tveganjem;
  • kdaj in kakšno pomoč potrebujete pri reševanju tovrstnih ugotovitvah;
  • kateri preventivni ukrepi nosijo največjo dodano vrednost;
  • kdaj je pravi čas za ukrepanje;
  • kako pravilno ukrepati in sankcionirati;
  • dokazno gradivo;
  • linja za prijave;
  • zaščita prijaviteljev;
  • tveganja in kadri;
  • kakšno tveganje lahko predstavljajo stranke in poslovni partnerji;
  • reševanje praktičnih primerov.

Seminar bo potekal v obliki delavnice, s sodelovanjem vseh prisotnih in debato.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljem,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljem,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09. in 12. uro. Bolj zaželjena pa je izvedba v dvorani, zaradi bolj praktičnega pristopa k izvedbi. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavatelj sproti podal odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen vodjem na vseh nivojih vodenja, pooblaščencem za korporativno integriteto, pooblaščencem za skladnost poslovanja, kadrovskim in pravnim delavcem, varnostnim menedžerjem in vsem, ki jih ta vsebina zanima ali pa se z njo srečujejo pri svojem delu.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Boštjan Trstenjak

Ustanovitelj in lastnik podjetja PRO – INTEGRA. Svojo karierno pot je začel pred več kot 31 leti v največji slovenski energetski družbi, znotraj katere je uspešno deloval na različnih področjih dela. Večino časa aktivno opravljal dela in naloge na področju obvladovanja operativnih tveganj in nadzora. Zadnjih 12 let pa opravljal vodstveni položaj na…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

23.11.2022

Ljubljana

Boštjan Trstenjak

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.