Informacije in napotki po novi Uredbi o embalaži in odpadni embalaži

Namen seminarja

8.4.2021 je bila sprejeta nova Uredba o embalaži in odpadni embalaži, ki začne veljati že 24.4.2021. Ukinjen je količinski prag dajanja embalaže na trg za nastanek obveznosti plačila stroškov ravnanja z odpadno embalažo, ki je bil doslej 15 ton letno - po novem so zavezanci za plačilo embalažnine vsa podjetja in vsi samostojni podjetniki, ki na slovenski trg uvažajo ali dajejo embalirano blago tudi do 15 ton.

Proizvajalci ne bodo več samo plačevali stroškov ravnanja z odpadno embalažo, ampak bodo imeli organizacijsko obveznost s tem, da bodo zagotavljali predpisano ravnanje za vso odpadno embalažo, ki nastane na ozemlju Republike Slovenije, in finančno obveznost s tem, da bodo morali plačevati predpisane stroške teh ravnanj. Te obveznosti bodo lahko izpolnjevali samostojno ali skupno z drugimi proizvajalci. Proizvajalci, ki bodo svoje obveznosti izpolnjevali skupaj z drugimi proizvajalci, bodo morali skleniti pogodbo z družbo za ravnanje z odpadno embalažo, proizvajalci, ki bodo svoje obveznosti izpolnjevali samostojno, pa se bodo morali vpisati v evidenco individualnih sistemov ravnanja z odpadno embalažo.

Prva obveznost, ki jo bo potrebno opraviti do 24. 4. 2021 bo vpis v evidenco proizvajalcev (vpis v evidenco proizvajalcev začne veljati z dnem uveljavitve Uredbe). Rok 24.5.2021 pa velja za vse tiste, ki bi sedaj začeli opravljati dejavnost (30 dni od objave v UL). S 1. 7. 2021 pa vzpostaviti evidenco o dajanju embalaže na trg RS in do 30. 10. 2021 že prvič kvartalno poročati o embalaži dani na trg RS.

Ostale obveznosti za vse zavezance so:

  • vzpostavitev in redno vodenje evidence o dani embalaži na trg, 
  • skupno ali samostojno izpolnjevanje obveznosti in
  • kvartalno poročanje o dani embalaži na trg.

Namen seminarja je razjasniti kdo so zavezanci po novi Uredbi o embalaži in odpadni embalaži in seznanitev z vsemi novimi zahtevami in roki, ki jih prinaša. Po novem bodo zavezanci za plačevanje stroškov ravnanja z nastalo odpadno embalažo (embalažnine) vsa podjetja in samostojni podjetniki, ki na trg RS dajejo embalažo ali embalirano blago.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, z udeležbo v dvorani kot tudi izvedbo preko on-line prenosa. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na seminarju. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Komu je namenjen

Seminar je namenjen vsem proizvajalcem oz. osebam, ki:

  • embalirajo, pakirajo ali polnijo blago v embalažo (blagovna znamka),
  • uvažajo embalirano blago in dajejo na trg v RS,
  • uvažajo servisno embalažo (embalaža za polnjenje na prodajnem mestu),
  • proizvajajo servisno embalažo,
  • kupujejo embalirano blago preko spleta
  • in tudi vse, ki želijo pridobiti vse informacije o novostih, ki bo potrebno vključiti v poslovanje.

Namen seminarja je razjasniti kdo so zavezanci po novi Uredbi o embalaži in odpadni embalaži in seznanitev z vsemi novimi zahtevami in roki, ki jih prinaša. Po novem bodo zavezanci za plačevanje stroškov ravnanja z nastalo odpadno embalažo (embalažnine) vsa podjetja in samostojni podjetniki, ki na trg RS dajejo embalažo ali embalirano blago.

Vabljeni!

Iz programa seminarja

  • Kaj je embalaža;

  • Novi izrazi,

  • Razlike med staro in novo uredbo,

  • Proizvajalci embalaže;

  • Dajanje embalaže na trg (nazorni primeri);

  • Roki, ki jih ne smemo spregledati;

  • Vpis v evidenco proizvajalcev;

  • Vzpostavitev in vodenje evidence dajanja embalaže na trg;

  • Poročanje o embalaži dani na trg;

  • Poročanje o ravnanju z odpadno embalažo

  • Okoljska dajatev o obremenjevanju okolja zaradi dajanja embalaže na trg;

  • Globe za neizpolnjevanje obveznosti.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico, in
  • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

DatumMestoCena  
20.5.2021V živo prek spleta129 EUR + DDVPRIJAVA

Predavatelj/i

diplomirana inženirka kemije, ki je 17 let kot inšpektorica za okolje na Inšpektoratu RS za okolje in prostor opravljala inšpekcijski nadzor nad izvajanjem oziroma spoštovanjem zakonov ter drugih okoljevarstvenih, naravovarstvenih in vodovarstvenih predpisov. Ima izkušnje s področja ravnanja z odpadki in čezmejnega pošiljanja odpadkov, urejanja

Potek seminarja

Seminar bo potekal preko ZOOM, med 10.00 in 12.00 uro. Število mest je omejeno!

  • V času epidemije ne izvajamo predavanj z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste povabljeni na ponovitev predavanja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.
Reference:

»Od spremembe Uredbe o embalaži in odpadni embalaži sem bil prisoten na številnih seminarjih in lahko rečem, da je bil ta seminar daleč najboljši od vseh. Pohvala gre izvajalcu in predavateljici seminarja.«
(gospod Ulrik O., Polycom Škofja Loka d.o.o.)

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih
-->