Seminarji

DDV pri spletnih prodajah in novosti v 2021

mag. Aleksandra Heinzer

Namen seminarja

Še zlasti v zadnjem času so spletne prodaje v porastu. Ponudba je pestra in zajema tako storitve kot tudi blago. Pri tovrstnih prodajah pa velja vrsta DDV posebnosti. Treba je natančno poznati, kaj se šteje kot elektronska storitev in kaj ne, saj se pri opravljanju slednjih, če so opravljene osebam, ki niso davčni zavezanci, uporabljajo posebna pravila. Vezano na to so že v letu 2019 začele veljati tudi nekatere novosti.

Posebnosti veljajo tudi pri prodajah blaga na daljavo, pri čemer je treba upoštevati nekatere izjeme, ki so vezane na točno vrsto blaga. Prodaje blaga na daljavo pa so lahko del zaporednih dobav blaga, v zvezi s katerimi so novosti začele veljati v letu 2020. Poleg vsega so na evropski ravni sprejete že nove spremembe, ki so se začele uporabljati s 1. 7. 2021, zato je dobro, da se nanje pripravite pravočasno.

Po obisku na tem seminarju, vabljeni na praktični seminar, ki je posvečen pripravam na spremembe/novosti s 1.7.2021 ter vsebino novele ZDDV-1 - DDV na področju e-trgovanja in ostale napovedane DDV spremembe s 1.7.2021.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

    1. DDV pri elektronskih storitvah:

    • Kaj so elektronsko opravljene storitve – s čim si pomagamo pri ugotovitvah?
    • Elektronske storitve, ki jih prejme davčni zavezanec (obveznosti izvajalca, izdajanje računov, poročanje).
    • Elektronske storitve, ki jih prejme oseba, ki ni davčni zavezanec (kako se pravilno določi kraj, kako se obračuna DDV drugih držav članic in izdajanje računov v tretje države).
    • Uporaba mini VEM sistema.
    • Opozorila pri prejemanju elektronskih storitev iz tujine (kaj če tujec obračuna slovenski DDV).
    • Razlikovanje med elektronskimi storitvami in storitvami izobraževanja in zgledi.

    2. DDV pri prodaji in nabavi blaga preko spleta:

    • Prodaje blaga iz Slovenije v druge države članice.
    • Dobava blaga na daljavo (obveznosti v drugih državah članicah, obveznost poročanja, izdajanje računov).
    • Nabava blaga preko spleta (pravočasnost obračuna DDV, prejem računa z lokalnim DDV).
    • Skladiščenje blaga v drugi državi članici in prodaje preko spleta.
    • Dobave blaga na daljavo kot del zaporednih dobav blaga.
    • Izvoz in uvoz blaga preko spleta.

    3. Povzetek sprememb, ki so prišle s 1. 7. 2021:

    • Razširitev mini VEM sistema.
    • Sprememba pragov za prodaje blaga na daljavo.
    • Ukinitev oprostitve plačila DDV za uvoz blaga manjše vrednosti.
    • DDV obveznosti pri uporabi elektronskega vmesnika, ki omogoča prodajo blaga, ki se uvaža.

    Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

    • gradivo,
    • jutranjo kavico,
    • pogostitev med odmori,
    • posvetovanje s predavateljico, in
    • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

    Cena on-line izvedbe vključuje:

    • pdf gradivo,
    • posvetovanje s predavateljico in
    • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

    Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

    • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
    • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
    • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
    • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

    Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

    Potek seminarja

    Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 10.00 in 13.00 uro. Tekom predavanja naredimo 20 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

    • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
    • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
    • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

    Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

    Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

    Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

    1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

    2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

    3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

    Komu je namenjen

    Seminar je namenjen vsem, ki se ukvarjajo z nabavo ali prodajo storitev oziroma blaga preko spleta.

    Vabljeni!

    Reference

    »Dobila sem zelo dober odgovor. Vse pohvale gospe predavateljici in organizatorju za odlično izvedbo.«
    (ga. Vilma, Maja Vogrinc s.p.)

    Predavatelj/ica

    mag. Aleksandra Heinzer



    je davčna svetovalka z licenco Davčno svetovalne zbornice Slovenije in predstavnica te zbornice v evropskem združenju davčnih svetovalcev CFE (Confédération Fiscale Européenne). Od leta 2018 je tudi zastopnica CFE v skupini VAT forum pri Evropski komisiji. V tesnem sodelovanju z založbo Verlag Dashofer se je skozi dolgoletno delo specializirala za…

    Več delavnic tega predavatelja

    Termin in kraj dogodka

    30.9.2021

    ONLINE

    mag. Aleksandra Heinzer

    Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

    Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

    !ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.