F ChatGPT za kadrovike in pravnike | Seminarji, webinarji, izobraževanja in konference Verlag Dashöfer

Seminarji

ChatGPT za kadrovike in pravnike

Peter Mesarec

Namen seminarja

O ChatGPT in nasploh o umetni inteligenci ne mine dan, da ne bi slišali česa novega. Ugotovili boste, da ne gre za muho enodnevnico, ampak neustavljiv val sprememb, ki jih moramo začeti spoznavati čimprej in koristno uporabljati že danes. Skozi konkretne primere uporabe boste na razumljiv način spoznali ChatGPT, ki je lahko vaš asistent ali celo nadomesti nekatere delovne naloge, ki jih sicer opravljajo zaposleni. Podjetja ga že uporabljajo in najboljši ga že povezujejo v svoja orodja. Umetna inteligenca vas sicer ne bo nadomestila, lahko pa vas prehiti nekdo, ki jo pametno uporablja. 

Spletno izobraževanje je namenjeno pravnikom in kadrovikom, ki želijo izkoristiti prednosti tehnologije umetne inteligence, kot je ChatGPT, za optimizacijo svojega dela in izboljšanje storitev v podjetju. Udeleženci boste prejeli praktične napotke, kako najbolje uporabiti ChatGPT za različne pravne in kadrovske potrebe in kako ga lahko vključite v svojo prakso.

Na izobraževanju bomo pogledali praktične primere iz prava in kadrovanja in se skupaj pogovorili o veljavnosti in pravilnosti primerov. Pridobili pa boste čisto praktične izkušnje in videli primere, kako ChatGPT uporabiti v vsakodnevnem delu.

Iz programa seminarja


1. Prvi del - osnovna predstavitev delovanja ChatGPT:

  • Kaj je ChatGPT in kako ga uporabljamo v podjetjih?
  • Kako deluje ChatGPT in kakšne so njegove omejitve?
  • Kako uporabljamo ChatGPT pri poslovni komunikaciji?
  • Kako uporabljamo ChatGPT pri pripravi dokumentov?
  • Kako uporabljamo ChatGPT pri analizi dokumentov?
  • Priprava enostavne pogodbe
  • Priprava tožbe in pregled le-te
  • Kakšno matematiko razume ChatGPT?
  • Orodja, ki nadgradijo ChatGPT

2. Drugi del - konkretni primeri iz prakse

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljem,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal ONLINE (preko ZOOM) med 13.00 in 14.30. Mesta na izvedbi so omejena.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavatelj sproti podal odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Na izobraževanje vabimo kadrovske strokovnjake, pravnike, vodje oddelkov, direktorje in ostale, ki jih omenjena tematika zanima.

Predavatelj/ica

Peter Mesarec

Je strokovnjak spletnega marketinga, ki je marketing videl skozi oči agencije (Red Orbit), bil je in-house marketingar in vodil lastno podjetje.Govori tri različne jezike marketinga in razume prednosti in omejitve, s katerimi se srečujete pri delu. Mnogim podjetjem je pomagal pri pripravi vstopa na tuje trge in izvedbi marketinških akcij ob vstopu…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

28.9.2023

ONLINE

Peter Mesarec

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.