Konferenca

E-podpis in arhiviranje: računovodstvo v dobi digitalizacije

- varnost in zaščita podatkov

predavateljev Več

Digitalizacija poslovanja prinaša številne prednosti, a hkrati postavlja računovodje in finančne strokovnjake pred nove izzive. Elektronski dokumenti, e-podpisovanje in digitalna hramba postajajo del vsakdana, vendar je ključno poznati pravila, ki zagotavljajo njihovo pravno in računovodsko veljavnost.

Na spletni konferenci bomo skozi dva dneva in več vsebinskih sklopov obravnavali ključne vidike elektronskega poslovanja, s poudarkom na zakonodajnih zahtevah, varnosti in praktični uporabi. Odgovorili bomo na vprašanja o tem, kdaj je e-dokument verodostojen, kakšne so zahteve za elektronski podpis ter kako varno hraniti podatke, da bodo ustrezali računovodskim in davčnim predpisom. Vaše delo z občutljivimi podatki je lahko tarča napadalcev – brez da bi to sploh opazili. Na konferenci boste poleg računovodskih vsebin izvedeli tudi, kako se kot računovodja zaščitite pred vsakodnevnimi digitalnimi tveganji in ohranite varnost podatkov – za zaposlene in za podjetje.

Pridružite se nam in osvojite ključna znanja za učinkovito in varno digitalno poslovanje v računovodstvu!

Vljudno vabljeni!

13.5. – 14.5.2026

9:30-12:30

ONLINE

299 Eur

Za vse dodatne informacije nas pokličite na telefonsko številko (0)1/434 55 29 ali nam pišite na elektronski naslov tatjana.kert@dashofer.si. Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas in za vas bomo pripravili individualno ponudbo strokovnega izobraževanja, ki ustreza vašim potrebam. Veselimo se sodelovanja z vami!

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

Iz programa konference

PROGRAM:

Podrobnosti programa vam razkrijemo kmalu.

Vabljeni! Vaše dileme in vprašanja iz obravnavane tematike lahko posredujete tudi vnaprej in obravnavali jih bomo na srečanju: >>> konference@dashofer.si


KOTIZACIJA

Kotizacija: 299 EUR + DDV

Ob prijavi dveh oseb iz iste organizacije vam za drugo osebo priznamo 50% popust.

*Po opravljeni prijavi boste na email naslov prejeli potrdilo o uspešni prijavi. Ustrezen popust v skladu z datumom prijave bo upoštevan v procesu obdelave naročila ter izstavitvi računa in ob prijavi še ni viden. 

Kaj pridobite z udeležbo na konferenci:

  • e-gradivo v obliki PPT prosojnic (pdf),
  • strokovno mnenje na individualno postavljeno vprašanje ali vašo izpostavljeno dilemo (vprašanja zbiramo na email naslovu konference@dashofer.si),
  • potrdilo o udeležbi.

     

Za vse dodatne informacije nas pokličite na telefonsko številko 01/434 55 29 ali nam pišite na elektronski naslov konference@dashofer.si .

Namen konference

Na srečanju se boste med drugim seznanili: kdaj je e-dokument verodostojen in kako ga pravilno hraniti, katere vrste e-podpisov so ustrezne in ali so obvezne, kako varno izmenjevati dokumente skladno s predpisi, kakšni so pogoji za dolgoročno e-hrambo dokumentacije, kako zaščititi podatke pred informacijskimi grožnjami, praktične izzive e-podpisovanja.

Komu je namenjen

Vabljeni: zaposleni v računovodstvu in v financah, tako v velikih, malih in srednjih družbah, zaposleni v računovodskih servisih in vsi, ki jih to področje zanima.

Potek konference

 

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/semk033/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termin in kraj dogodka

13.5. – 14.5.2026

ONLINE

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.