IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

Namen seminarja

Verjetno ste se že spraševali, zakaj z nekaterimi sodelavci težko sodelujete. Morda ste ugotavljali, zakaj jih »težko prenašate«, težko vam je, kadar se morate z njimi pogovarjati, dogovarjati ali celo reševati konflikte. Ko boste spoznali, zakaj se ljudje odzivamo z obrambnim vedenjem, boste lahko svoje komuniciranje spremenili in ustvarili temelje za uspešno sodelovanje.

V praksi velja pravilo, da je v pogovoru uspešen tisti, ki upošteva tri najpomembnejša pravila dobrega dialoga. Prvo zahteva, da se naučimo poslušati, upoštevati in spoštovati druge ter si prizadevamo, da drugi poslušajo, upoštevajo in spoštujejo nas. Drugo določa, da je treba prepoznati svoje in sogovornikove odzive, ki odločilno vplivajo na potek pogovora ter se zavedati, kateri odzivi so primerni in katere bo treba opustiti. Tretje pa uči, kako priti do skupnega cilja. Najučinkovitejša pot za uresničitev teh treh pravil je prav gotovo asertivno komuniciranje.

Komu je namenjen

- kadrovikom, 
- projektnim managerjem, 
- vsem, ki na dnevni bazi veliko komunicirajo s sodelavci, kupci, dobavitelji, 
- samostojnim izvajalcem, ki se pri svojem delu soočajo z veliko mero komunikacije in usklajevanja z ljudmi ter delom pod visokimi časovnimi pritiski,
- in vsem, ki si želijo boljše lažje komunicirati z drugimi ljudmi.

Iz programa seminarja

KAKO KOMUNICIRAMO V VSAKDANJIH SITUACIJAH

  • kaj je zaželeno in kaj bi bilo treba opustiti
  • kaj pomeni obrambno vedenje
  • zakaj izbiramo agresivno (strategija boja), pasivno (strategija bega) in pasivno – agresivno vedenje (manipulacija ali dvojna sporočila)
  • kako razviti asertivno komuniciranje​

KAJ JE ASERTIVNO VEDENJE oz. KOMUNICIRANJE

  • kaj lahko v pogovorih dosežemo, če upoštevamo: jaz sem v redu, ti si v redu
  • temelji asertivnosti: spoštovanje, sprejemanje odgovornosti, povezanost, sodelovanje​

KAKO SE ASERTIVNO ODZVATI, DA BODO DRUGI RAZUMELI NAS IN KAKO, DA BOMO MI RAZUMELI DRUGE

  • kako povedati, da nas nekaj moti, nam ni všeč, da imamo pomisleke …; kako postaviti meje
  • kako pojasniti svoje želje oz. cilje brez konfliktov
  • kako izraziti oziroma obvladati svoja čustva
  • kako se odzvati na besedne napade, očitke, žalitve ali grožnje
  • kaj storiti, če se spremenijo čustva sogovornika, njegovo vedenje pa postane moteče
  • kako umiriti sogovornika, da se lahko začnemo pogovarjati
  • upoštevajmo tri temeljne pristope: raziskati, preveriti, potrditi
  • kaj pomeni pojasniti dejstva oz. argumentirati (objektivno pojasnjevanje)
  • kako povemo kritiko in kako jo sprejmemo
  • kako rečemo NE
  • kako povemo neprijetno novico
  • kako razvijemo t.i. partnerski odnos

Cena vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani. Fizičnim osebam omogočamo plačilo na tri obroke.

DatumMestoCena  
8.6.2018Ljubljana190 EUR + DDVPRIJAVA
31.8.2018Ljubljana190 EUR + DDVPRIJAVA

Predavatelj/i

Tatjana Zidar Gale; univ. dipl. dramaturginja, NLP trener in NLP coach, certificirana integrativna relacijska psihoterapevtka, učiteljica čuječnosti.

Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Leta 2002 je pridobila najvišji mednarodni certifikat in naziv trener NLP, leta 2005 pa na univerzi v Santa Cruzu (ZDA) še

Potek seminarja

08.45 - 09.00 Dobrodošlica ob jutranji kavi
09.00 - 11.15 Predavanje I. del z diskusijo
11.15 - 11.45 Odmor za pogostitev in priložnost za druženje
11.45 - 14.00 Predavanje II. del z diskusijo

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.
Reference:

»Zelo zanimivo, praktični primeri, poslušnost predavateljice, prijaznost in nevsiljivost.«
(Ida Podgorelec Županec, MARIBORSKI VODOVOD, J.P., d.d.)

»Zelo dobro vodena delavnica. Strokovna predavateljca je odlično predstavila osnove asertivne komunikacije.«
(Tanja Ulčar, JAVNI HOLDING LJUBLJANA, d.o.o.)

»Pridobili veliko informacij, ki lahko pripomorejo k boljšim odnosom.«
(Mateja Dervarič, MARIBORSKI VODOVOD, J.P., d.d.)

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih