Namen seminarja
V času v katerem poslujejo organizacije (gospodarske družbe, samostojni podjetniki) je zelo tvegano in negotovo. Vsakdo si želi opraviti posel, vendar je zelo pomembno in odločilno, da je posel plačan v skladu z dogovorom in unovčen takrat, kot je dogovorjeno z poslovnim partnerjem. Poznamo več vrst instrumentov zavarovanja in zato je pomembno, da vemo, katerega uporabiti pri zavarovanju svojega posla. Dobro je, da vemo, katere so pozitivne ali negativne posledice zavarovanja z posameznimi instrumenti zavarovanja in od katerih poslovnih partnerjev lahko zahtevamo posamezni instrument. Menica in ček sta mednarodna instrumenta, le zakaj sta v naši praksi postala dokaj neprepoznavna in nezanesljiva ? Kateri so drugi uporabni instrumenti zavarovanja?
Na vsa vprašanja in morebitne dvome o izbiri instrumentov zavarovanja vam bomo dali odgovore na našem kratkem in intenzivnem seminarju.
Iz programa seminarja
- Vsebina in vrste poslovnih terjatev in obveznosti (poslovne, dvomljive, sporne, odpis in oslabitev).
- Pogodbena določila o obračunu obresti in zavarovanju plačila ter morebitne pogodbene kazni – obračun obresti da ali ne?
- Računovodski in davčni vidik oslabitev ali odpisov terjatev.
- Finančni popusti in reklamacije terjatev.
- Potrjevanje stanja terjatev, IOP obrazci ter zastaranje terjatev in obveznosti.
- Načini, postopki in ukrepi za obvladovanja in izterjavo terjatev.
- Vrste zavarovanj terjatev (izvršnica, menica, cesija, asignacija, kompenzacija, dokumentarni akreditiv, dokumentarni inkaso, factoring, bančna garancija, poroštva, osebna zavarovanja, hipoteke, zastavne pravice, pogodbena kazen, penali ipd.).
- Menica z menično izjavo ali brez, menične klavzule, protest in regres menice, eskontiranje in indosiranje menic.
- Praktični primeri s področja terjatev in obveznosti ter strokovna diskusija z udeleženci.
Cena z udeležbo v dvorani vključuje:
- gradivo,
- jutranjo kavico,
- pogostitev med odmori,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Cena za udeležbo preko online vključuje:
- PDF gradivo,
- posvetovanje s predavateljico,
- strokovne in konkretne nasvete ter
- izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
- Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
- V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
- Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
- Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
- Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
- Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb).
Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj.
S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.
Potek seminarja
Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 13.00 uro. Tekom predavanja naredimo 15-minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!
Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.
Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).
Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:
-
Prihranite čas in stroške potovanja - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona.
-
Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona.
-
Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.
Komu je namenjen
- direktorjem,
- samostojnim podjetnikom,
- računovodjem,
- finančnikom in analitikom,
- vodjem računovodskih servisov,
- knjigovodjem pri samostojnih podjetnikih,
- vsem računovodskim delavcem.
Predavatelj/ica
dr. Lidija Robnik
dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon., je samostojna podjetnica in se ukvarja s svetovanjem in izobraževanjem s področja financ, davkov, računovodstva in podjetništva. Sodeluje z različnimi organizacijami, podjetniki in zbornicami in predava v okviru strokovnih seminarjev, delavnic, konferenc. Pripravlja strokovne vsebine za več priročnikov in…
Več delavnic tega predavateljaTermin in kraj dogodka
19.9.2024
Ljubljana
dr. Lidija Robnik
250 Eur
Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.
Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti