Zaposlovanje invalidov s pravno, računovodsko in davčno obravnavo

Namen seminarja

V pravnem delu seminarja bomo predstavili relevantno zakonodajo s področja zaposlovanja invalidov, predvsem Zakon o zaposlitveni rehabilitaciji in zaposlovanju invalidov ter tudi Zakon o delovnih razmerjih. Pojasnili bomo na kaj naj bodo delodajalci pozorni pri zaposlovanju invalidov ter tudi kasneje, pri urejanju delovnih razmerij.

Predstavljen bo izračun kvote zaposlovanja invalidov ter kakšni so računovodski in davčni vidiki neizpolnjevanje kvot ter kakšni so postopki, če so kvote zaposlovanja invalidov presežene. Z računovodske obravnave vam bodo predstavljena praktični primeri knjiženj in kakšni vpliv ima zaposlovanje na davčni obračun poslovanja.

Na seminarju se bomo posvetili najbolj aktualnim vprašanjem glede:

  • Davčne olajšave zaposlovanja invalidov, ki vplivajo na letni davčni obračun poslovanja;
  • Predstavitev knjiženja plač v invalidskem podjetju (na primeru);
  • Evidentiranje odstopljenih prispevkov (knjiženje, kdaj, v katerem obdobju – ko se obračuna plača ali ko zapadejo prispevki v plačilo, na kakšen način);
  • Poraba odstopljenih prispevkov z evidentiranjem (tudi evidentiranje neporabljenih sredstev, obrestovanje konec leta);
  • Poročanje SVIZ o prejemu in porabi odstopljenih prispevkov;
  • Nekateri invalidi imajo odločbe še iz leta XY in jim podjetje obračuna celotno plačo, za del plače odda zahtevek – poročilo o izplačilu plač invalidom in dobi sredstva refundirana. Kako postopati v tem primeru? Zmanjšati stroške plač? Knjiženje priliva,….
  • Davčne olajšave;
  • Se mora za odstopljena sredstva voditi analitiko za bilančno?
  • Kakšna je razlika pri evidentiranju, če podjetje računovodi po SRS ali MSRP?
  • Revizor – kaj se revidira, na kakšen način, kdaj…
  • ...

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

 

Komu je namenjen

Na seminar, kjer bo predelana vsebina zaposlovanja invalidov s pravnega, računovodskega in davčnega vidika, vabimo vse, ki se kakorkoli pri svojem delu srečujejo z delom obračunavanja plač, priprave pogodbe in evidenc, itd. zaposlovanja invalidov. Največkrat pa so to direktorji in računovodje, ki se dnevno srečujejo s posebnostmi na tem področju. Vabljeni vsi, ki imate dileme ali vas zanimajo praktični nasveti.

Iz programa seminarja

V okviru pravnega dela predavanja bomo predstavili naslednja področja:

  • Kdo je invalid?
  • Pod kakšnimi pogoji delodajalec zaposluje invalide in kaj je treba upoštevati pri zaposlitvi invalida (v običajnem delovnem okolju, pa tudi v invalidskih podjetjih, podporna in zaščitna zaposlitev);
  • Delovna razmerja invalidov – na kaj morajo biti delodajalci še posebej pozorni (pri odrejanju dela, delovnem času, pa tudi pri prenehanju delovnega razmerja, ipd.).

V drugem delu, kjer bo vsebina predstavljena z računovodskega in davčnega vidika, pa bomo obravnavali:

  • Zavezanci za izpolnitev kvote.
  • Izračun zaposlovanja invalidov glede na standardno klasifikacijo dejavnosti (SKD).
  • Zaposlovanje invalidov nad kvoto, nagrada in knjiženje.
  • Nezaposlovanje invalidov glede na kvoto, plačilo prispevkov in knjiženje.
  • Vzpodbude za zaposlovanje invalidov.
  • Vplivih protikoronske zakonodaje na knjiženje odstopljenih prispevkov, ... (subvencije invalidov: pravilno knjiženje, poraba, in poročanje na SVZI).

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljicama, in
  • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljicama,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

DatumMestoCena  
1.4.2021V živo prek spleta220 EUR + DDVPRIJAVA

Predavatelj/i

je leta 2001 zaključila študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Po opravljenem državnem pravniškem izpitu leta 2003 se je zaposlila v Odvetniški pisarni Miro Senica in odvetniki, kariero pa nadaljevala kot odvetnica in kasnejša partnerica v Odvetniški pisarni Ulčar & partnerji. Od maja 2013 je aktivna v lastni odvetniški pisarni, in

univ. dipl. ekon., dolgoletna direktorica s področja financ in računovodstva, samostojna podjetnica, ki se ukvarja z izobraževanjem in svetovanjem s področja računovodstva, davkov in financ. Je izvajalka mnogih znanstvenih ter strokovnih seminarjev in delavnic, pripravlja tudi najrazličnejše strokovne in znanstvene članke ter je urednica raznih

Potek seminarja

Seminar bo potekal preko on-line prenosa, med 10. in 14. uro (vmes naredimo 30 min odmor). Število mest je omejeno!

  • V času epidemije ne izvajamo predavanj z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste povabljeni na ponovitev webinarja ali pa vam bo poslan posnetek predavanja, v kolikor bo le ta na voljo.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

 

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih
-->