Seminarji

Varstvo osebnih podatkov v delovnih razmerjih (v času epidemije) in kaj nam prinaša novi predlog ZVOP-2

Sara Švagelj

Namen seminarja

Epidemija nalezljive bolezni Covid-19 je prinesla zelo specifične situacije, ki od delodajalcev terjajo upoštevanje novih predpisov in izvajanje (dodatnih) preventivnih ukrepov, ki bodo zagotavljali izboljševanje stanja ter višjo raven varnosti in zdravja pri delu. Ker se številni preventivni ukrepi nanašajo na obdelavo osebnih podatkov delavca, je zelo pomembno razumeti, da so delodajalci tudi pri izvajanju tovrstnih preventivnih ukrepov, še vedno dolžni zagotavljati varstvo in ustrezno varnost osebnih podatkov pri njihovi obdelavi, sam nivo varnosti pa se ne sme nižati.

Na seminarju se bomo posvetili aktualni problematiki v zvezi z izzivi delodajalca, ki se nanašajo na varstvo osebnih podatkov pri vpeljevanju ukrepov, namenjenih zagotavljanju varnosti in zdravja pri delu, predvsem v okviru organizacije dela na daljavo, osredotočili pa se bomo tudi na dileme glede posredovanja podatkov o zdravstvenem stanju ter na ostala aktualna vprašanja, ki so povezana z varstvom osebnih podatkov v delovnih razmerjih, v času epidemije.

Glede na to, da je bil dne 30. 4. 2021 objavljen nov predlog Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), ki bomo na seminarju udeležence kratko seznanili tudi z vsebino aktualnega predloga ZVOP-2, ki med drugim ureja prvostopenjski postopek pred zavezanci za varstvo osebnih podatkov, pritožbene ter nadzorne postopke pred Informacijskim pooblaščencem ter določa prekrške za kršitve, ki niso zajeti že v Splošni uredbi.

Seminar s poudarkom na na praktičnih primerih vam bo odgovoril na najpogostejše dileme v praksi in vas usmeril na primere dobre prakse.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

Izzivi varstva osebnih podatkov v delovnih razmerjih, ki jih je doslej že obravnaval Informacijski pooblaščenec in se jih bomo dotaknili tudi na seminarju so v času epidemije predvsem naslednji:

  1. Uporaba videokonferenčnega orodja pri delu na domu;
  2. Posredovanje diagnoze delodajalcu;
  3. Testiranje in cepljenje zaposlenih;
  4. Snemanje sestankov in letnih razgovorov prek spletnih komunikacijskih platform;
  5. Rok hrambe karantenskih odločb;
  6. Ogled delovnega mesta s strani delodajalca;
  7. Merjenje in beleženje podatkov o telesni temperaturi;
  8. Poizvedovanje delodajalca glede zdravstvenega stanja zaposlenih;
  9. Beleženje zdravstvenega stanja zaposlenih in družinskih članov;
  10. Nadzor karantene s strani delodajalca;
  11. Podpisovanje posebne izjave glede zdravja s strani delavcev;
  12. Kaj nam prinaša novi predlog ZVOP-2?

Vaša predhodna vprašanja so zelo zaželjena in jih ob prijavi lahko pošljete na larisa.berginc@dashofer.si.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico in pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal preko ZOOM-a, med 10.00 in 11.30 uro. Mesta na seminarju so omejena!

  • Zaradi epidemije v državi trenutno ne izvajamo predavanja z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja v kolikor bo na voljo, ali bili povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen direktorjem, kadrovikom, poslovnim sektretarjem, davčnim svetovalcem ter drugim osebam, ki se pri svojem delu srečujejo z osebnimi podatki. Na seminar vabimo tako manjša podjetja, kot tudi podjetja z več kot 250 zaposlenimi kot tudi zaposlenim v javnem sektorju (šolah, vrtcih, knjižnicah, občinah, zdravstvenih zavodih, upravnih enotah itd.), ki so v posameznem organu ali instituciji javnega sektorja zadolžene za skladnost delovanja oz. se pri svojem delu srečujejo z osebnimi podatki (npr. pravniki, kadroviki, referenti, računovodje, poslovni sekretarji…).

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Sara Švagelj

je odvetniška pripravnica, ki je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani magistrirala junija 2019. V Odvetniški pisarni Bohl je opravljala študentsko delo že od septembra 2019, po pridobitvi naziva magistrica prava pa se je zaposlila na delovnem mestu odvetniške pripravnice. Poleg tega hkrati opravlja volontersko pripravništvo na Višjem sodišču v…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

23.6.2021

ONLINE

Sara Švagelj

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.