Seminarji

Urejanje kadrovske evidence in personalne mape od A do Ž

Andreja Samec Koderman

Namen seminarja

Na delavnici se bodo udeleženci seznanili z vrstami in vsebino evidenc, ki so jih na podlagi zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti delodajalci dolžni voditi in hraniti.

Izvedeli boste, katero dokumentacijo arhivirati v personalne mape, kako zakonito izpeljati postopke zaposlitve in kako zakonito voditi obvezne kadrovske evidence.

Iz programa seminarja

Kdaj zadostimo zakonodaji pri vodenju kadrovskih evidenc in personalnih map:

  • Kdaj vzpostavimo personalno mapo, kako dolgo obdelujemo dokumente v personalni mapi in kdaj smo jo dolžni arhivirati;
  • Kaj nalaga zakon glede arhiviranja personalnih map;
  • Katere dokumente odlagamo v personalne mape;
  • Katerih dokumentov po zakonu delodajalcu ni dovoljeno fotokopirati in arhivirati;
  • Koliko časa smo dolžni hraniti posamezni dokument v personalni mapi

Najpogostejše napake ob zaposlitvi delavca:

  • V katerih primerih je javna objava prostega delovnega mesta zakonsko obvezna;
  • Najpogostejše napake v javnih objavah, ki so pogosto sankcionirane s strani delovnega inšpektorata;
  • Koliko časa mora trajati postopek zaposlitve, da je ta izpeljan zakonito;
  • Na kakšen način je mogoče vročanje predloga pogodbe o zaposlitvi delavcu;
  • Katera so največja tveganja pri napotitvah delavcev na preventivni zdravniški pregled po izvedeni zaposlitvi;
  • Katere podatki lahko zahtevamo od delavca v postopku zaposlovanja.

Zakonsko obvezne kadrovske evidence :

  • kako vzpostaviti štiri zakonite kadrovske evidence
  • pogosta tveganja v evidencah, ki so sankcionirana s strani Inšpektorja za delo
  • izzivi vodenja evidenc z informacijsko podporo

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 10.00 in 13.00. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Vabljeni kadrovski delavci, tajnice, računovodje, delavke/delavce v kadrovski službi s področja arhiviranja kadrovske dokumentacije in drugi, ki pokrivajo tudi kadrovski del v organizaciji kot tudi vsi, ki vas tematika predavanja zanima.

Predavatelj/ica

Andreja Samec Koderman

Andreja deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.  

Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

22.2.2024

ONLINE

Andreja Samec Koderman

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.