Seminarji

Spremembe in prilagoditve pogodbene cene med izvajanjem gradnje ter obravnava zahtevkov

Petja Plauštajner, Miriam Seliškar

Namen seminarja

Spremembe cen gradbenih materialov so z epidemijo Covid-19 močno pretresle gradbeni sektor. Svoje je dodala še kriza v Ukrajini. Izvajalci se še vedno soočajo s podražitvami in zamudami pri dobavi materialov, naročniki na drugi strani z zahtevki izvajalcev za zvišanje cen.

Kdaj je izvajalec upravičen do spremembe pogodbene cene? Kdaj in kako lahko izvajalec zahteva spremembo pogodbene cene?

Na kaj morajo biti izvajalci previdni, ko se prijavljajo na javne razpise?

Kako vprašanje cen ustrezno urediti v pogodbi? To so le nekatera vprašanja, na katera seminar nudi odgovore. Udeleženci bodo na seminarju izvedeli tudi, kako spremembe cen predvidevati in na kaj paziti pri izvedbi javnega naročila.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi online. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na online izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  1. Sprememba pogodbene cene po slovenski zakonodaji (relevantni predpisi, cenovne klavzule, sprememba cene po OZ in PGU, kako uveljavljati spremembo cene, do kakšne spremembe cene je izvajalec upravičen).

  2. Prilagoditev cen pri pogodbah po vzoru FIDIC pravil (razporeditev cenovnih rizikov po FIDIC pogodbah, spremembe in prilagoditve po FIDIC pogodbah)

  3.  Zahtevki izvajalcev (na kaj morajo izvajalci paziti pri zahtevkih)

  4. Na kakšen način lahko stranke v pogodbi predvidijo spremembo pogodbene cene?

  5. Kako na spremembo pogodbene cene vplivajo pravila javnega naročanja? (kako naj naročnik vključi spremembe v razpisno dokumentacijo, katere spremembe so dopustne, na kaj mora biti pozoren izvajalec)

Priznanje kreditnih točk s strani IZS

Po dogovoru z IZS bodo pooblaščeni in nadzorni inženirji za udeležbo na seminarju pridobili 2 kreditni točki iz izbirnih vsebin v skladu s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev (Uradni list RS, št. 37/18).

Po opravljenem dogodku moramo organizatorji na IZS dostaviti zbirni seznam – listo prisotnosti pasivnih udeležencev, katera mora vsebovati imena in priimke pooblaščenih in nadzornih inženirjev, njihove identifikacijske številke IZS ter lastnoročne podpise oz. poslati potrdilo, da so se navedeni člani na seznamu udeležili spletnega izobraževanja in tako poslušali celotno spletno izobraževanje. Dokumentacijo je potrebno dostaviti po e-pošti v roku 14 dni od izvedbe dogodka, zato vas prosimo, da vašo identifikacijsko številko javite že ob prijavi. Sicer pa ob zahvali, ki jo pošljemo zaključenem seminarju.

Ob izvedbi seminarja bomo vsem udeležencem izdali potrdilo o udeležbi z vsebino o pisnem priznanju kreditnih točk s strani Inženirske zbornice Slovenije. Vlogo za priznanje kreditnih točk v vašem imenu bo vložena z naše strani.

Kreditne točke bodo pripisane avtomatsko in udeleženci sami ne rabijo ničesar javljati na IZS.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljicama,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • potrdilo o udeležbi s priznanjem kreditnih točk s strani IZS. 

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljicama,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • potrdilo o udeležbi s priznanjem kreditnih točk s strani IZS. 

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo seminarja/webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM) med 09. in 13. uro.  Med 11.15 in 11.45 bo sledil odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Na naš seminar vabimo naročnike gradbenih storitev ali investicijskih projektov, izvajalce v gradbeništvu, podizvajalce, nadzorne inženirje, projektante. Dobrodošli tudi vsi, ki vas tematika predavanja zanima in imate vprašanja na tem področju.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Petja Plauštajner

odvetnica v Ljubljani, članica predsedstva Stalne arbitraže pri GZS, slovenska delegatka pri ICC komisiji za arbitražo in ARS (alternativno reševanje sporov) ima več desetletne izkušnje s svetovanjem ter zastopanjem strank v gradbenih sporih. Bogate izkušnje ima z zastopanjem strank v mednarodnih arbitražnih sporih pred različnimi mednarodnimi…

Več delavnic tega predavatelja

Miriam Seliškar

Miriam Seliškar, univ. dipl. prav., se je po diplomi na ljubljanski Pravni fakulteti leta 1992 zaposlila v državnem sektorju, kjer je opravljala kar nekaj vodstvenih funkcij. Leta 1996 je uspešno opravila tudi državni pravosodni izpit. Vseskozi je njeno delo spremljalo tudi javno naročanje, saj je bila poraba javnih sredstev vezana na pravilnost…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

16.11.2022

Ljubljana

Petja Plauštajner, Miriam Seliškar

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.