Seminarji

S kadrovsko pravno varnostjo brez strahu pred Inšpektorji za delo in varstva pri delu

Andreja Samec Koderman

Namen seminarja

Si tudi vi želite vzpostaviti kadrovsko področje in področje varstva pri delu brez tveganja glob inšpektorata? Le celoviti pristop ureditve tega področja vam zagotavlja miren spanec. Na seminarju vas bomo seznanili, kakšne so pristojnosti inšpektorjev in področja, ki so pogosto pod drobnogledom. Z vami bomo delili primere iz prakse, opozorili vas bomo na pogosta delovnopravna tveganja ter vam podali  usmerite in priporočila za vzpostavitev kadrovske pravne varnosti pri delodajalcu.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva.

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

Kadrovska pravna varnost skozi 30 zlatih pravil:

  • Vpogled v delovno področje in pristojnosti Inšpektorja za delo in Inšpektorja za varstvo pri delu
  • Pogosto zaznane kršitve inšpekcijskih pregledov in kako zmanjšati tveganja glob
  • Vrste inšpekcijskih pregledov Delovnega inšpektorata in letne programske usmeritve
  • Kateri delovnopravni dokumenti so pogosto sankcionirani s strani Inšpektorja za delo
  • Na kaj morate biti pozorni pri obračunih plač delavcev
  • V katerih primerih pogodba za določen čas ne vzdrži
  • Zakaj so pogodbe za začasno in občasno delo v porastu
  • Kako zmanjšati tveganje študentskega dela
  • Zakaj je evidenca o prisotnosti delavcev pogosto pod drobnogledom
  • Zlata pravila do kadrovske pravne varnosti na delovnopravnem področju
  • Pogosto zaznane kršitve na področju varstva pri delu in požarne varnosti
  • Zakaj sama izjava z oceno tveganja ni dovolj
  • Kako se izogniti tveganjem regresnih zahtevkov ZZZS v primeru nezgod pri delu
  • Ključni procesi na področju varstva pri delu in ustreznost dokumentiranja
  • Zlata pravila do kadrovske pravne varnosti na področju varstva pri delu in požarne varnosti
  • Splošna priporočila, kako se pripraviti na inšpekcijski nadzor in ga tudi uspešno zaključiti
  • Kako si z vzpostavitvijo celovite kadrovske pravne varnosti zmanjšate tveganje glob Inšpektorata in tožb delavcev.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 12.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Osebam, ki izvajajo naloge kadrovskega področja (kadroviki, poslovni sekretarji, računovodje…) in varstva pri delu, direktorji in vodje manjših in srednjih podjetij in vsem tistim, ki želijo nadgraditi kadrovsko znanje in celovito urediti to področje pri svojem delodajalcu.

Predavatelj/ica

Andreja Samec Koderman

Andreja deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.  

Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

16.9.2022

ONLINE

Andreja Samec Koderman

16.9.2022

Ljubljana

Andreja Samec Koderman

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.