Računovodja na kmetiji

Namen seminarja

Vse na enem mestu, tako bi lahko opisali vsebino tokratnega seminarja. Osvežili bomo osnovna znanja potrebna za pravilno razumevanje kmetijske dejavnosti ter ostalih deležnikov, ki so vključeni v proces kmetovanja in drugih dejavnosti, ki so s kmetijstvom v tesni povezavi.

Izvedba seminarja bo potekala v fizični obliki, v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavateljico in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za večjo dvorano, prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

V primeru manjšega števila prijav pa bomo predavanje izvedli preko on-line prenosa (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico za webinar izvedbi, ali v opombe zapišete kakšen tip izvedbe vam bolj ustreza).

Komu je namenjen

Seminar je primeren za knjigovodstva in računovodstva, ki vodijo poslovne knjige za kmete (kmetijski zavodi, zadruge, rač. servisi, kmetje sami) ali se morda šele odločajo, da bi med svoje stranke sprejeli tudi kmete.

Iz programa seminarja

1. Nekaj osnov za ogrevanje

- organiziranost kmetijskega gospodarstva (KMG),

- vrste dejavnosti na KMG,

- registracija in priglasitev dejavnosti,

- obveznosti v vezi knjigovodstva za posamezno obliko dejavnosti na KMG.

 2. Kadri na KMG

- kdo je nosilec  in kdo član KMG,

- kdo je nosilec dopolnilne dejavnosti,

- kdo je nosilec druge kmetijske dejavnosti,

- kako izračunamo višino prispevkov,

- zaposlovanje na kmetiji – kdo lahko zaposluje in pod kakšnimi pogoji?

- pogodbeni sodelavci da/ne,

- občasna pomoč na kmetiji  - vrednotnice.

 3. DDV na KMG

- obvezen vstop ali prostovoljen vstop v sistem DDV,

- povezanost in odvisnost posameznih dejavnosti v povezavi z DDV,

- lastna raba.

 4. Biološka sredstva – opredelitev in knjiženje

- kako jih razvrščamo – osnovno sredstvo, material ali zaloga,

- obračun in knjiženje  zalog bioloških sredstev,

- pridobitev, odtujitev; rojstvo, pogin, prirast, nakup, prodaja,…

 5. Covid-19

- kako računovodsko obravnavam odlog/oprostitev plačila prispevkov za zavezanca,

- kako evidentiram temeljni mesečni dohodek,

- kako evidentiram pomoč KMG po 74. členu.

 6. Prenos dejavnosti

- prenos kmetije na mladega prevzemnika,

- potrebni postopki za prenos na novega prevzemnika na Upravni enoti, na Fursu,

- davčno nevtralni prenos DDV-ja na prevzemnika,

- prenos dopolnilne dejavnosti,

- preoblikovanje dopolnilne dejavnosti  -  v katerih primerih, kdaj in kako?

- kdaj v sistem dejanskih prihodkov, kje so prednosti?

 7. Aktualne novosti

8. Vprašanja in diskusija

Vabljeni!

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posnetek v primeru, da se predavanju ne morete udeležiti v živo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line izobraževanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

DatumMestoCena  
20.11.2020Potrjena izvedbaZa ta termin žal ni več prostih mest.

Povprašajte po novem terminu seminarja
178 EUR + DDVZa ta termin žal ni več prostih mest.

Povprašajte po novem terminu seminarja
Za ta termin žal ni več prostih mest.

Povprašajte po novem terminu seminarja

Predavatelj/i

Majda STREL, svetovalka in predavateljica, predvsem pa praktik, ki že vrsto let skrbi za urejeno knjigovodstvo za družbe, samostojne podjetnike, predvsem pa za kmete. Odlika predavateljice je v tem, da k problemu pristopa predvsem praktično, dileme rešuje na konkretnih primerih iz prakse.

Potek seminarja

Webinar in seminar bosta potekala vzpredno, med 9.00 in 13.00 uro - izvedbe v dvorani so trenutno zaradi epidemije v državi odpovedane. Tekom predavanja naredimo 30 min. Število mest je omejeno!

Za udeležbo preko on-line potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 3 dni po izvedbi webinarja.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih
-->