Praktična delavnica GDPR: Priprava in uskladitev internih aktov v podjetju

Namen seminarja

Dejstvo je, da se je nova evropska uredba o varstvu podatkov (Uredba GDPR) začela neposredno uporabljati že 25. maja 2018. Če ste med tistimi, ki do sedaj še niste uspeli uskladiti svojega poslovanja z novimi pravili, je sedaj skrajni čas, da se temu posvetite.

Trenutno smo namreč v posebnem obdobju 'pravne praznine', ko zaradi odsotnosti pravne podlage v nacionalni zakonodaji naš nadzorni organ – Informacijski pooblaščenec ne more izrekati kazenskih sankcij. To bo tako vse do sprejema ZVOP-2, ki bo izrecno določil Informacijskega pooblaščenca kot prekrškovni organ za zadeve kršitev določb Uredbe GDPR. Kljub temu pa se ne priporoča čakanje na sprejem ZVOP-2, kajti ne glede na navedeno lahko Informacijski pooblaščenec tudi v tem času opravlja nadzore ter izreka sankcije na podlagi ZVOP-1 oz. jih naknadno izreče tudi Uredbi GDPR, ko bo ZVOP-2 uveljavljen.

Kaj se torej spreminja na področju varstva osebnih podatkov za podjetja?

O Uredbi GDPR je bilo že veliko povedanega. Nove obveznosti iz Uredbe GDPR vplivajo na vse sfere poslovanja podjetij, ne glede na to, ali gre za majhno ali veliko podjetje. Sprememb je precej, koliko se dejansko spreminja v posameznem podjetju, pa je v veliki meri odvisno od tega, kako skladni ste bili z do sedaj veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov (predvsem ZVOP-1).

Načeloma bo moralo vsako podjetje, ki se v določeni meri ukvarja z obdelavo osebnih podatkov (pazite: osebne podatke obdelujete že za svoje zaposlene!), preveriti oz. pripraviti pravne podlage (akti, pooblastila, itd.) za obdelavo osebnih podatkov v podjetju, uskladiti pogodbena razmerja z zunanjimi pogodbenimi partnerji, preveriti ustreznost ter obstoj pravnih podlag za obdelavo osebnih podatkov posameznikov (stranke, kupci!) ter posodobiti vsebine na spletnih straneh oz. celostni marketinški pristop.

V praksi se zaznava, da so nove obveznosti iz Uredbe GDPR težje razumljive in da jih je ob odsotnosti poglobljenega poznavanja izjemno težko učinkovito in pravilno konkretizirati ter vpeljati v poslovanje.

  • Na praktični delavnici bomo v sodelovanju pripravljali konkretne akte, ki jih posamezno podjetje potrebuje. Pregledali bomo vaše morebitne obstoječe akte ter vam jih pomagali dopolniti.
  • Posamezniki bodo dobili jasna in konkretna navodila za izpolnitev in dopolnitev njihovih aktov, sproti bodo prediskutirane ustrezne rešitve.
  • Zaradi omejenega časovnega obsega bomo obravnavali ključne akte, ki pridejo v poštev za veliko večino podjetij.

Praktični seminar je omejen na manjše skupine udeležencev (predstavniki 5-10 podjetij), z namenom, da se lahko vsakemu res posvetimo. Zaželjeno je, da nam ob prijavi sporočite, s kakšno dejavnostjo se ukvarjate, da se lahko vnaprej čim bolje pripravimo, da bo delavnica res učinkovita. V kolikor že imate sprejete interne akte in druge dokumente, ki bodo po programu praktične delavnice obravnavani, nam jih lahko pred izvedbo delavnice pošljete v pregled, da lahko že na njihovi osnovi pripravimo priporočila in ugotovimo, katere dokumente oziroma katere dele dokumentov bo potrebno prilagoditi.

Priporočamo, da si na seminar prinesete prenosne računalnike, da boste lahko sproti kreirali dokumente.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen tistim posameznikom, ki so v osnovi že seznanjenimi s pojmi varstva osebnih podatkov. Priporočljiv je za posameznike, ki so se že udeležili katerega od seminarjev na to temo. Seminar je primeren za tiste posameznike, ki so v podjetjih zadolženi za pripravo aktov s področja varstva osebnih podatkov. Na seminar vabimo tako manjša podjetja, kot tudi podjetja z več kot 250 zaposlenimi.

Iz programa seminarja

  1. Uvod o obveznostih za upravljavce in obdelovalce
  2. Pogodba o obdelavi osebnih podatkov
  3. Akti, ki so potrebni za interno ureditev varstva osebnih podatkov! Poudarek na ureditvi razmerij z zaposlenimi, interni pravilniki, pooblastila, izjave…
  4. Evidenca dejavnosti obdelav
  5. Analiza glede obveznosti imenovanja pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov
  6. Privolitveni obrazci – soglasja za obdelavo osebnih podatkov
  7. Vsebine na spletnih straneh – splošni pogoji in kontaktni obrazci
  8. Zaključek delavnice, odprta vprašanja udeležencev

Cena vključuje:
• gradivo,
• jutranjo kavico,
• pogostitev med odmori in
• potrdilo o udeležbi.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

DatumMestoCena  
23.10.2018Potrjena izvedbaMaribor350 EUR + DDVPRIJAVA
24.10.2018Potrjena izvedbaLjubljana350 EUR + DDVPRIJAVA
27.11.2018Maribor350 EUR + DDVPRIJAVA
29.11.2018Ljubljana350 EUR + DDVPRIJAVA

Predavatelj/i

je pravnica, ki se je na začetku svoje kariere ukvarjala s svetovanjem delodajalcem iz delovnopravnega področja in jim pomagala pri izvedbi zahtevnejših delovnopravnih postopkov. Varstvo osebnih podatkov jo je od nekdaj zanimalo, zato se je pričela tej temi v zadnjih nekaj letih aktivno posvečati. Sedaj se ukvarja predvsem z vzpostavljanjem

Potek seminarja

08.45 - 09.00 Prihod udeležencev in dobrodošlica ob jutranji kavi

09.00 - 11.00 Predavanje I. del

11.00 - 11.30 Odmor s pogostitvijo in priložnost za druženje

​11.30 - 13.30 Predavanje II. del

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih