F POSLOVNA USPEŠNOST v 2022 – delovnopravni in davčni vidik | Seminarji, webinarji, izobraževanja in konference Verlag Dashöfer

Seminarji

POSLOVNA USPEŠNOST v 2022 – delovnopravni in davčni vidik

mag. Nina Scortegagna Kavčnik

Namen seminarja

V letu 2022 velja nova davčna obravnava izplačila poslovne uspešnosti, ki pa je precej drugačna od preteklih let. Delovnopravna problematika glede določanja meril in kriterijev pa ni nič novega. Je pa zagovornik načela enakosti izdal še veliko novih odločb. Poslovna uspešnost je del plače, če za to izpolnjuje pogoje. Če je del plače, se tudi všteva v osnovo, ki šteje v izračun nadomestila plače. Pogledali si bomo, kaj pomeni če je del plače in kaj, če jo delodajalec izplača enkrat (večkrat) letno. Razdelali bomo tudi pravila o tem, kdaj je del plače za poslovno uspešnost lahko ugodneje davčno obravnavan in kdaj lahko iz nje izključimo poslovodje. Ne bomo pozabili tudi na omejitve po interventni zakonodaji.

Iz programa seminarja

  • Kako na izplačilo poslovne uspešnosti poslovodjem v 2022 vpliva Zakon o pomoči gospodarstvu zaradi visokih povišanj cen električne energije in zemeljskega plina?
  • Mesečno in enkrat letno izplačilo.
  • Način izplačila (v denarju, naravi, …).
  • Kaj če je določena v pogodbi o zaposlitvi, internem aktu ali kolektivni pogodbi?
  • Ali lahko poslovno uspešnost prejmejo tudi družbeniki n poslovodje, ki v družbi niso zaposleni?
  • Izplačilo poslovne uspešnosti agencijskim delavcem.
  • Katere kriterije in merila lahko delodajalec določi – različno po oddelkih, različno po delavcih, v odvisnosti od efektivne prisotnosti ipd.?
  • Odločbe Zagovornika načela enakosti in sodba Upravnega sodišča v povezavi z merili in kriteriji.
  • Kdaj se del plače za poslovno uspešnost všteva v osnovo, ki šteje za nadomestilo plače in kaj o tem določajo kolektivne pogodbe dejavnosti?
  • Pod kakšnimi pogoji lahko delodajalec izplača del plače za poslovno uspešnost, ki je ugodneje davčno obravnavan (44. člen ZDoh-2)?
  • Ali se poslovodje lahko izključi iz pravice do plačila poslovne uspešnosti?
  • Kaj je povprečna mesečna plača v Sloveniji ali delavčeva?
  • Se upošteva delavčeva izplača ali obračunana plača oz. nadomestilo plače?
  • Kako se upoštevajo plače delavke, ki je bila zadnjih 12 mesecev na porodniškem dopustu?
  • Koliko znaša neobdavčen znesek izplačila, če je bil delavec zaposlen le del leta pri delodajalcu?
  • Ali morajo vsi delavci izplačilo prejeti hkrati?
  • Kako je obdavčena poslovna uspešnost, če presega neobdavčen znesek?
  • Poročanje o poslovni uspešnost v REK-0.
  • Kaj nadzira ZPIZ v zvezi s poročanjem o poslovni uspešnosti in zakaj?
  • Ali lahko delodajalec, ki je prejel državno pomoč po PKPjih v 2022 izplača poslovno uspešnost delavcem ali poslovodjem za 2022, 2021, 2020 ali 2019?
  • Primer pravilnika za določitev dela plače za poslovno uspešnost.
  • Predvidene novosti v 2023.

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashof

Potek seminarja

Seminar bo potekal online - preko ZOOM, med 10.00 in 12.15 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Na naš online seminar vabimo računovodje, vodje finančno-računovodskih oddelkov, vodje računovodskih servisov, referente za obračun plač, vodje obračunskega oddelka ter vse, ki jih ta tematika zanima in sodelujejo pri pripravi poročanja različnih izplačilih. Vabljeni tudi vsi, ki bi se želeli seznaniti z spremembami prenovljenega REK-O obrazca, predvidenimi novostmi v 2023 in vas zanima praktični prikaz pravilnika za določitev dela plače za poslovno uspešnost. Vabljeni tudi vsi vodstveni delavci.

Vljudno vabljeni!

Predavatelj/ica

mag. Nina Scortegagna Kavčnik



je specializirana za področje delovnega prava. Je samozaposlena v svojem podjetju Pravno svetovanje, Nina Scortegagna Kavčnik s.p. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije, od leta 2007-2014 pa je bila zaposlena v notarski pisarni. Je predavateljica na…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

25.11.2022

ONLINE

mag. Nina Scortegagna Kavčnik

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.