Seminarji

Poslovanje s tujino – prodaja in nabava blaga ter dobava blaga z instaliranjem

mag. Aleksandra Heinzer

Namen seminarja

Pri poslovanju s tujino je narava transakcije ključnega pomena, saj so pravila glede določanja kraja, načina plačevanja DDV in administrativne obveznosti različna. Nenehne spremembe, nova sodna praksa in načini poslovanja so povzročili, da mora biti davčni zavezanec pri poslovanju previden na vse več elementov, zato je smiselna delitev poznavanja pravil, ki se nanašajo na storitve in pravil, ki se nanašajo na blago.

V zvezi z dobavami in nabavami blaga je v zadnjem času začelo veljati veliko novih pravil. Med drugim mora biti tako davčni zavezanec pozoren na status kupca blaga, kam je blago namenjeno, kdo je organizator prevoza blaga, kaj je prekinjena transakcija ipd. Pravila so zelo različna, saj gre lahko za lokalno dobavo blaga, intrakomunitarno dobavo blaga, prodajo blaga na daljavo ali izvoz blaga iz Unije. Kadar se dobavitelj poleg dobave blaga zaveže to blago tudi instalirati, lahko pride do uporabe posebnega pravila, ki velja za dobave blaga z instaliranjem. Na seminarju so skozi praktične primere predstavljena opozorila, kdaj mora davčni zavezanec preveriti svoje morebitne DDV obveznosti v tujini, kdo je pobiralec DDV v posameznih situacijah in kakšne so posledice nepravilnosti.

Na seminarju bomo vključili tudi vse DDV spremembe (identifikacija za namene DDV tujcev v Sloveniji, pravočasen odbitek DDV od pridobitve blaga ipd), predstavljena pa bo tudi najnovejša evropska sodna praksa in druga stališča različnih skupin, ki delujejo v okviru Evropske komisije.

Agencija za javni nadzor nad revidiranjem je izobraževanje uvrstila na seznam dodatnega strokovnega izobraževanja pooblaščenih revizorjev z oznako B.

Iz programa seminarja

1. DDV implikacije pri dobavah in pridobitvah blaga znotraj Unije:

  • Dobava blaga davčnemu zavezancu, ki je identificiran za namene DDV v drugi državi članici (pogoji po novem);
  • Prejeta predplačila za intrakomunitarno dobavo blaga;
  • Pridobitve blaga iz drugih držav članic;
  • Obračun in odbitek DDV;
  • Pravočasnost poročanja v DDV evidence (tudi v RP).

2. Zaporedne dobave blaga in tristranski posli (znotraj Unije):

  • Kaj so zaporedne dobave blaga – praktični primeri;
  • Posebnosti pri tristranski dobavah blaga;
  • Dobava blaga na daljavo kot del zaporednih dobav blaga.

3. Prodaja blaga na odpoklic:

  • Pogoji za uveljavljanje poenostavitve;
  • Zgled in način poročanja.

4. Dobava blaga z instalacijo/montažo:

  • Primer in poročanje;

5. Izvoz in uvoz blaga ter verižni posli z blagom:

  • Osnovna pravila izvoza in uvoza blaga;
  • Verižni posel z blagom, ki vključuje izvoz blaga iz Unije.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb). 

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 12.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Predavatelj/ica

mag. Aleksandra Heinzer





je mednarodno uveljavljena davčna svetovalka z licenco Davčno svetovalne zbornice Slovenije in predstavnica te zbornice v evropskem združenju davčnih svetovalcev CFE (Confédération Fiscale Européenne). Od leta 2018 do 2022 je bila zastopnica CFE v skupini VAT forum pri Evropski komisiji, trenutno pa isto organizacijo zastopa v skupini VAT expert…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

2.7.2024

Ljubljana

mag. Aleksandra Heinzer

2.7.2024

ONLINE

mag. Aleksandra Heinzer

22.11.2024

Ljubljana

mag. Aleksandra Heinzer

22.11.2024

ONLINE

mag. Aleksandra Heinzer

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.