Webinar

Polletno poročanje in novosti pri obračunu plač v javnem sektorju po 1.7.2020 - webinar

Majda Gominšek

Namen seminarja

Tudi v letu 2020 bomo morali v skladu z Zakonom o izvrševanju proračuna 2020/21 posredni proračunski uporabniki sestaviti polletno poročilo in ga posredovati svojim ustanoviteljem.

Na on-line seminarju bomo tako spoznali:

  • Roke za poročanje?
  • Zakaj moramo narediti polletno poročilo?
  • Ali je potrebno narediti sanacijski načrt, če posredni proračunski uporabnik ugotovi presežek odhodkov nad prihodki v polletnem poročilu?
  • Kam pošljemo polletno poročilo?
  • Na kaj vse moramo biti pozorni pri obrazložitvi polletnega poročanja.
  • In še druge aktualne zadeve v zvezi s pripravo poročila.

Ne bomo pa izpustili tudi novosti pri obračunu plač po 1.7.2020 (znova uvedba redne delovne uspešnosti v višini 2 do 5%, zneske povračil in še druge aktualne novosti).

Webinar bo potekal v on-line obliki v živo. Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Iz programa seminarja

1. Polletno poročanje in program sanacije - ZIPRS2021:

  • Zakaj je pomembno.
  • Ocena poslovanja do konca leta 2020.
  • Kdaj je potreben sanacijski program.
  • Kdo obravnava polletno poročilo in roki za predložitev.

2. Druge aktualne novosti na računovodskem in davčnem področju:

- Knjiženje državnih pomoči, ki jih nakažejo občine in neposredni proračunski uporabniki javnim zavodom, glede na 3 pojasnila državnih organov:

  • pojasnilo  Pojasnilo 1 k Slovenskemu računovodskemu standardu 15, Uradni list RS, št. 63/2020 z dne 6. 5. 2020,
  • pojasnilo Direktorata za javno računovodstvo 450-130/2020/1,
  • pojasnilo MF številka 410-89/2020/1,

- Analitični konti za knjiženje prihodkov, pridobljenih iz naslova ukrepov v času epidemije.

- Primeri knjiženj za od občine oziroma neposrednega proračunskega uporabnika nakazane zneske javnemu zavodu:

  • Sredstva za izplačilo dodatka za delo v rizičnih razmerah C223 (11.točka 39. člena KPJS) in novega dodatka za nevarnost in posebne obremenitve v času epidemije po 71. členu ZIUZEOP.
  • Sredstva za kritje izpada plačil staršev vrtcem, šolskim kuhinjam za izpad prihodkov (94. člen ZIUZEOP) – primer: v šolski kuhinji imamo zaposlene, ki so od 16.3.2020 na čakanju na domu in so financirani iz sredstev, ki jih obračunamo staršem na položnici. Glede na to, da položnic za to obdobje nismo izstavili, in nas zanima, kdo nam bo poravnal omenjene stroške dela? Če je resorno ministrstvo ugotovilo upravičenost po 94. členu ZIUZEOP, in dodelilo sredstva zavodu samo ali posredno preko občine, kako to poknjižiti?
  • Bolniška nadomestila, ki jih krije ZZZS, plača pa jih po interventnem zakonu država.
  • JZ, ki se ukvarja s turizmom, kulturo in informiranjem v naši občini. JZ se financira iz javnih sredstev v višini 64 %. Zaradi posledic epidemije JZ določenim zaposlenim ne more zagotavljati dela, zato so bili le-ti z odredbo napoteni na začasno čakanje na delo doma.

- Nadomestilo plače v višini 80% jim je bilo izplačano za mesec marec (od 13.3. do 31.3.2020).

- Knjiženje vračila refundacije s strani ZZZS.

3. Aktualne novosti pri obračun plač in določitvi delovne uspešnosti po 1.7.2020:

- Določitev odstotka letnih sredstev za osnovne plače.

- Določitev mase letnih sredstev za osnovne plače.

- Ločeno oblikovanje in izkazovanje skupnega obsega sredstev za redno delovno uspešnost.

- Delitev sredstev za plačilo redne delovne uspešnosti.

- Določitev najvišjega možnega izplačila redne delovne uspešnosti javnemu uslužbencu.

- Osnova za obračun redne delovne uspešnosti.

- Kriteriji in merila za ugotavljanje redne delovne uspešnosti.

- Postopek ugotavljanja doseganja kriterijev.

- Vpliv poslovnega rezultata uporabnika proračuna na izplačilo redne delovne uspešnosti.

- Določitev in izplačilo redne delovne uspešnosti ravnateljem, direktorjem in tajnikom (javnim uslužbencem plačne skupine B).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na izbranih seminarjih/webinarjih v okviru Centra za izobraževanje (izključujejo se krajši on-line in več-dnevni seminarji). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje dva dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Webinar bo potekal med 9. in 12. uro. Število mest je omejeno!

Za udeležbo potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 3 dni po izvedbi webinarja.

Komu je namenjen

Webinar je namenjen vsem, ki so odgovorni za pravilen obračun plač v javnem sektorju, kot vsem tistim odgovornim za pripravo polletnega poročila. Na on-line seminar vabimo direktorje zavodov, računovodje, knjigovodje ter vse, ki vas tematika predavanja zanima.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Majda Gominšek

finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

20.8.2020

ONLINE

Majda Gominšek

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.