F Organizacija delovnega časa: razporejanje, vodenje evidence, krajši delovni čas in delo na domu | Seminarji, webinarji, izobraževanja in konference Verlag Dashöfer

Webinar

Organizacija delovnega časa: razporejanje, vodenje evidence, krajši delovni čas in delo na domu

Maja Brajnik

Namen seminarja

Vse kar mora delodajalec vedeti o delovnem času!

Vse bolj je zamegljena meja med delovnim in prostim časom delavcev. V času nenehne dosegljivosti in razvoja informacijskih tehnologij imamo občutek, da moramo vsako elektronsko pošto prebrati in nanjo odgovoriti v trenutku, ko jo prejmemo, se oglasiti ali nemudoma vrniti vsak telefonski klic, pa čeprav izven delovnega časa. Soočamo se s spremembami narave in vsebine dela, s tem pa tudi organizacije delovnega časa, povečanega obsega dela na domu…

Kako organizirati delovni čas, ki bo ustrezal fleksibilnim potrebam dela in bo hkrati skladen z zahtevami zakonodaje, je vprašanje, ki si ga delodajalci vse pogosteje zastavljajo. V času epidemije se postavljajo dileme kako organizirati in spremljati delo delavcev, ki delajo na domu. Kakšne so razlike med polnim in krajšim delovnim časom…

Dejstvo je, da lahko razporeditev in organizacija delovnega časa, ki ne podpira dejanskih potreb procesa dela, delodajalcu prinese številne negativne posledice. Med drugim tudi:

  • nepravilno vodenje evidence delovnega časa,

  • nepravilen obračun plače,

  • kopičenje nadur,

  • izplačevanje nadur zaposlenim v obliki stimulacije,

  • neustrezno razporejanje delovnega časa,

  • povečanje administrativnega dela,

  • vodenje dveh evidenc o delovnem času – ene dejanske in druge, ki jo delodajalci predložijo v primeru inšpekcijskega nadzora,

  • nepoznavanje posebnosti dela na domu itd.

Vsa ta ravnanja pomenijo kršitev delovnopravnih obveznosti delodajalca in mu predstavljajo dodatno tveganje, ki bi se mu lahko z poznavanjem pravil delovnega časa, brez težav izognil.

Iz programa seminarja

Na praktičnem seminarju bomo obravnavali dileme delodajalcev povezanih z delovnim časom in predstavili rešitve s katerimi se lahko delodajalci zgoraj navedenimi tveganjem za vedno izognejo.

V sklopu webinarja bomo predstavili razlike med krajsim delovnim casom po ZDR-1 in skrajšanim delovnim časom po interventni zakonodaji.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Webinar bo potekal med 10. in 11.30 uro. Število mest je omejeno!

  • V času epidemije ne izvajamo predavanj z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 3 dni po izvedbi webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Komu je namenjen

Izobraževanje je namenjena vodstvenemu kadru podjetij, kadrovikom, pravnikom ter vsem, ki pri tej tematiki sodelujete/soodločate pri svojem delu. Dobrodošli tudi ostali, ki jih tema zanima.

Predavatelj/ica

Maja Brajnik

je pravnica, ki se je na začetku svoje kariere ukvarjala s svetovanjem delodajalcem iz delovnopravnega področja in jim pomagala pri izvedbi zahtevnejših delovnopravnih postopkov. Varstvo osebnih podatkov jo je od nekdaj zanimalo, zato se je pričela tej temi v zadnjih nekaj letih aktivno posvečati. Sedaj se ukvarja predvsem z vzpostavljanjem…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

20.1.2021

ONLINE

Maja Brajnik

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.