F Organizacija delovnega časa: razporejanje, vodenje evidence, krajši delovni čas in delo na domu | Seminarji, webinarji, izobraževanja in konference Verlag Dashöfer

Seminarji

Organizacija delovnega časa: razporejanje, vodenje evidence, krajši delovni čas in delo na domu

Tanja Bohl

Namen seminarja

Vse, kar mora delodajalec vedeti o delovnem času!

Odgovori na pogosta vprašanja s področja vodenja evidenc po novem!

Vse bolj je zamegljena meja med delovnim in prostim časom delavcev. V času nenehne dosegljivosti in razvoja informacijskih tehnologij imamo občutek, da moramo vsako elektronsko pošto prebrati in nanjo odgovoriti v trenutku, ko jo prejmemo, se oglasiti ali nemudoma vrniti vsak telefonski klic, pa čeprav izven delovnega časa. Soočamo se s spremembami narave in vsebine dela, s tem pa tudi organizacije delovnega časa, povečanega obsega dela na domu…

Kako organizirati delovni čas, ki bo ustrezal fleksibilnim potrebam dela in bo hkrati skladen z zahtevami zakonodaje, je vprašanje, ki si ga delodajalci vse pogosteje zastavljajo. V času po epidemiji se postavljajo dileme kako organizirati in spremljati delo delavcev, ki delajo na domu. Kakšne so razlike med polnim in krajšim delovnim časom…

Dejstvo je, da lahko razporeditev in organizacija delovnega časa, ki ne podpira dejanskih potreb procesa dela, delodajalcu prinese številne negativne posledice. Med drugim tudi:

  • nepravilno vodenje evidence delovnega časa,
  • nepravilen obračun plače,
  • kopičenje nadur,
  • izplačevanje nadur zaposlenim v obliki stimulacije,
  • neustrezno razporejanje delovnega časa,
  • povečanje administrativnega dela,
  • vodenje dveh evidenc o delovnem času – ene dejanske in druge, ki jo delodajalci predložijo v primeru inšpekcijskega nadzora,
  • nepoznavanje posebnosti dela na domu itd.

Vsa ta ravnanja pomenijo kršitev delovnopravnih obveznosti delodajalca in mu predstavljajo dodatno tveganje, ki bi se mu lahko z poznavanjem pravil delovnega časa, brez težav izognil.

Iz programa seminarja

Na praktičnem seminarju bomo obravnavali dileme delodajalcev povezanih z delovnim časom in predstavili rešitve, s katerimi se lahko zgoraj navedenimi tveganjem za vedno izognejo.


Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delone dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb). 

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal ONLINE, preko ZOOM med 09.00 in 12.00. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na seminarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Predavatelj/ica

Tanja Bohl

je leta 2001 zaključila študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Po opravljenem državnem pravniškem izpitu leta 2003 se je zaposlila v Odvetniški pisarni Miro Senica in odvetniki, kariero pa nadaljevala kot odvetnica in kasnejša partnerica v Odvetniški pisarni Ulčar & partnerji. Od maja 2013 je aktivna v lastni odvetniški pisarni, in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

7.5.2024

ONLINE

Tanja Bohl

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.