Seminarji

Obračun plač v invalidskih podjetjih in odstopljena sredstva

Simona Matko Počivalšek

Namen seminarja

Invalidska podjetja imajo pri obračunavanju plač in drugih stroškov dela posebnosti iz naslova odstopljenih prispevkov, ki so refundirana s strani države. Da boste obračune stroškov dela pravilno poročali preko REK obrazcev in da bodo vaša odstopljena sredstva pod kontrolo si bomo na izobraževanju podrobno pogledali sam obračun plače in izračun odstopljenih prispevkov, knjiženje plače na praktičnem primeru, pravilno poročanje na REK obrazcih, predvsem v primerih ko je znotraj meseca več izplačil. Drugi dan je namenjen vodenju evidence odstopljenih sredstev v glavni knjigi in poročanje državi preko portala SVIZNET. Na praktičnem primeru si bomo pogledali tudi knjiženje porabe odstopljenih prispevkov. Odstopljena sredstva so tudi predmet revizijskih pregledov na letni ravni. Da boste lahko zagotovili pravilne podatke za namene revidiranja si bomo skozi praktični primer pogledali tudi pripravo podatkov za namene revidiranja in poročanja.

Izobraževanju se lahko pridružite

  • 27. in 28. junija 2022 (Zoom in/ali z udeležbo)

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi online. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva.

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na online izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

1. dan (27. junij 2022)

  • Odstopljena sredstva v praksi skozi oči zakonodaje in uredbe
  • Primer obračuna plače za invalide in izračun odstopljenih sredstev
  • Poročanje izplačila plač v invalidskih podjetjih preko REK obrazcev
  • Primer dveh ali več izplačil znotraj meseca in izračun odstopljenih sredstev
  • Knjiženje izplačila plač in odstopljenih sredstev

2. dan (28. junij 2022)

  • Poročanje odstopljenih sredstev preko portala SVIZNET
  • Vodenje porabe odstopljenih sredstev v glavni knjigi
  • Podatki za revizorje za porabo odstopljenih sredstev
  • Predpisani roki za poročanje odstopljenih sredstev  na mesečni in letni ravni

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na izbranih seminarjih/webinarjih v okviru Centra za izobraževanje (izključujejo se krajši on-line in večdnevni seminarji). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminarja.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM) med 09.00 in 11.00 uro. Tekom predavanja naredimo odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Reference

»Hvala za odlično organizacijo. Izobraževanje je izpolnilo vsa moja pričakovanja. Upam, da se bomo naslednjič lahko srečali tudi v živo.«
(Daša Ć., Luka Koper d.d.)

»Zahvaljujem se vam za dobro predavanje in izvedbo.«
(Senta G., Tovarna Akumulatorskih Baterij d.d.)

Predavatelj/ica

Simona Matko Počivalšek

je diplomirana ekonomistka in aktivna predavateljica, ki prihaja iz prakse , članica davčno izobraževalnega inštituta in drugih organizacij. Na področju računovodstva in kadrovanja deluje že več kot 15 let tako v večjih mednarodnih podjetjih kot tudi v računovodskih servisih. Vsakodnevno se srečuje z marsikatero dilemo, zagato, revizijskimi in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

27.6. – 28.6.2022

Ljubljana

mag. Darinka Meško

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.