Seminarji

Novosti povračil stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja zaposlenim v javnem sektorju od junija dalje

Fenja Borštnar

Namen seminarja

Vlada in sindikati so dne 28.05.2021 sklenili dogovor, s katerim se odpravlja nekatere varčevalne ukrepe v javnem sektorju in prinaša administrativne razbremenitve.

Na podlagi dogovora so vlada in sindikati javnega sektorja sklenili anekse h kolektivnim pogodbam za negospodarske dejavnosti, ki so se že pričeli uporabljali za obračun stroškov po novem od vključno 1. junija 2021 dalje.

Prav tako je bila 15. 7. 2021  v Uradnem listu objavljena Uredba o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja (Uradni list RS, št. 140/06, 76/08, 63/17, 71/18 in 104/21), ki velja od 1. 8. 2021 dalje.

Dogovor prinaša odpravo določenih varčevalnih ukrepov v zvezi s povračili stroškov in drugimi prejemki, bistvena sprememba je pri načinu obračuna stroškov prevoza na delo in z dela – po novem se bo povračilo stroškov za vse javne uslužbence izračunavalo na enak način, dogovor pa prinaša tudi premik izplačilnega dneva plače pri proračunskih uporabnikih.

Na seminarju bomo pogledali novosti, ki jih je dogovor prinesel ter odgovorili na vsa vprašanja povezana z Uveljavljanjem novosti iz Dogovora, aneksa h KPND in aneksov dejavnosti.

Iz programa seminarja

  1. Regres za prehrano med delom;

  2. Povračilo stroškov prevoza na delo in z dela;

  3. Dnevnice za službena potovanja v Slovenijo;

  4. Kilometrina za uporabo lastnega vozila v službene namene;

  5. Odgovori na vprašanja.

Cena za udeležbo preko online vključuje:

  • PDF gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal preko ZOOM med 09.00 in 11.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Na naš seminar vabimo vse, ki imajo pri svojem delu opravka z obračunavanjem in izplačevanjem potnih stroškov ter drugih povračil v zvezi z delom. Na seminar vabimo zaposlene v javni upravi in vse, ki se želijo seznaniti z novostmi: Uveljavljanje novosti iz Dogovora, aneksa h KPND in aneksov dejavnosti.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Fenja Borštnar

diplomirana ekonomistka in strokovnjakinja s področja računovodstva. Z računovodstvom se ukvarja že več kot 20 let, od tega 15 let samostojno kot vodja lastnega računovodskega servisa. Redna zunanja sodelavka na Javnem zavodu Cene Štupar. Občasno predava in vodi delavnice tudi na Obrtni zbornici Slovenije, Zvezi svobodnih sindikatov in različnih…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

21.2.2022

ONLINE

Fenja Borštnar

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.