Seminarji

Načrtovanje, izdelava ter analiziranje denarnega toka

dr. Lidija Robnik

Praktična delavnica, kjer boste spoznali pomen in uporabo različnih kategorij iz računovodskih izkazov ter uporabe metod, ki imajo vpliv na vsebino izkaza denarnih tokov.

Namen seminarja

Računovodski izkazi (bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, izkaz denarnih tokov) so slika poslovanja vsakega podjetja in podjetnika. Zato je zelo pomembno, da vemo, kakšno sliko kažemo naši poslovni javnosti. V današnjem razvoju podjetništva je zelo pomembno, da sami vemo kdo smo, kam se lahko uvrščamo, kaj lahko zahtevamo od poslovnih partnerjev in kaj lahko damo bančnikom ter da znamo pravilno oceniti in izbrati prave poslovne partnerje. Pomembno je razumeti glavne informacije, ki nam dajo sliko o poslovni in finančni stabilnosti poslovanja, kreditni sposobnosti in likvidnosti ter s tem znižujemo tveganje denarnega poslovanja za notranje in zunanje uporabnike računovodskih in finančnih informacij. Ob začetku leta moramo narediti načrte denarnega toka, plačilne sposobnosti in likvidnosti. To ne velja samo za začetek leta ampak tudi za razne javne razpise in finančne institucije.


Cilj našega seminarja je ponuditi strokovno praktična znanja, na kateri vam bomo ponudili osnovna znanja in informacije s področja postopkov načrtovanja denarnega toka ter razumevanje njegove vsebine, ki je usodnega pomena za obstoj, razvoj in poslovanje podjetja in podjetnika.

OPOMBA: Pri sebi imejte pripravljene kalkulatorje!

Iz programa seminarja

1. Predstavitev vsebin ekonomskih kategorij iz bilance stanja in izkaza poslovnega izida.

2. Računovodski predpisi in interni akti glede vrednotenja premoženja in dolgov ter njihov vpliv na poslovni rezultat, davčni obračun, denarni tok in boniteto poslovanja.

3. Uporaba in predstavitev posameznih postavk iz bilance stanja in izkaza poslovnega izida, ki vplivajo na načrtovanje in izdelavo izkaza denarnih tokov.

4. Pomen poslovno nepotrebnega premoženja na računovodske izkaze, davčni obračun in izkaz denarnih tokov.

5. Predstavitev kazalnikov poslovanja (likvidnost, plačilna sposobnost, zadolženost, finančna neodvisnost, neto obratni kapital, neto upnik ali dolžnik ipd.) s komentarji.

6. Predstavitev vsebine in pomena izkaza denarnih tokov – neposredna metoda.

7. Predstavitev vsebine in pomena izkaza denarnih tokov – posredna metoda.

8. Diskusija in odgovori na vprašanja udeležencev.

Metoda dela

Delavnica je razdeljena na dva dela:

· predstavitev vsebin računovodskih izkazov in ekonomskih kategorij ter njihovih metod vrednotenja na premoženjsko stanje (bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, izkaz denarnih tokov),

· praktično izračunavanje in razumevanje pomembnih kazalnikov in njihove pomen na poslovno-finančno odločanje,

· predstavitev vsebine načrta prejemkov in izdatkov,

· predstavitev vsebine izkaza denarnih tokov,

· diskusija in dogovori na vprašanja.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico,
  • strokovne in konkretne nasvete ter
  • izdajo potrdila o udeležbi (v obliki PDF na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in večdnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja (v primeru online izvedbe) in najkasneje pet delovnih dni pred izvedbo (v primeru izvedbe v živo), v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Proračunski uporabniki boste po izvedbi izobraževanja prejeli e-račun. Če mora biti na izdanem e-računu navedena vaša naročilnica, nam jo prosimo posredujte ob prijavi ali naknadno do izvedbe seminar
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.
  • Vljudno vas prosimo, da pri online izvedbah upoštevate, da ena kotizacija velja za udeležbo ene osebe. Velja ENA KOTIZACIJA = ENA UDELEŽBA (sicer vam v skladu z našim poslovanjem naknadno izdamo račun za udeležbo dodatnih oseb). 

Z oddano prijavo na izbrano izobraževanje se strinjate, da vas ob vnosu prijave registriramo na naš brezplačni e-časopis Koledar izobraževanj

S prijavo na dogodek soglašate s snemanjem in fotografiranjem na dogodku. Fotografije bodo objavljene na spletni strani in komunikacijskih kanalih Založbe Verlag Dashofer.

Potek seminarja

Seminar bo potekal med 09.00 in 13.00. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Komu je namenjen

Na seminar vabimo direktorje, podjetnike, računovodje, vodje računovodskih servisov, finančnike, finančne analitike in vse, ki vas omenjena tematika zanima.Vsebina ni primerna za računovodje v javnem sektorju, razen profesorje.

Reference

»Zelo sem zadovoljen z današnjim izobraževanjem, posebej me je navdušila predavateljica s svojo razlago in sodelovanjem.«
(TRIGLAV UPRAVLJANJE, d.o.o.)

»Dober seminar, praktično predstavljene vsebine, razumljiv prikaz na primerih. Veliko smo se naučili.«
(S.V. DOMISA d.o.o.)

»Rada bi cam povedala, da je bilo izobraževanje super.«
(Karmen Likar, Likar Bilans, d.o.o.)

»Zelo zadovoljna z izobraževanjem in jasno razloženo.«
(Žito d.d.)

»Lahko smo sodelovali z vprašanji, svojimi posebnostmi. Čudovita predavateljica s širokim znanjem.«
(GORENJE d.d., Velenje)

»Pridobitev veliko koristnih informacij in znanja, ker je bila majhna skupina udeležencev.«
(HSE d.o.o.)

Predavatelj/ica

dr. Lidija Robnik

dr. Lidija Robnik, univ. dipl. ekon., je samostojna podjetnica in se ukvarja s svetovanjem in izobraževanjem s področja financ, davkov, računovodstva in podjetništva. Sodeluje z različnimi organizacijami, podjetniki in zbornicami in predava v okviru strokovnih seminarjev, delavnic, konferenc. Pripravlja strokovne vsebine za več priročnikov in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

30.8.2024

Ljubljana

dr. Lidija Robnik

30.8.2024

ONLINE

dr. Lidija Robnik

7.10.2024

ONLINE

dr. Lidija Robnik

7.10.2024

Ljubljana

dr. Lidija Robnik

11.12.2024

Ljubljana

dr. Lidija Robnik

11.12.2024

ONLINE

dr. Lidija Robnik

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.