Seminarji

Kontrola in nadzor dela v gradbeništvu

Aleksandra Velkovrh

Namen seminarja

Kako preprečevati napake?

Zaradi kompleksnosti procesa gradnje, morajo udeleženci kontrolirati svoje delo in obveznosti ter obveznosti drugih udeležencev. Na predavanju bodo predstavljene zakonske in pogodbene obveznosti – po fazah gradnje od projektiranja, dovoljevanja, gradnje, uporabe do obnove objekta.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

Investitor mora kontrolirati in slediti pogodbene obveznosti od projektanta, nadzornika in izvajalca.

  • Katere zakonske in pogodbene obveznosti mora izpolniti sam, kako kontrolirati svoje pogodbene partnerje?
  • Kaj kontrolira sam, kaj zanj kontrolirajo drugi?

Nadzornik ima svoje pogodbene obveznosti do naročnika in zakonsko predpisane obveznosti do izvajalcev, tudi pri spremembah projektne dokumentacije.

  • Kakšne obveznosti lahko dodatno dobi od naročnika preko pogodbe?
  • Katere so zakonsko predpisane obveznosti?
  • Kako uveljavlja zakonske obveznosti do izvajalcev?
  • Kako ravnati, če ga naročnik sili v protipravno ravnanje?

Projektant ima obveznosti do izdelave projektne/ dokumentacije.

  • Kako ravnati, če naročnik naroči izdelavo posameznih vrst načrtov (statika, arhitektura, instalacije …) različnim projektantom?
  • Kakšne obveznosti ima pri tem vodja projekta?
  • Kako jih izvršuje?
  • Kakšne obveznosti ima projektant DGD do drugega projektanta PZI in ta do projektanta PID?
  • Kdo zagotovi PID?

Izvajalec, podizvajalec, več izvajalcev, lastne in druge obveznosti, medsebojna razmerja, zahteve in naročila nadzornika, naročnika.

  • Kaj je dolžan izvesti in česa ne. Imajo izvajalci samo številne obveznosti ali se zavedajo tudi svojih pravic?

V vseh naštetih in še vrsto drugih premerov zakonodaja ne nudi vedno neposrednih odgovorov, zato bomo odgovore poiskali s smiselno uporabo predpisov.

Ob vsebinah veljavnega Gradbenega zakona bodo predstavljene tudi predvidene novosti kot so:

  • poseganje v konstrukcijo kot vzdrževanje,
  • postavitev začasnih objektov tudi za skladiščenje,
  • zaostritve pri odstranjevanju obstoječih objektov,
  • ravnanje z objekti poškodovanimi v nesreči,
  • gradnja po dokončnosti gradbenega dovoljenja, razlika od pravnomočnosti gradbenega dovoljenja,
  • priprava na elektronsko poslovanje s 1. 1. 2021,
  • novosti za strateške investicije,
  • obveznosti investitorja, izvajalca in vodje del,
  • obveznosti nadzornika in projektanta, določanje vodje projekta,
  • pregled projektne dokumentacije PZI izdelane po sodobnih dognanjih,
  • spremembe v postopku gradbenega dovoljenja glede pravice graditi, upoštevanja mnenj, tudi mnenj občin, plačila komunalnega prispevka in integralnega postopka,
  • spremembe pri zakoličenju objekta,
  • spremembe pri prijavi začetka gradnje
  • ureditev gradbišča,
  • pridobitev uporabnega dovoljenja, z izjemami za enostanovanjske hiše in objekte zgrajene pred letom 1998,
  • posebne prepovedi za upravljalce, notarje in osebe javnega in zasebnega prava
  • spremembe pri legalizacijah, legalizacije tudi za dele objekta
  • fikcija uporabnega dovoljenja.

Priznanje kreditnih točk s strani IZS

Po dogovoru z IZS bodo pooblaščeni in nadzorni inženirji za udeležbo na seminarju pridobili 2 kreditni točki iz izbirnih vsebin v skladu s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev (Uradni list RS, št. 37/18).

Po opravljenem dogodku moramo organizatorji na IZS dostaviti zbirni seznam – listo prisotnosti pasivnih udeležencev, katera mora vsebovati imena in priimke pooblaščenih in nadzornih inženirjev, njihove identifikacijske številke IZS ter lastnoročne podpise oz. poslati potrdilo, da so se navedeni člani na seznamu udeležili spletnega izobraževanja in tako poslušali celotno spletno izobraževanje. Dokumentacijo je potrebno dostaviti po e-pošti v roku 14 dni od izvedbe dogodka, zato vas prosimo, da vašo identifikacijsko številko javite že ob prijavi. Sicer pa ob zahvali, ki jo pošljemo zaključenem seminarju.

Ob izvedbi seminarja bomo vsem udeležencem izdali potrdilo o udeležbi z vsebino o pisnem priznanju kreditnih točk s strani Inženirske zbornice Slovenije. Vlogo za priznanje kreditnih točk v vašem imenu bo vložena z naše strani.

Kreditne točke bodo pripisane avtomatsko in udeleženci sami ne rabijo ničesar javljati na IZS.

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori,
  • posvetovanje s predavateljico, in
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • posvetovanje s predavateljico in
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo udeleženca, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 12.30 in 15.00 uro. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Komu je namenjen

Srečanje je namenjeno vsem, ki se želijo seznaniti z zakonskimi in pogodbenimi obveznosti v gradbeni zakonodaji ter prakso gradnje, in sicer: izvajalcem gradbenih del, vodjem gradenj, nadzornikom, inštalaterjem in izvajalcem zaključnih del v gradbeništvu, projektantom, inženiringom, investitorjem (privatni, javni), lastnikom nelegalnih gradenj, proizvajalcem gradbenih proizvodov in vsem, ki jih omenjena tematika zanima.

Predavatelj/ica

Aleksandra Velkovrh

je poleg gradbene izobrazbe končala še podiplomski specialistični študij na Fakulteti za upravo s področja gradbenega inšpiciranja z aktualno problematiko uvajanja ZGO-1. Leta 2004 si je z nazivom Specialist javne uprave pridobila znanje glede vodenja ter opravljanja najbolj zahtevnih nalog v državni upravi. Je avtorica številnih strokovnih člankov…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

8.12.2021

ONLINE

Aleksandra Velkovrh

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.