Knjiženje državnih pomoči glede na interventne zakone

Namen seminarja

V času korona krize so organizacije in samostojni podjetniki prosili in dobili državno pomoč v obliki odpisa ali odloga plačil prispevkov in davčnih obveznosti. Prav tako so zaposleni upravičeni do mesečnega kriznega dodatka, kot samostojni podjetniki do mesečnega temeljnega dohodka. Kako takšne poslovne dogodke evidentirati in knjižiti v poslovne knjige? Kakšen je računovodski in davčni vidik takšnih državnih pomoči?

Webinar bo potekal v on-line obliki v živo. Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Iz programa seminarja

  1. Knjiženje obračunanih prispevkov za PIZ, socialno varnost ter akontacija dohodnine ter krizni dodatek.
  2. Knjiženje državne pomoči in oprostitev plačila prispevkov PIZ pri gospodarskih družbah.
  3. Knjiženje oprostitve plačila prispevkov pri samozaposlenih.
  4. Knjiženje državne pomoči – temeljni dohodek pri samozaposlenih.
  5. Obračun plače za delo v organizaciji in delo na domu ter knjiženje vseh prispevkov, akontacije dohodnine in izplačila.
  6. Obračun in knjiženje stroškov na čakanju na delo ali višje sile.
  7. Obračun in knjiženje prejema nadomestila na čakanju na domu.
  8. Knjiženja pomoči za nadomestila za krajši delovni čas.
  9. Oddaja in izpolnitev obrazca REK 1.
  10. Odgovori na vprašanje udeleženk / udeležencev.

Pomembno: Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno webinarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje dva dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

Če bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

DatumMestoCena  
9.6.2020Za ta termin žal ni več prostih mest.

Povprašajte po novem terminu seminarja
89 EUR + DDVZa ta termin žal ni več prostih mest.

Povprašajte po novem terminu seminarja
Za ta termin žal ni več prostih mest.

Povprašajte po novem terminu seminarja

Predavatelj/i

univ. dipl. ekon., dolgoletna direktorica s področja financ in računovodstva, samostojna podjetnica, ki se ukvarja z izobraževanjem in svetovanjem s področja računovodstva, davkov in financ. Je izvajalka mnogih znanstvenih ter strokovnih seminarjev in delavnic, pripravlja tudi najrazličnejše strokovne in znanstvene članke ter je urednica raznih

Potek seminarja

Webinar bo potekal med 11.00 in 12.30. Število mest je omejeno!

Za udeležbo potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 1 teden po izvedbi webinarja.

Ta operacija je dostopna samo prijavljenim uporabnikom.
Prosimo, registrirajte se.

Drugi seminarji tega predavatelja:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih
-->