Webinar

Knjiženje državnih pomoči glede na interventne zakone

doc. dr. Lidija Robnik

Namen seminarja

V času korona krize so organizacije in samostojni podjetniki prosili in dobili državno pomoč v obliki odpisa ali odloga plačil prispevkov in davčnih obveznosti. Prav tako so zaposleni upravičeni do mesečnega kriznega dodatka, kot samostojni podjetniki do mesečnega temeljnega dohodka. Kako takšne poslovne dogodke evidentirati in knjižiti v poslovne knjige? Kakšen je računovodski in davčni vidik takšnih državnih pomoči?

Webinar bo potekal v on-line obliki v živo. Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Iz programa seminarja

  1. Knjiženje obračunanih prispevkov za PIZ, socialno varnost ter akontacija dohodnine ter krizni dodatek.
  2. Knjiženje državne pomoči in oprostitev plačila prispevkov PIZ pri gospodarskih družbah.
  3. Knjiženje oprostitve plačila prispevkov pri samozaposlenih.
  4. Knjiženje državne pomoči – temeljni dohodek pri samozaposlenih.
  5. Obračun plače za delo v organizaciji in delo na domu ter knjiženje vseh prispevkov, akontacije dohodnine in izplačila.
  6. Obračun in knjiženje stroškov na čakanju na delo ali višje sile.
  7. Obračun in knjiženje prejema nadomestila na čakanju na domu.
  8. Knjiženja pomoči za nadomestila za krajši delovni čas.
  9. Oddaja in izpolnitev obrazca REK 1.
  10. Odgovori na vprašanje udeleženk / udeležencev.

Pomembno: Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno webinarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje dva dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

Če bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Webinar bo potekal med 11.00 in 12.30. Število mest je omejeno!

Za udeležbo potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja in, ki vam bo na voljo za ogled 1 teden po izvedbi webinarja.

Predavatelj/ica

doc. dr. Lidija Robnik

univ. dipl. ekon., dolgoletna direktorica s področja financ in računovodstva, samostojna podjetnica, ki se ukvarja z izobraževanjem in svetovanjem s področja računovodstva, davkov in financ. Je izvajalka mnogih znanstvenih ter strokovnih seminarjev in delavnic, pripravlja tudi najrazličnejše strokovne in znanstvene članke ter je urednica raznih…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

9.6.2020

ONLINE

doc. dr. Lidija Robnik

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.