Seminarji

Kako zastaviti fleksibilni in motivacijski plačni sistem in sistem nagrajevanja

Andreja S. Koderman

Namen seminarja

Sistem nagrajevanja sam po sebi nikoli ne more biti motivacijski, če ga v ozadju ne izvajajo motivirani vodje!

Sama finančna nagrada je za delavca motivator zelo kratek čas. Zato je potrebno v sistem nagrajevanja vključiti tudi kriterije, ki vzpodbujajo sodelavce k:

  • večji zavzetosti pri delu,

  • večji pripadnosti podjetju in

  • grajenju pozitivnih medsebojnih odnosov.

Če je fokus nagrajevanja usmerjen izključno v finančno nagrado, zaposleni postanejo hitro nezadovoljni. Zato je potrebno zgraditi takšen model nagrajevanja, da bo podpiral cilje tako organizacije kot tudi zaposlenih.

Na seminarju vas bomo seznanili z različnimi pristopi ocenjevanja in izgradnje modela nagrajevanja. Med drugim boste dobili jasen uvid v to, zakaj je za ključne kadre pri postavljanju kriterijev pomembno izhajati tudi iz ciljev posameznika in ne zgolj podjetja.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. S strani vseh udeleženih pa je za udeležbo nujen PCT pogoj!

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝ in v primeru udeležbe v dvorani, npr. ˝Ljubljana˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

1. Plačni sistem kot temelj sistema nagrajevanja:

  • Kako si zastaviti pravičen plačni sistem;
  • Največji izzivi delodajalcev pri komunikaciji plače delavcem (neto, bruto plača);
  • Kaj pomeni osnovna bruto plača delavca;
  • Na kaj moramo biti pozorni, če je delavčeva plača enka izhodiščni plači tarifnega razreda;
  • Kdaj in kako izvedemo vrednotenje delovnega mesta ter zakaj je vrednotenje ključnega pomena;
  • Kako je zakonito sestavljena plača delavca;
  • Sistem napredovanj, vezan na plačni sistem organizacije.

2. Ocenjevanje in nagrajevanje:

  • Kako v organizaciji zastaviti dober motivacijski sistem nagrajevanja;
  • Na katera tveganja moramo biti pozorni pri vzpostavitvi sistema nagrajevanja;
  • Zakaj je potrebno osmisliti delo slehernega zaposlenega;
  • Kako pri nagrajevanju upoštevati razlike med področji/oddelki, da bo sistem pravičen in motivacijski;
  • Kdaj se lotimo nagrajevanje po meri posameznika;
  • Kateri so ključni vhodni podatki za sistem nagrajevanja;
  • Kako postaviti sistem nagrajevanja, ki bo temeljil na realnih podatkih;
  • Zakaj in v katerih primerih za učinkovit sistem nagrajevanja potrebujemo prave in pravočasne podatke iz računovodskega programa;
  • Kako sistem nagrajevanja podpreti z informacijsko podporo;
  • Zakaj je v sistemu nagrajevanja izjemnega pomena povratna informacija delavcem.

3. Vloga managementa pri ocenjevanju in nagrajevanju:

  • Kakšno vlogo mora imeti v samem nagrajevanju vodja;
  • Zakaj sistem ocenjevanja delavcev pogosto ne zaživi;
  • Motivacijski vidik finančnega in ne-finančnega nagrajevanja;
  • Kaj imata skupnega ocena delavca in nagrada;
  • Kaj imata skupnega letni pogovor in nagrada?

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Cena on-line izvedbe vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v on-line predavanju (na željo prijavljenega, ki jo navede ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (*z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 12.00. Tekom predavanja naredimo 15 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

  • V primeru razglašene epidemije v državi ne izvajamo predavanj z udeležbo.
  • *Z udeležbo - v kolikor je taka prijava pod objavo seminarja mogoča.
  • Za fizično udeležbo morajo vsi udeleženi/prisotni izpolnjevati PCT pogoj!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.

Komu je namenjen

Seminar je namenjen delodajalcem zasebnega sektorja. Kadrovnikom, HR managerjem, vodjem izobraževanj, direktorjem srednjih in malih podjetij, vodjem oddelkov.

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Andreja S. Koderman

je direktorica Kadrovske revizije ter strokovnjakinja za vzpostavljanje in razvoj HRM-ja ter delovnopravnih temeljev v organizaciji. 

Kot kadrovska revizorka pomaga podjetjem pri doseganju maksimalne pravne varnosti pri vzpostavitvi in upravljanju kadrovske dokumentacije. Prav tako svetuje na področju razvoja kadrovske funkcije, delovno pravne…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

24.2.2022

ONLINE

Andreja S. Koderman

24.2.2022

Ljubljana

Andreja S. Koderman

20.4.2022

ONLINE

Andreja S. Koderman

20.4.2022

Ljubljana

Andreja S. Koderman

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.