Iz programa seminarja

Predavateljica: Martina Jug
Določanje plače javnim uslužbencem ob upoštevanju Stališča št. 8 in napredovanje javnih uslužbencev v plačne razrede
Predstavitev določanja plač javnih uslužbencev v skladu z Zakonom o skupnih temeljih sistema plač v javnem sektorju, s poudarkom na Stališču št. 8 Delovne skupine za spremljanje izvajanja novega plačnega sistema, ter zakonske ureditve napredovanja javnih uslužbencev v plačne razrede. Udeleženci bodo na praktičnih primerih spoznali
- Kako Stališče št. 8 vpliva na določitev plačnega razreda javnim uslužbencem ob zaposlitvi, premestitvi, sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za drugo delovno mesto in ob napredovanju v višji naziv na istem delovnem mestu,
- kdaj javni uslužbenci izpolnijo pogoje za napredovanje in kdaj dejansko napredujejo,
- kako se izračunajo kvote za pospešeno in zadržano napredovanje,
- katere so obveznosti delodajalcev ob napredovanju, zlasti v povezavi z izdajo aneksov k pogodbam o zaposlitvi.
Posebej bo izpostavljeno zakonsko določilo, da morajo delodajalci najpozneje do 15. novembra 2025 pripraviti in izdati anekse tistim javnim uslužbencem, ki bodo napredovali s 1. decembrom 2025.
Predavateljica: Breda Koren
Delovno pravne novosti, dileme in aktualni poudarki v javnem sektorju
- Kaj prinaša v letu 2026 nov Zakon o javnih uslužbencih?
- Sistemizacija delovnih mest v javnem sektorju – na kaj moramo biti pozorni po uveljavitvi novega plačnega sistema?
- Krajši delovni čas od polnega – urejanje pravic in obveznosti iz delovnega razmerja.
- Delo starejših – novosti urejanja delovnih razmerij s starejšimi delavci in podaljševanje delovne aktivnosti.
- Nekateri poudarki glede povračila stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja.
- Zimski prejemek.
- Druge novosti v letu 2026 na področju delovnega prava v javnem sektorju.
Predavateljica: Polona Gostan
Novosti na področju delovne uspešnosti iz naslova prodaje blaga in storitev na trgu
- Kako se določa najnižji in najvišji obseg sredstev za izplačilo,
- kateri so pogoji za izplačilo delovne uspešnosti,
- kako odločati o razdelitvi in izplačilu sredstev,
- opredelitev prihodkov od prodaje blaga in storitev na trgu,
- določitev kriterijev za izplačilo tega dela plače.
Predavateljica: Majda Gominšek
Aktualno na računovodskem področju
- Postopki za pripravo in izdelavo letnega poročila za leto 2025 z vsemi novostmi (podzakonske spremembe pravilnikov in izkazov)
- Davčne novosti v letu 2026
Predavateljica: dr. Blanka Koščak Tivadar
Mravljinčenje rok – kako ukrepati
Za konec konference se bomo posvetili temi, ki prinaša praktične napotke za ohranjanje zdravja računovodij in vseh, ki veliko časa preživijo za računalnikom. Mravljinčenje rok je pogosto opozorilo telesa, da nekaj ni v redu – od preobremenitve mišic do začetnih znakov resnejših težav. Predavateljica bo na razumljiv način predstavila, kdaj je mravljinčenje neškodljivo in kdaj je potreben obisk zdravnika, ter ponudila praktične nasvete in vaje, s katerimi lahko sami omilimo ali preprečimo težave.
____________________________________________________________________________
Udeleženci lahko predavateljem vnaprej posredujete morebitne dileme oz. vprašanja iz obravnavane tematike, na katera bi želeli, da vam na srečanju odgovorijo predavatelji. Vaša vprašanja sprejemamo na naslovu konference@dashofer.si (vprašanja sprejemamo do 5 dni pred dogodkom).
Dogodek bo potekal v hibridni obliki, zato lahko izbirate med udeležbo v dvorani (Ljubljana, v prijetnem ambientu hotela Radisson Blu Plaza) ali neposrednim spremljanjem na daljavo preko online povezave v Zoomu.
V primeru nezadostnega števila prijav za udeležbo v dvorani (Ljubljana, hotel Radisson Blu Plaza), bo izvedba le preko online povezave.
Kotizacija za udeležbo v dvorani znaša 249 EUR + DDV. Kotizacija za online udeležbo znaša 210 EUR + DDV.
Ugodnosti za prijavo do 7. 11.:
- 5% popust, druga oseba iz iste organizacije ima še dodatni 5% popust, tretja oseba brezplačno online
- udeležba v dvorani: 236,55 EUR + DDV
- udeležba online: 199,5 EUR + DDV
Količinski popust:
- druga oseba iz iste organizacije ima 10% popust
- v primeru, da bi na dogodek radi prijavili več udeležencev, nam pišite za individualno ponudbo na tatjana.kert@dashofer.si
Po opravljeni prijavi boste na email naslov prejeli potrdilo o uspešni prijavi. Ustrezen popust v skladu z datumom prijave bo upoštevan naknadno v procesu obdelave naročila ter izstavitvi računa in ob prijavi še ni viden.
Kaj pridobite z udeležbo na konferenci:
- e-gradivo v obliki PPT prosojnic (pdf),
- strokovno mnenje na individualno postavljeno vprašanje ali vašo izpostavljeno dilemo (vprašanja zbiramo na email naslovu: konference@dashofer.si),
- potrdilo o udeležbi,
- pogostitev za prisotne v dvorani.
Za vse dodatne informacije nas pokličite na telefonsko številko 01/434 55 29 ali nam pišite na elektronski naslov konference@dashofer.si
Namen seminarja
Konferenca bo potekala v sodelovanju s priznanimi strokovnjaki, vsebina pa pripravljena »z roko v roki« s tekočimi informacijami z davčnega, računovodskega in pravnega področja. Ker se zavedamo, da ste računovodje marsikdaj odgovorni tudi za vsa ostala področja poleg računovodskega, je program srečanja v celoti prilagojen širokim potrebam dela, ki ga opravljate računovodje v javnem sektorju.
Komu je namenjen
Na konferenco vabimo zaposlene v javnem sektorju, predvsem računovodje in finančne delavce, ter računovodske servise, ki se kot zunanji strokovni sodelavci srečujejo z vprašanji poslovanja in vodenja računovodstva v javnem sektorju.
Potek seminarja
09:00-10:20 Delovno pravne novosti, dileme in aktualni poudarki v javnem sektorju
0:35-11:45 Napredovanje javnih uslužbencev v plačne razrede
12:30-13:15 Aktualno na računovodskem področju
13:15-13:45 Novosti na področju delovne uspešnosti iz naslova prodaje blaga in storitev na trgu
13:45-14:15 Mravljinčenje rok – kako ukrepati
Predavatelji
Martina Jug
Martina Jug je sekretarka na Ministrstvu za javno upravo, v Sektorju za plače v javnem sektorju. Po izobrazbi je univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom. Na ministrstvu se ukvarja s sistemom plač v javnem sektorju in je sodelovala pri pripravi novega Zakona o skupnih temeljih sistema plač v javnem sektorju. Pred…
Več delavnic tega predavateljaPolona Gostan
Polona Gostan, univ. dipl. ekon. je preizkušena državna notranja revizorka s pridobljenim nazivom preizkušeni računovodja v javnem sektorju (Ministrstvo za finance). V preteklosti je bila zaposlena v finančnem oddelku občinske uprave in ima skoraj 20-letne delovne izkušnje na področju javnih financ in računovodstva v javnem sektorju. Hkrati pa tudi…
Več delavnic tega predavateljaMajda Gominšek
finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni…
Več delavnic tega predavateljaBreda Koren
univerzitetna diplomirana pravnica z opravljenim pravniškim državnim izpitom, je sekretarka v Sektorju za negospodarske dejavnosti v Službi Vlade Republike Slovenije, kjer pregleduje predpise s področja delovnega prava, trga dela in socialnih zadev z vidika skladnosti z ustavo in pravnim redom Republike Slovenije in Evropske unije. Pred tem je bila…
Več delavnic tega predavateljadr. Blanka Koščak Tivadar
dr. Koščak Tivadar Blanka, mag. vzg. in men., je diplomirana fizioterapevtka, z bogatimi kliničnimi izkušnjami in aktivna predavateljica na domačih in tujih strokovnih srečanjih. Poučuje anatomijo bodoče maserje, izvaja promocijo zdravja po podjetjih in je članica NPK komisije. Je vneta zagovornica gibanja, zdravega življenja in poudarja pomen…
Več delavnic tega predavateljaTermin in kraj dogodka
13.11.2025
Ljubljana
Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. SPlošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

Priznani predavatelji
Jamstvo kakovosti



